Π.Α.Ο.Κ. - Spartak Trnava, 30/07, 20.00, NS1 & 1HD

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ
panpangr77
Δημοσιεύσεις: 8900
Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Spartak Trnava, 30/07, 20.00, NS1 & 1HD

Δημοσίευση από panpangr77 »

Την επνιξε την δευτερη κάρτα
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Spartak Trnava, 30/07, 20.00, NS1 & 1HD

Δημοσίευση από pgetsos »

Ρε Μαααααακ
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21323
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Spartak Trnava, 30/07, 20.00, NS1 & 1HD

Δημοσίευση από navigator11 »

Για χοντρό ντου είναι αυτός ο μπουχεσοκορακας.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21323
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Spartak Trnava, 30/07, 20.00, NS1 & 1HD

Δημοσίευση από navigator11 »

Ανησυχητικά έχει αρχίσει να πηγαίνει το πράγμα!
Νομίζω πως με τη συνδρομή του Φρανκ ο Ιγκορ δείχνει να έχει τα φόντα να και θα φτιάξει ΟΜΑΔΑ.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος navigator11 την Πέμ 30 Ιούλ 2015, 20:24, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Spartak Trnava, 30/07, 20.00, NS1 & 1HD

Δημοσίευση από Rizla »

Μπαρτσα... :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Pr.Jon
Δημοσιεύσεις: 1142
Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2014, 14:30

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Spartak Trnava, 30/07, 20.00, NS1 & 1HD

Δημοσίευση από Pr.Jon »

μάγκες θα δούμε μεγάλη μπάλα τουλαχιστον...
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16723
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Spartak Trnava, 30/07, 20.00, NS1 & 1HD

Δημοσίευση από Equalizer »

;
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Spartak Trnava, 30/07, 20.00, NS1 & 1HD

Δημοσίευση από Rizla »

Εκαναν δυο 1-2 φανταστικα...
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5020
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Spartak Trnava, 30/07, 20.00, NS1 & 1HD

Δημοσίευση από stelyk »

πωωωωωω ρε πολυ ωραια μπαλα θα δουμε αν δεσει το γλυκο
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Spartak Trnava, 30/07, 20.00, NS1 & 1HD

Δημοσίευση από pgetsos »

Δε μας θέλει πάντως
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Spartak Trnava, 30/07, 20.00, NS1 & 1HD

Δημοσίευση από pgetsos »

Άντε δεύτερο χέρι

Καριοληδες
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Spartak Trnava, 30/07, 20.00, NS1 & 1HD

Δημοσίευση από Rizla »

Ρε πουστη κορακα δωσε κι ενα σφυριγμα,γ@μω τα παντα σου...
panpangr77
Δημοσιεύσεις: 8900
Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Spartak Trnava, 30/07, 20.00, NS1 & 1HD

Δημοσίευση από panpangr77 »

Θα μου δωσει μια εξηγηση κανεις? γιατι σταματησε ?ωραια κάνει χερι και του την στρωνει....
Άβαταρ μέλους
kotsidas9
Δημοσιεύσεις: 544
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ 2008, 13:02
Τοποθεσία: Κατερινη

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Spartak Trnava, 30/07, 20.00, NS1 & 1HD

Δημοσίευση από kotsidas9 »

Δεν το εχω ξανακανει ποτε,αλλα ευχομαι καλο ψοφο στην διαιτητικη τριαδα..
Άβαταρ μέλους
keeper4
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: Δευ 22 Μαρ 2010, 13:11

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Spartak Trnava, 30/07, 20.00, NS1 & 1HD

Δημοσίευση από keeper4 »

Είναι ξεκάθαρο νομίζω ότι οι πολιτικές εξελίξεις έχουν ξεκάθαρο αντίκτυπο και στο ποδόσφαιρο, ο μαρινάκης έτσι δεν θα μας έπαιζε...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”