Π.Α.Ο.Κ. - Spartak Trnava, 30/07, 20.00, NS1 & 1HD
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8903
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21325
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Spartak Trnava, 30/07, 20.00, NS1 & 1HD
Για χοντρό ντου είναι αυτός ο μπουχεσοκορακας.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21325
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Spartak Trnava, 30/07, 20.00, NS1 & 1HD
Ανησυχητικά έχει αρχίσει να πηγαίνει το πράγμα!
Νομίζω πως με τη συνδρομή του Φρανκ ο Ιγκορ δείχνει να έχει τα φόντα να και θα φτιάξει ΟΜΑΔΑ.
Νομίζω πως με τη συνδρομή του Φρανκ ο Ιγκορ δείχνει να έχει τα φόντα να και θα φτιάξει ΟΜΑΔΑ.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος navigator11 την Πέμ 30 Ιούλ 2015, 20:24, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Spartak Trnava, 30/07, 20.00, NS1 & 1HD
πωωωωωω ρε πολυ ωραια μπαλα θα δουμε αν δεσει το γλυκο
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Spartak Trnava, 30/07, 20.00, NS1 & 1HD
Ρε πουστη κορακα δωσε κι ενα σφυριγμα,γ@μω τα παντα σου...
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8903
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Spartak Trnava, 30/07, 20.00, NS1 & 1HD
Θα μου δωσει μια εξηγηση κανεις? γιατι σταματησε ?ωραια κάνει χερι και του την στρωνει....
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Spartak Trnava, 30/07, 20.00, NS1 & 1HD
Δεν το εχω ξανακανει ποτε,αλλα ευχομαι καλο ψοφο στην διαιτητικη τριαδα..
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Spartak Trnava, 30/07, 20.00, NS1 & 1HD
Είναι ξεκάθαρο νομίζω ότι οι πολιτικές εξελίξεις έχουν ξεκάθαρο αντίκτυπο και στο ποδόσφαιρο, ο μαρινάκης έτσι δεν θα μας έπαιζε...