Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Συζήτηση για τους επόμενους αγώνες του ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από Rizla »

Δεν μου απαντησες ομως...
Άβαταρ μέλους
Alekakius
Δημοσιεύσεις: 791
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 10:21

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από Alekakius »

PAOKMANIA WEB RADIO ALEKAKIUS LIVE AFTER MIDNIGHT OLD SCHOOL ROCKING......... http://radio.paokmania.gr/
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από Alastor »

μηπως ειναι καιρος να παρουμε κανα διπλο στο οακα?Λεω εγω τωρα...αντε ρε γαμωτο ενας αγωνας μια χρονια,κερδιστε τον και δικαιωστε μας ολους,μαζι και τους εαυτους σας
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από Falegkos »

σήμερα θα δουμε τη αξίζουν οι πιτσιρικαδες,οι αναπληρωματικοί, οι πάντες.....
Αυτο ειναι το ματς σας.

προσωπικά δεν πιστεύω στο διπλό (λογο και των προβλημάτων) αλλα αυτο ειναι καλο γιατι οταν δεν το πιστευω έρχεται
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Λοιπόν, εσείς με τα link για τον αγώνα, σας ευχαριστούμε πολύ, αλλά μη trollάρετε αβέρτα!

Υπάρχει αντίστοιχο topic ΕΔΩ!
Άβαταρ μέλους
geonov29
Δημοσιεύσεις: 143
Εγγραφή: Σάβ 18 Οκτ 2008, 08:41
Τοποθεσία: ΕΥΟΣΜΟΣ

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από geonov29 »

χαλια αρχισαμε η μου φαινεται
Άβαταρ μέλους
SASIR4
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: Τρί 22 Ιαν 2008, 13:59
Τοποθεσία: ΓΕΝΤΙ ΚΟΥΛΕ

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από SASIR4 »

καλως αμυντικος ο σαλπι τελικα
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από Falegkos »

εκφωνητή πες αλλες 40 φορες παναθηναϊκός και για τον τζιλμπερτο.
μαμω τον παναθηναϊκό σου και σενα μαζι.


ΥΓ. επιτελους ο χαβος βρηκε την θεση του σαλπι. μπακ και καθαρισαμε απο εκει μαγκες.
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από Falegkos »

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

κακο η μανα σου
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1996
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Μαλακα Κακο τραβα και γαμησου παλιομαλακα!! Ανυπαρκτο πεναλτυ!!

Εντιτ: ευτυχως το αλλαξες!!
interted
Δημοσιεύσεις: 691
Εγγραφή: Σάβ 28 Νοέμ 2009, 19:02

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από interted »

εντάξει αν το έδινε κι αυτό...
interted
Δημοσιεύσεις: 691
Εγγραφή: Σάβ 28 Νοέμ 2009, 19:02

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από interted »

παρ' όλ' αυτά προετοιμαστείτε για σφαγή.. πόλυ εύκολα σφυρίζει υπέρ του βάζελου
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από Falegkos »

να χερεστε τον ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΛΛΗΝΑ διαιτητή......

ουτε ο πιο φανατικός βαζελος δεν θα το εβλεπε αυτο. παλτο εισαι ρε κακο.
Άβαταρ μέλους
geonov29
Δημοσιεύσεις: 143
Εγγραφή: Σάβ 18 Οκτ 2008, 08:41
Τοποθεσία: ΕΥΟΣΜΟΣ

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από geonov29 »

α ρε μικρε σηκω και καρφωστο μαμω την φουτανα μου
interted
Δημοσιεύσεις: 691
Εγγραφή: Σάβ 28 Νοέμ 2009, 19:02

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από interted »

μόλις ανέβηκαν τα γκαφρά για το συμβόλαιο, νατος ο τσιρίλο τα έχει δόσει όλα
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Επόμενοι Αγώνες”