Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
PAOKMANIA WEB RADIO ALEKAKIUS LIVE AFTER MIDNIGHT OLD SCHOOL ROCKING......... http://radio.paokmania.gr/
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
μηπως ειναι καιρος να παρουμε κανα διπλο στο οακα?Λεω εγω τωρα...αντε ρε γαμωτο ενας αγωνας μια χρονια,κερδιστε τον και δικαιωστε μας ολους,μαζι και τους εαυτους σας
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
σήμερα θα δουμε τη αξίζουν οι πιτσιρικαδες,οι αναπληρωματικοί, οι πάντες.....
Αυτο ειναι το ματς σας.
προσωπικά δεν πιστεύω στο διπλό (λογο και των προβλημάτων) αλλα αυτο ειναι καλο γιατι οταν δεν το πιστευω έρχεται
Αυτο ειναι το ματς σας.
προσωπικά δεν πιστεύω στο διπλό (λογο και των προβλημάτων) αλλα αυτο ειναι καλο γιατι οταν δεν το πιστευω έρχεται
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Λοιπόν, εσείς με τα link για τον αγώνα, σας ευχαριστούμε πολύ, αλλά μη trollάρετε αβέρτα!
Υπάρχει αντίστοιχο topic ΕΔΩ!
Υπάρχει αντίστοιχο topic ΕΔΩ!
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
εκφωνητή πες αλλες 40 φορες παναθηναϊκός και για τον τζιλμπερτο.
μαμω τον παναθηναϊκό σου και σενα μαζι.
ΥΓ. επιτελους ο χαβος βρηκε την θεση του σαλπι. μπακ και καθαρισαμε απο εκει μαγκες.
μαμω τον παναθηναϊκό σου και σενα μαζι.
ΥΓ. επιτελους ο χαβος βρηκε την θεση του σαλπι. μπακ και καθαρισαμε απο εκει μαγκες.
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
κακο η μανα σου
κακο η μανα σου
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1997
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Μαλακα Κακο τραβα και γαμησου παλιομαλακα!! Ανυπαρκτο πεναλτυ!!
Εντιτ: ευτυχως το αλλαξες!!
Εντιτ: ευτυχως το αλλαξες!!
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
παρ' όλ' αυτά προετοιμαστείτε για σφαγή.. πόλυ εύκολα σφυρίζει υπέρ του βάζελου
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
να χερεστε τον ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΛΛΗΝΑ διαιτητή......
ουτε ο πιο φανατικός βαζελος δεν θα το εβλεπε αυτο. παλτο εισαι ρε κακο.
ουτε ο πιο φανατικός βαζελος δεν θα το εβλεπε αυτο. παλτο εισαι ρε κακο.
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
μόλις ανέβηκαν τα γκαφρά για το συμβόλαιο, νατος ο τσιρίλο τα έχει δόσει όλα