NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29742
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από sourmenetes »

thanos-xanthi έγραψε:αρκετα με τον βετερανο
μπραβο ρε Ιγκορ
μπας και γινουμε επικινδυνοι μπροστα
Να το εκλαβω ως αστειο...
Άβαταρ μέλους
spyretto
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 03:21

Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από spyretto »

Πασίτσα στην πασίτσα με ποδοσφαιρικό IQ κάτω της βάσης.
Άβαταρ μέλους
pxp920
Δημοσιεύσεις: 2962
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 21:22
Τοποθεσία: New York, New York

Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από pxp920 »

ΕΛΕΟΣ απλα.
Άβαταρ μέλους
sal
Δημοσιεύσεις: 856
Εγγραφή: Τετ 11 Αύγ 2010, 21:27

Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από sal »

αχρηστοι στο τελειωμα
Άβαταρ μέλους
koylispontios
Δημοσιεύσεις: 583
Εγγραφή: Δευ 03 Μαρ 2014, 11:01

Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από koylispontios »

τζάμπα κράζουμε όλοι μας.
τα γράμματα είναι απλά.Ο Π.Α.Ο.Κ. θέλει λατιν μοντέλο=παίκτες,προπονητές
φυσικά το πρώτο που πρέπει να γίνει είναι να κλείσουν αυτές οι ακαδημίες του κώλου
με κρυόκωλους κοκκινομάγουλους και ατάλαντα ταλέντα δουλειά δεν γίνεται.
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από pgetsos »

Ουφ...
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29742
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από sourmenetes »

Που πας ρε κοστα???
Άβαταρ μέλους
Panos Fanfaras
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: Τρί 28 Ιουν 2011, 19:03
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από Panos Fanfaras »

Επόπτης και Όλσεν μας κράτησαν στο παιχνίδι...
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από hasio_john »

Μπράβο ρε Όλσεν ..., μας έσωσε από το 3-0!
Άβαταρ μέλους
sal
Δημοσιεύσεις: 856
Εγγραφή: Τετ 11 Αύγ 2010, 21:27

Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από sal »

εβγαλε και ενα ο Ολσεν
Άβαταρ μέλους
thanos-xanthi
Δημοσιεύσεις: 8371
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41

Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από thanos-xanthi »

sourmenetes έγραψε:
thanos-xanthi έγραψε:αρκετα με τον βετερανο
μπραβο ρε Ιγκορ
μπας και γινουμε επικινδυνοι μπροστα
Να το εκλαβω ως αστειο...
αστειο ηταν μεχρι τωρα με τον αλλο..
καλα ετσι οπως παει...δυσκολα τα πραγματα
πιο επικινδυνοι αυτοι
Άβαταρ μέλους
lamosas
Bet Guru 2024
Δημοσιεύσεις: 3949
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από lamosas »

Πόσο Καραγκιόζης είσαι ρε Τζαβελλα

Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
spyretto
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 03:21

Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από spyretto »

0-2; :D
Γιατί, επειδή οι δικοί μας είναι ανίκανοι καν να βρουν εστία και η Λοκομοτίβα εκμεταλλεύτηκε δύο από τις ευκαιρίες της; Δικαιότατο το σκορ, θα μπορούσε να ήταν και 3-1 βέβαια ...ή και 4-2
Άβαταρ μέλους
chrisg4
Δημοσιεύσεις: 2986
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από chrisg4 »

Πείτε μου έναν απο τους μεσοεπιθετικους και επιθετικούς που έχουμε που εχει το ενας πρως ενας και πείτε μου και έναν αμυντικό μας που να μπορει να κόψει στο ενας πρως ενας. Με πορδες αυγά δε βαφοντε. Πάρτε παιχτες γρήγορους που να ξέρουν μπαλα αλλιώς τα πλει οφ θα ειναι τεράστια επιτυχία...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
Panos Fanfaras
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: Τρί 28 Ιουν 2011, 19:03
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από Panos Fanfaras »

Η φετινή χρονιά έχει πολύ μέλλον. Το ότι θέλουμε 3-4 παίκτες υψηλού επιπέδου είναι έτσι κι αλλιώς δεδομένο. Το λάθος είναι πως πιστέψαμε ότι μπορούμε να περάσουμε 3 προκριματικές φάσεις χωρίς ενίσχυση.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”