Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
scouser4
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 11:25
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από scouser4 »

Σωστός, κ δεν νομίζω οτι ο Κανακούδης μπορεί να την κλείσει.
Μακάρι να έχουν άλλο παίχτη στο νου τους.
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Lord »

Παιδιά σήμερα η Sport Day γράφει ότι αγοράζουμε και βιεϊρινια μαζί με αντράντε από Πόρτο
Ισχύει???
Τράνσφερ διαφώτισε μας
(Ω ρε γλέντια που θα κάνουμε άμα αγοράσουμε τον πιτσιρικά!!! :) :) :) )
Άβαταρ μέλους
scouser4
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 11:25
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από scouser4 »

Κάτι λέει εδώ

Ο Αντελίνο Βιεϊρίνια είναι στόχος του ΠΑΟΚ. Όχι πως υπάρχει θέμα να του επιτρέψει να παραμείνει στη Θεσσαλονίκη η Πόρτο. Οι Πορτογάλοι δεν έχουν κανένα πρόβλημα να τον αφήσουν στον ΠΑΟΚ, όμως το θέμα συζήτησης έχει αλλάξει. Πλέον, ο Δικέφαλός συζητάει το ενδεχόμενο να κάνει τον παίκτη δικό του.

Ηδη, ο Φερνάντο Σάντος έχει κάνει κάποιες συζητήσεις με τους ανθρώπους της Πόρτο και το κλίμα είναι θετικό ώστε να μείνει ο Βιεϊρίνια στον ΠΑΟΚ με τα δικαιώματά του να τα έχουν οι Θεσσαλονικείς.

Σε αυτό βοηθάει και η αρνητική διάθεση του Βιεϊρίνια να υπογράψει επέκταση της συνεργασίας με τους Δράκους, θέλοντας να είναι σε θέση ο ίδιος να διαπραγματευτεί για τις οικονομικές του απολαβές.

http://www.exedrasports.gr/default.asp? ... 6&catID=24
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από arisk »

Κάποιοι άκουσαν τον παπατζή το Ζαγόρα και διασπείρουν άθελά τους ψευδείς φήμες... Κάποιοi καμιά 20αριά γραμμές πάνω απο το κεφάλι μου...
Άβαταρ μέλους
thrix
Δημοσιεύσεις: 1305
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 13:16

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από thrix »

ArisK. 20 γραμμές πάνω από το κεφάλι σου λέει για εστογιανόφ, περίπου 20 (όπως το θέτεις) γράφει για τον Γκερκάλιου. Ποιο από τα δύο είναι ο παπάς?

Σε ρωτάω γιατί αγωνιώ για την αριστερή μας πλευρά που μπάζει άσχημα και ο Αλβανός φαινόταν καλή περίπτωση.
Πάντως με βάση αυτά που λέει η εξέδρα δεν είναι και μεγάλη η διαφορά που τους χωρίζει. Δλδ μεταξύ 1 εκ και 800 χιλ για τρια χρόνια η διαφορά είναι πολύ μικρή, περίπου 67χιλ το χρόνο. δεν νομίζω να χαλάσει για αυτό τον λόγο. Εκτός αν κοιτάνε και τίποτε άλλο καλύτερο και το παγώνουν αυτό προς το παρόν.

Για ρίξε λίγο φως στο λαό που αδημονεί
Άβαταρ μέλους
delos15
Δημοσιεύσεις: 510
Εγγραφή: Πέμ 14 Φεβ 2008, 21:28
Τοποθεσία: Στην αγκαλιά του αετού

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από delos15 »

το ειπε δεν το ειπε ο Ζαγορας εγω κλαιω με Estoyanoff...για φανταστειτε τι τρελα θα πουλησουμε περνοντς απο τους κατω κουτσια και estoyanoff....
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από trel@menos »

δεν υπαρχει περιπτωση να μετατεθει ο σναουτσνερ αριστερο μπακ με εναλλακτικη τον λινο και να αποκτηθει δεξι μπακ?
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Lord »

Ο αντράντε δεν παίζει ΚΑΙ δεξί μπακ???
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Photis »

Ναι,και αμυντικός μέσος...

:?
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από arisk »

Ξέρει να τηγανίζει και αυγά και πατάτες... Στις καλές του μέρες φτιάχνει και ομελέτα... :)
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Lord »

:) :) :) :)
Άβαταρ μέλους
sergio ramos
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: Δευ 16 Ιουν 2008, 21:12
Τοποθεσία: Εύοσμος

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από sergio ramos »

Αφου δεν κανει βραστα αυγα τοτε δεν μας κανει!!! :) :) :)
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από diniko80 »

ολοι λενε οτι του αυστριακου χαλαει λογω απαιτησεων περιπου 1μυριο για 3 χρονια......στη παε το σκεφτονται....η λογικη λεει κανακουδης ή πιπινης εγω βλεπω το πρωτο.....επισης νοιωθω (σχεδον σιγουρος ειμαι) οτι υπαρχει μια υφερπουσα προδιαθεση για 1+1 παικτες......δηλαδη για καθε θεση 1 παικτης ελληνας και 1 ξενος ανεξαρτητα ποιος θα ειναι βασικος......ειπα υφερπουσα οπερ μεθερμηνευομενος σημαινει οτι αν δε βρεις ελληνα παιρνεις δυο ξενους, οχι δηλαδη με το στανιο,απλα το κοιτας λιγο παραπανω
Άβαταρ μέλους
panilee
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: Δευ 10 Δεκ 2007, 13:57
Τοποθεσία: 6-8-86

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από panilee »

Ποιος Κανακούδης και ποιός Πιπίνης ρε παιδια..
Έλεος Π.Α.Ο.Κ είσαι..
(Ταπεινή μου γνώμη πάντα..)
Άβαταρ μέλους
blackmagic
Δημοσιεύσεις: 132
Εγγραφή: Σάβ 12 Ιαν 2008, 15:55
Τοποθεσία: SALONIKA

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από blackmagic »

και φετος λεγαμε ποιος μπακαγιοκο αλλα γιναμε ρομπες...εμπυστοσυνη χρειαζεται και υπομονη...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”