Να το εκλαβω ως αστειο...thanos-xanthi έγραψε:αρκετα με τον βετερανο
μπραβο ρε Ιγκορ
μπας και γινουμε επικινδυνοι μπροστα
NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29742
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD
Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD
Πασίτσα στην πασίτσα με ποδοσφαιρικό IQ κάτω της βάσης.
- koylispontios
- Δημοσιεύσεις: 583
- Εγγραφή: Δευ 03 Μαρ 2014, 11:01
Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD
τζάμπα κράζουμε όλοι μας.
τα γράμματα είναι απλά.Ο Π.Α.Ο.Κ. θέλει λατιν μοντέλο=παίκτες,προπονητές
φυσικά το πρώτο που πρέπει να γίνει είναι να κλείσουν αυτές οι ακαδημίες του κώλου
με κρυόκωλους κοκκινομάγουλους και ατάλαντα ταλέντα δουλειά δεν γίνεται.
τα γράμματα είναι απλά.Ο Π.Α.Ο.Κ. θέλει λατιν μοντέλο=παίκτες,προπονητές
φυσικά το πρώτο που πρέπει να γίνει είναι να κλείσουν αυτές οι ακαδημίες του κώλου
με κρυόκωλους κοκκινομάγουλους και ατάλαντα ταλέντα δουλειά δεν γίνεται.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29742
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
- Panos Fanfaras
- Δημοσιεύσεις: 741
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιουν 2011, 19:03
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD
Επόπτης και Όλσεν μας κράτησαν στο παιχνίδι...
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD
αστειο ηταν μεχρι τωρα με τον αλλο..sourmenetes έγραψε:Να το εκλαβω ως αστειο...thanos-xanthi έγραψε:αρκετα με τον βετερανο
μπραβο ρε Ιγκορ
μπας και γινουμε επικινδυνοι μπροστα
καλα ετσι οπως παει...δυσκολα τα πραγματα
πιο επικινδυνοι αυτοι
Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD
Πόσο Καραγκιόζης είσαι ρε Τζαβελλα
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD
0-2;
Γιατί, επειδή οι δικοί μας είναι ανίκανοι καν να βρουν εστία και η Λοκομοτίβα εκμεταλλεύτηκε δύο από τις ευκαιρίες της; Δικαιότατο το σκορ, θα μπορούσε να ήταν και 3-1 βέβαια ...ή και 4-2
Γιατί, επειδή οι δικοί μας είναι ανίκανοι καν να βρουν εστία και η Λοκομοτίβα εκμεταλλεύτηκε δύο από τις ευκαιρίες της; Δικαιότατο το σκορ, θα μπορούσε να ήταν και 3-1 βέβαια ...ή και 4-2
Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD
Πείτε μου έναν απο τους μεσοεπιθετικους και επιθετικούς που έχουμε που εχει το ενας πρως ενας και πείτε μου και έναν αμυντικό μας που να μπορει να κόψει στο ενας πρως ενας. Με πορδες αυγά δε βαφοντε. Πάρτε παιχτες γρήγορους που να ξέρουν μπαλα αλλιώς τα πλει οφ θα ειναι τεράστια επιτυχία...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Panos Fanfaras
- Δημοσιεύσεις: 741
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιουν 2011, 19:03
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD
Η φετινή χρονιά έχει πολύ μέλλον. Το ότι θέλουμε 3-4 παίκτες υψηλού επιπέδου είναι έτσι κι αλλιώς δεδομένο. Το λάθος είναι πως πιστέψαμε ότι μπορούμε να περάσουμε 3 προκριματικές φάσεις χωρίς ενίσχυση.