Εγώ απλά στηρίζω....
Πιθανός Νέος Προπονητής
Re: Πιθανός Νέος Προπονητής
Δεν ενθουσιάζομαι με Tudor
αλλά ο Frank μάλλον ξέρει καλύτερα....
Εγώ απλά στηρίζω....

Εγώ απλά στηρίζω....
Re: Πιθανός Νέος Προπονητής
Δυστυχως ετσι ειναι.παντως κατα γενικη ομολογθια,υποαρχουν αξιολογα στελεχη,εστω και ασ ειναι εκτος ΠΑΟΚ.χαρακτηριστικο παραδειγμα ο προπονητης τερματοφυλακων του βαζελου,ο οποιος αποχωρησε προσφατα,ο οποιος ειναι απο τους καλυτερους του ειδους.Νομιζω οτι μια τετοια διαδικασια στελεχωσης θα επρεπε να ειναι οσο το δυνατον πιο αμεροληπτη.Επιμενω οτι θα ηταν καλο να στελεχωθει ενα τιμ και με Ιταλους ,τους οποιους εχω σε μεγαλη εκτιμηση στον συγκεκριμενο τομεα.Σιγουρα προπονητης τακτικης,προπονητης τακτικης και ενας γυμναστης αποκαταστασης.Ιταλικες ομαδες εχουν τεχνικο τιμ 8-9 ατομων.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106596
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Πιθανός Νέος Προπονητής
Μικροί, φερέλπιδες και με όρεξη για δουλειά και διάκριση. Αυτούς θέλουμε!
Re: Πιθανός Νέος Προπονητής
Τουντορ λοιπόν.Ας στελεχώσουν την ομάδα και με ένα "σωστό" τεχνικό επιτελείο και ας τους αφήσουμε ύσυχους να κάνουν την δουλειά.Κριτική στο τέλος της χρονιάς.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Πιθανός Νέος Προπονητής
Το λες, δε το λες, Τουντοροσκυλο(προσωπολατρη κλπ κλπ) θα σε πουν το Μαρτη.nikolasf έγραψε:Δεν ενθουσιάζομαι με Tudor![]()
![]()
![]()
αλλά ο Frank μάλλον ξέρει καλύτερα....
![]()
![]()
![]()
Εγώ απλά στηρίζω....![]()
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: Πιθανός Νέος Προπονητής
Μαζι σου με 1000 k_geo, εξαφανιστε τουςK_geo έγραψε: υγ: ΕΠΙΣΗΣ, ΕΧΩ ΚΑΤΑΓΡΑΨΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΜΕΛΗ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΚΑΝΑΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΝ ΓΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ. ΜΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΩΜΑ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΜΟΝΤ/ΑΝΤΜΙΝ ΝΑ ΚΛΕΙΔΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΒΑΤΑΡ.
οι ιδιοι θα μπαινουν μετα στα τοπικ των μεταγραφων
θα λενε εκλεισε ο Γιοβανοβιτς
εκλεισε ο Ρικελμε και ο Ρομπινιο
και θα σπανε πλακα μετα ρουφωντας το μιλκο τους...
-
mbison
Re: Πιθανός Νέος Προπονητής
Σιδεροκέφαλος. Στηρίζουμε την επιλογή Άρνεσεν. Ο Φρανκ ξέρει.
Μέταλλο πρωταθλητή, έφυγε από τη Χάιντουκ γιατί δεν ενισχύθηκε με μεταγραφές. Μόνο γι αυτό, μου κάνει.
Μέταλλο πρωταθλητή, έφυγε από τη Χάιντουκ γιατί δεν ενισχύθηκε με μεταγραφές. Μόνο γι αυτό, μου κάνει.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Πιθανός Νέος Προπονητής
Μπα ,εδω εισαι λαθος ,υπομονή δεν εχουμε για τετοια.Αμεσα αποτελέσματα και τιτλο εξασφαλισμενο απο Φεβρουαριο.Αυτο θελουμε.ΑποστόληςΑ έγραψε:Μικροί, φερέλπιδες και με όρεξη για δουλειά και διάκριση. Αυτούς θέλουμε!
Ουτε να σκεφτω τι θα γινει αν ερθει καμια ισοπαλία με γριες αεκουλα κλπ κλπ.
Re: Πιθανός Νέος Προπονητής
Ι Σ Ο Π Α Λ Ι Α ;;;
Ε Λ Ε Ο Σ.
