NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21325
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από navigator11 »

Ειλικρινά είναι να απορείς. Χρειάζεται υπερπροσπάθεια ένα ματς του 0-1 υπέρ σου να το "γυρίζεις" με τα ποδαράκια σου σε 2-0 σε βάρος σου!!
Ας δούμε στο δεύτερο τι άλλες ... εκπλήξεις μας έχουν φυλαγμένες.
Αν δεν το έχουν αντιληφθεί οι παίχτες μας, να τους ενημερώσει κάποιος πως στις καθυστερησεις του α ειδικά ημιχρόνου χορτάσαμε να τρώμε γκολ. Μπορεί σαν λαός εν γένει να αντέξουμε 7-8 μνημόνια αλλά δε χρειάζεται να γίνεται εκμετάλλευση της υπομονής μας και στο συγκεκριμένο θέμα!!

Γεια σου ρε Κίτσιου, άρχοντα!!!
Δεν πιστεύω πως στο τέλος θα αντιμετωπίσουμε θέμα πρόκρισης.
Άβαταρ μέλους
pisakaipoupoula
Δημοσιεύσεις: 2893
Εγγραφή: Δευ 06 Ιαν 2014, 19:48

Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από pisakaipoupoula »

thanos-xanthi έγραψε: σαλπι και πελκας ακινδυνοι, ουτε για ηρακλη δε κανουνε
2 ασσίστ έβγαλε ο Πέλκας μέχρι τώρα κ έκανε άλλες 2 πολύ καλές ενέργειες.
Άβαταρ μέλους
Tolaros
Δημοσιεύσεις: 7075
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:16
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από Tolaros »

Αυτή η ομάδα μπορεί να φάει γκολ κ από σχολική παρέα. Κ στην επόμενη μαλακία θα γράψει 3ο
gpaok
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τρί 22 Ιούλ 2008, 15:31

Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από gpaok »

Απλά τα πράγματα....έπρεπε να είναι 2-0 υπέρ μας.χασανε 2 ο μακ....ο Κιτσιου...συν το οφσάιντ που δωσανε .δεν μπήκαν...τα Φαγαμε σε 2 φάσεις. Τώρα θα έπρεπε να παίζουμε το πρώτο μας σοβαρό φιλικό....όχι πρώτο ευρωπαϊκό.αλλά τι να πεις, τέτοια ώρα τέτοια λόγια.ας ελπισουμε για τη συνέχεια.....
ron-swanson
Δημοσιεύσεις: 6561
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 00:28

Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από ron-swanson »

Τεραστιος Ρικαρντο Κοστα.
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από CCCP »

Κανενας δεν βριζει Αρνεσεν και Τουντορ.

Οχι φιλε ΟΧΙ. Το οτι δε φταινε αυτοι και αξιζουν το χρονο και την υπομονη και την στηριξη δε σημαινει οτι δε θα μου την βαρεσει εμενα που εχουμε παικτες που ειναι ΝΤΡΟΠΗ που φορανε την φανελα του ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29744
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από sourmenetes »

Παλι τσαφ ο κοστα..
Άβαταρ μέλους
spyretto
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 03:21

Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από spyretto »

Οσο πάει χειροτερεύει ο ΠΑΟΚ. Οσοι λέγανε να χάσουμε στην Ευρώπη να επικεντρωθούμε στο..πρωτάθλημα μάλλον θα εκπληρωθεί η ευχή τους, θα αποκλειστούμε κι από αυτό το χωριό...και εις ανώτερα.
Άβαταρ μέλους
lamosas
Bet Guru 2024
Δημοσιεύσεις: 3949
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από lamosas »

Από αυτήν την εντεκάδα κρατάς Κάτσε και Τερματοφυλακα. Οι άλλοι 3-4 για να συμπληρώνουν πάγκο. Οι υπόλοιποι δρόμο

Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4304
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από karlat85 »

Εντάξει εικόνα από live streaming. Η Νόβα
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από CCCP »

Αλλα οχι. Υπερασπιστειτε αυτα τα παλτα εσεις και μετα να ανρωτιεστε γιατι την τρωνε οι προπονητες και γιατι δεν ερχοντε καλυτεροι παικτες.
Besuch 2
Δημοσιεύσεις: 1143
Εγγραφή: Κυρ 26 Ιαν 2014, 23:12

Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από Besuch 2 »

Τα ιδια γραφικα-μιζερα (υπ)ανθρωπακια που μπαινουν οποτε στραβωνει η κατασταση...ακομα και αν ειναι στο 45' μιας τριετους προσπαθειας...............


και περιμενουμε αποτελεσματα. Ρε δε γ***μαστε λεω εγω.
Αποτυχιες και μνημονια σ'αξιζουν ελληναρα..και μετα να κραζεις καποιους αλλους που φταινε.

Το εργο το εχω ξαναδει...και την ξερω την καταληξη. Εσεις δεν ξερετε ουτε απο υπομονη ουτε απο στηριξη....πο*τανα ολα απο το Ιουλιο. Χαλαλι σας.....κ πολυ αντεξα 2η φορα εδω....

Σας ευχομαι στη ζωη σας να παρει ο καθενας αυτο που αξιζει...και συνηθως (ευτυχως η δυστυχως) ετσι γινεται στο τελος.
Άβαταρ μέλους
gabriello
Δημοσιεύσεις: 361
Εγγραφή: Παρ 06 Δεκ 2013, 22:20

Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από gabriello »

η μεταγραφη ρικαρντο κοστα θα μεινει στην ιστορια....
Άβαταρ μέλους
Amon Tobin
Δημοσιεύσεις: 496
Εγγραφή: Πέμ 15 Μάιος 2014, 12:45

Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από Amon Tobin »

Rizla έγραψε:
gergeo4 έγραψε:Ποιος περπατουσε(σταματησε κιολας!) στο 1-0 και δεν καλυψε αριστερα;
Το λαθος του Τζαβελλα εννοεις? Συμβαινουν αυτα...αφου ειχε φυγει 5 μετρα ο αλλος τι να τρεξει να κανει?
Τουλαχιστον κρατησε δυναμεις για μετα,ηταν ο μονος που πηδηξε στο κορνερ... :mrgreen:
Περιεργο... γιατί ο Σταύρακας έλεγε οτι φταίει ο Κίτσιου που δε γύρισε κ ο καημένος ο σέλφι βρέθηκε ανάμεσα σε δυο
τι άλλο θα ακούσουμε παναγία μου...
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από Rizla »

Η τυχη σημερα δεν ειναι με το μερος μας και αν προσθεσεις και την ανικανοτητα μας δενει το γλυκο...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”