NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21325
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD
Ειλικρινά είναι να απορείς. Χρειάζεται υπερπροσπάθεια ένα ματς του 0-1 υπέρ σου να το "γυρίζεις" με τα ποδαράκια σου σε 2-0 σε βάρος σου!!
Ας δούμε στο δεύτερο τι άλλες ... εκπλήξεις μας έχουν φυλαγμένες.
Αν δεν το έχουν αντιληφθεί οι παίχτες μας, να τους ενημερώσει κάποιος πως στις καθυστερησεις του α ειδικά ημιχρόνου χορτάσαμε να τρώμε γκολ. Μπορεί σαν λαός εν γένει να αντέξουμε 7-8 μνημόνια αλλά δε χρειάζεται να γίνεται εκμετάλλευση της υπομονής μας και στο συγκεκριμένο θέμα!!
Γεια σου ρε Κίτσιου, άρχοντα!!!
Δεν πιστεύω πως στο τέλος θα αντιμετωπίσουμε θέμα πρόκρισης.
Ας δούμε στο δεύτερο τι άλλες ... εκπλήξεις μας έχουν φυλαγμένες.
Αν δεν το έχουν αντιληφθεί οι παίχτες μας, να τους ενημερώσει κάποιος πως στις καθυστερησεις του α ειδικά ημιχρόνου χορτάσαμε να τρώμε γκολ. Μπορεί σαν λαός εν γένει να αντέξουμε 7-8 μνημόνια αλλά δε χρειάζεται να γίνεται εκμετάλλευση της υπομονής μας και στο συγκεκριμένο θέμα!!
Γεια σου ρε Κίτσιου, άρχοντα!!!
Δεν πιστεύω πως στο τέλος θα αντιμετωπίσουμε θέμα πρόκρισης.
- pisakaipoupoula
- Δημοσιεύσεις: 2893
- Εγγραφή: Δευ 06 Ιαν 2014, 19:48
Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD
2 ασσίστ έβγαλε ο Πέλκας μέχρι τώρα κ έκανε άλλες 2 πολύ καλές ενέργειες.thanos-xanthi έγραψε: σαλπι και πελκας ακινδυνοι, ουτε για ηρακλη δε κανουνε
Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD
Αυτή η ομάδα μπορεί να φάει γκολ κ από σχολική παρέα. Κ στην επόμενη μαλακία θα γράψει 3ο
Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD
Απλά τα πράγματα....έπρεπε να είναι 2-0 υπέρ μας.χασανε 2 ο μακ....ο Κιτσιου...συν το οφσάιντ που δωσανε .δεν μπήκαν...τα Φαγαμε σε 2 φάσεις. Τώρα θα έπρεπε να παίζουμε το πρώτο μας σοβαρό φιλικό....όχι πρώτο ευρωπαϊκό.αλλά τι να πεις, τέτοια ώρα τέτοια λόγια.ας ελπισουμε για τη συνέχεια.....
-
ron-swanson
- Δημοσιεύσεις: 6561
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 00:28
Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD
Κανενας δεν βριζει Αρνεσεν και Τουντορ.
Οχι φιλε ΟΧΙ. Το οτι δε φταινε αυτοι και αξιζουν το χρονο και την υπομονη και την στηριξη δε σημαινει οτι δε θα μου την βαρεσει εμενα που εχουμε παικτες που ειναι ΝΤΡΟΠΗ που φορανε την φανελα του ΠΑΟΚ.
Οχι φιλε ΟΧΙ. Το οτι δε φταινε αυτοι και αξιζουν το χρονο και την υπομονη και την στηριξη δε σημαινει οτι δε θα μου την βαρεσει εμενα που εχουμε παικτες που ειναι ΝΤΡΟΠΗ που φορανε την φανελα του ΠΑΟΚ.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29744
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD
Οσο πάει χειροτερεύει ο ΠΑΟΚ. Οσοι λέγανε να χάσουμε στην Ευρώπη να επικεντρωθούμε στο..πρωτάθλημα μάλλον θα εκπληρωθεί η ευχή τους, θα αποκλειστούμε κι από αυτό το χωριό...και εις ανώτερα.
Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD
Από αυτήν την εντεκάδα κρατάς Κάτσε και Τερματοφυλακα. Οι άλλοι 3-4 για να συμπληρώνουν πάγκο. Οι υπόλοιποι δρόμο
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD
Αλλα οχι. Υπερασπιστειτε αυτα τα παλτα εσεις και μετα να ανρωτιεστε γιατι την τρωνε οι προπονητες και γιατι δεν ερχοντε καλυτεροι παικτες.
Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD
Τα ιδια γραφικα-μιζερα (υπ)ανθρωπακια που μπαινουν οποτε στραβωνει η κατασταση...ακομα και αν ειναι στο 45' μιας τριετους προσπαθειας...............
και περιμενουμε αποτελεσματα. Ρε δε γ***μαστε λεω εγω.
Αποτυχιες και μνημονια σ'αξιζουν ελληναρα..και μετα να κραζεις καποιους αλλους που φταινε.
Το εργο το εχω ξαναδει...και την ξερω την καταληξη. Εσεις δεν ξερετε ουτε απο υπομονη ουτε απο στηριξη....πο*τανα ολα απο το Ιουλιο. Χαλαλι σας.....κ πολυ αντεξα 2η φορα εδω....
Σας ευχομαι στη ζωη σας να παρει ο καθενας αυτο που αξιζει...και συνηθως (ευτυχως η δυστυχως) ετσι γινεται στο τελος.
και περιμενουμε αποτελεσματα. Ρε δε γ***μαστε λεω εγω.
Αποτυχιες και μνημονια σ'αξιζουν ελληναρα..και μετα να κραζεις καποιους αλλους που φταινε.
Το εργο το εχω ξαναδει...και την ξερω την καταληξη. Εσεις δεν ξερετε ουτε απο υπομονη ουτε απο στηριξη....πο*τανα ολα απο το Ιουλιο. Χαλαλι σας.....κ πολυ αντεξα 2η φορα εδω....
Σας ευχομαι στη ζωη σας να παρει ο καθενας αυτο που αξιζει...και συνηθως (ευτυχως η δυστυχως) ετσι γινεται στο τελος.
Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD
η μεταγραφη ρικαρντο κοστα θα μεινει στην ιστορια....
- Amon Tobin
- Δημοσιεύσεις: 496
- Εγγραφή: Πέμ 15 Μάιος 2014, 12:45
Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD
Περιεργο... γιατί ο Σταύρακας έλεγε οτι φταίει ο Κίτσιου που δε γύρισε κ ο καημένος ο σέλφι βρέθηκε ανάμεσα σε δυοRizla έγραψε:Το λαθος του Τζαβελλα εννοεις? Συμβαινουν αυτα...αφου ειχε φυγει 5 μετρα ο αλλος τι να τρεξει να κανει?gergeo4 έγραψε:Ποιος περπατουσε(σταματησε κιολας!) στο 1-0 και δεν καλυψε αριστερα;
Τουλαχιστον κρατησε δυναμεις για μετα,ηταν ο μονος που πηδηξε στο κορνερ...
τι άλλο θα ακούσουμε παναγία μου...
Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD
Η τυχη σημερα δεν ειναι με το μερος μας και αν προσθεσεις και την ανικανοτητα μας δενει το γλυκο...