Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Re: TransferManiac
Σωστός, κ δεν νομίζω οτι ο Κανακούδης μπορεί να την κλείσει.
Μακάρι να έχουν άλλο παίχτη στο νου τους.
Μακάρι να έχουν άλλο παίχτη στο νου τους.
Re: TransferManiac
Παιδιά σήμερα η Sport Day γράφει ότι αγοράζουμε και βιεϊρινια μαζί με αντράντε από Πόρτο
Ισχύει???
Τράνσφερ διαφώτισε μας
(Ω ρε γλέντια που θα κάνουμε άμα αγοράσουμε τον πιτσιρικά!!!
)
Ισχύει???
Τράνσφερ διαφώτισε μας
(Ω ρε γλέντια που θα κάνουμε άμα αγοράσουμε τον πιτσιρικά!!!
Re: TransferManiac
Κάτι λέει εδώ
Ο Αντελίνο Βιεϊρίνια είναι στόχος του ΠΑΟΚ. Όχι πως υπάρχει θέμα να του επιτρέψει να παραμείνει στη Θεσσαλονίκη η Πόρτο. Οι Πορτογάλοι δεν έχουν κανένα πρόβλημα να τον αφήσουν στον ΠΑΟΚ, όμως το θέμα συζήτησης έχει αλλάξει. Πλέον, ο Δικέφαλός συζητάει το ενδεχόμενο να κάνει τον παίκτη δικό του.
Ηδη, ο Φερνάντο Σάντος έχει κάνει κάποιες συζητήσεις με τους ανθρώπους της Πόρτο και το κλίμα είναι θετικό ώστε να μείνει ο Βιεϊρίνια στον ΠΑΟΚ με τα δικαιώματά του να τα έχουν οι Θεσσαλονικείς.
Σε αυτό βοηθάει και η αρνητική διάθεση του Βιεϊρίνια να υπογράψει επέκταση της συνεργασίας με τους Δράκους, θέλοντας να είναι σε θέση ο ίδιος να διαπραγματευτεί για τις οικονομικές του απολαβές.
http://www.exedrasports.gr/default.asp? ... 6&catID=24
Ο Αντελίνο Βιεϊρίνια είναι στόχος του ΠΑΟΚ. Όχι πως υπάρχει θέμα να του επιτρέψει να παραμείνει στη Θεσσαλονίκη η Πόρτο. Οι Πορτογάλοι δεν έχουν κανένα πρόβλημα να τον αφήσουν στον ΠΑΟΚ, όμως το θέμα συζήτησης έχει αλλάξει. Πλέον, ο Δικέφαλός συζητάει το ενδεχόμενο να κάνει τον παίκτη δικό του.
Ηδη, ο Φερνάντο Σάντος έχει κάνει κάποιες συζητήσεις με τους ανθρώπους της Πόρτο και το κλίμα είναι θετικό ώστε να μείνει ο Βιεϊρίνια στον ΠΑΟΚ με τα δικαιώματά του να τα έχουν οι Θεσσαλονικείς.
Σε αυτό βοηθάει και η αρνητική διάθεση του Βιεϊρίνια να υπογράψει επέκταση της συνεργασίας με τους Δράκους, θέλοντας να είναι σε θέση ο ίδιος να διαπραγματευτεί για τις οικονομικές του απολαβές.
http://www.exedrasports.gr/default.asp? ... 6&catID=24
Re: TransferManiac
Κάποιοι άκουσαν τον παπατζή το Ζαγόρα και διασπείρουν άθελά τους ψευδείς φήμες... Κάποιοi καμιά 20αριά γραμμές πάνω απο το κεφάλι μου...
Re: TransferManiac
ArisK. 20 γραμμές πάνω από το κεφάλι σου λέει για εστογιανόφ, περίπου 20 (όπως το θέτεις) γράφει για τον Γκερκάλιου. Ποιο από τα δύο είναι ο παπάς?
Σε ρωτάω γιατί αγωνιώ για την αριστερή μας πλευρά που μπάζει άσχημα και ο Αλβανός φαινόταν καλή περίπτωση.
Πάντως με βάση αυτά που λέει η εξέδρα δεν είναι και μεγάλη η διαφορά που τους χωρίζει. Δλδ μεταξύ 1 εκ και 800 χιλ για τρια χρόνια η διαφορά είναι πολύ μικρή, περίπου 67χιλ το χρόνο. δεν νομίζω να χαλάσει για αυτό τον λόγο. Εκτός αν κοιτάνε και τίποτε άλλο καλύτερο και το παγώνουν αυτό προς το παρόν.
Για ρίξε λίγο φως στο λαό που αδημονεί
Σε ρωτάω γιατί αγωνιώ για την αριστερή μας πλευρά που μπάζει άσχημα και ο Αλβανός φαινόταν καλή περίπτωση.
Πάντως με βάση αυτά που λέει η εξέδρα δεν είναι και μεγάλη η διαφορά που τους χωρίζει. Δλδ μεταξύ 1 εκ και 800 χιλ για τρια χρόνια η διαφορά είναι πολύ μικρή, περίπου 67χιλ το χρόνο. δεν νομίζω να χαλάσει για αυτό τον λόγο. Εκτός αν κοιτάνε και τίποτε άλλο καλύτερο και το παγώνουν αυτό προς το παρόν.
Για ρίξε λίγο φως στο λαό που αδημονεί
Re: TransferManiac
το ειπε δεν το ειπε ο Ζαγορας εγω κλαιω με Estoyanoff...για φανταστειτε τι τρελα θα πουλησουμε περνοντς απο τους κατω κουτσια και estoyanoff....
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: TransferManiac
δεν υπαρχει περιπτωση να μετατεθει ο σναουτσνερ αριστερο μπακ με εναλλακτικη τον λινο και να αποκτηθει δεξι μπακ?
Re: TransferManiac
Ξέρει να τηγανίζει και αυγά και πατάτες... Στις καλές του μέρες φτιάχνει και ομελέτα... 
- sergio ramos
- Δημοσιεύσεις: 92
- Εγγραφή: Δευ 16 Ιουν 2008, 21:12
- Τοποθεσία: Εύοσμος
Re: TransferManiac
ολοι λενε οτι του αυστριακου χαλαει λογω απαιτησεων περιπου 1μυριο για 3 χρονια......στη παε το σκεφτονται....η λογικη λεει κανακουδης ή πιπινης εγω βλεπω το πρωτο.....επισης νοιωθω (σχεδον σιγουρος ειμαι) οτι υπαρχει μια υφερπουσα προδιαθεση για 1+1 παικτες......δηλαδη για καθε θεση 1 παικτης ελληνας και 1 ξενος ανεξαρτητα ποιος θα ειναι βασικος......ειπα υφερπουσα οπερ μεθερμηνευομενος σημαινει οτι αν δε βρεις ελληνα παιρνεις δυο ξενους, οχι δηλαδη με το στανιο,απλα το κοιτας λιγο παραπανω
Re: TransferManiac
Ποιος Κανακούδης και ποιός Πιπίνης ρε παιδια..
Έλεος Π.Α.Ο.Κ είσαι..
(Ταπεινή μου γνώμη πάντα..)
Έλεος Π.Α.Ο.Κ είσαι..
(Ταπεινή μου γνώμη πάντα..)
- blackmagic
- Δημοσιεύσεις: 132
- Εγγραφή: Σάβ 12 Ιαν 2008, 15:55
- Τοποθεσία: SALONIKA
Re: TransferManiac
και φετος λεγαμε ποιος μπακαγιοκο αλλα γιναμε ρομπες...εμπυστοσυνη χρειαζεται και υπομονη...