σε λιγο θα πεις οτι μπορεί να φαμε και γκολ.

Ε Λ Ε Ο Σ.
σε λιγο θα πεις οτι μπορεί να φαμε και γκολ.
- Trilofiotis
- Δημοσιεύσεις: 1229
- Εγγραφή: Πέμ 08 Ιαν 2015, 13:55
Re: Πιθανός Νέος Προπονητής
Καταραμένε δε νομίζω να ειμαστε ΤΟΣΟ καθυστερημένοι και να ξεχασουμε τις 4άρες και 3άρες απο ΤΑ ΧΩΡΙΑ που φάγαμε φέτος, τόσο γρήγορα...
Το μόνο θετικό απτη χρονιά που μας πέρασε είναι ότι γκρεμοτσακίστηκε ο πήχης που παραείχε ανέβει.
Εγώ θέλω απλά να δώ πρόοδο τη νέα χρονιά και ένα σύνολο που να φέρνει σε ΟΜΑΔΑ.
Το μόνο θετικό απτη χρονιά που μας πέρασε είναι ότι γκρεμοτσακίστηκε ο πήχης που παραείχε ανέβει.
Εγώ θέλω απλά να δώ πρόοδο τη νέα χρονιά και ένα σύνολο που να φέρνει σε ΟΜΑΔΑ.
Re: Πιθανός Νέος Προπονητής
kataramenos5 έγραψε:Μπα ,εδω εισαι λαθος ,υπομονή δεν εχουμε για τετοια.Αμεσα αποτελέσματα και τιτλο εξασφαλισμενο απο Φεβρουαριο.Αυτο θελουμε.ΑποστόληςΑ έγραψε:Μικροί, φερέλπιδες και με όρεξη για δουλειά και διάκριση. Αυτούς θέλουμε!
Ουτε να σκεφτω τι θα γινει αν ερθει καμια ισοπαλία με γριες αεκουλα κλπ κλπ.
Πωπω μου έλειψε το Καυταντζόγλειο και οι κερκιδάρες μας
Re: Πιθανός Νέος Προπονητής
Είναι ότι ΣΒΗΣΑΜΕ ΤΑ ΧΡΕΗ και ΕΦΥΓΕ Ο ΖΒTrilofiotis έγραψε:Καταραμένε δε νομίζω να ειμαστε ΤΟΣΟ καθυστερημένοι και να ξεχασουμε τις 4άρες και 3άρες απο ΤΑ ΧΩΡΙΑ που φάγαμε φέτος, τόσο γρήγορα...
Το μόνο θετικό απτη χρονιά που μας πέρασε είναι ότι γκρεμοτσακίστηκε ο πήχης που παραείχε ανέβει.
Εγώ θέλω απλά να δώ πρόοδο τη νέα χρονιά και ένα σύνολο που να φέρνει σε ΟΜΑΔΑ.
- Trilofiotis
- Δημοσιεύσεις: 1229
- Εγγραφή: Πέμ 08 Ιαν 2015, 13:55
Re: Πιθανός Νέος Προπονητής
Η πλακα ειναι οτι χειρωτερα θα ηταν με εναν Λαουντρουπ η Ντι Ματεο. Περισσοτερη πιεση θα υπηρχε σε γκελες.
Εγω λεω ο κοσμος του ΠΑΟΚ να σταματησει να ασχολειτε με τον προπονητη γενικωτερα. Οσο λιγοτερη προσοχη τραβαει πανω του ο προπονητης τοσο το καλυτερο. Καλυτερα να παρει ολη την ευθηνη πανω του ο Αρνεσεν. Ας την πεσουν σε αυτον αμα μπορουν.
Οπως εγραψα και πριν το θεμα ειναι να υπαρχει δυνατη δοιηκηση και οργανισμος να προστατεψει και να στηριξει οπως πρεπει. Και μετα ας σκουζουν οι ασχετοι οσο θελουν.
Εγω λεω ο κοσμος του ΠΑΟΚ να σταματησει να ασχολειτε με τον προπονητη γενικωτερα. Οσο λιγοτερη προσοχη τραβαει πανω του ο προπονητης τοσο το καλυτερο. Καλυτερα να παρει ολη την ευθηνη πανω του ο Αρνεσεν. Ας την πεσουν σε αυτον αμα μπορουν.
Οπως εγραψα και πριν το θεμα ειναι να υπαρχει δυνατη δοιηκηση και οργανισμος να προστατεψει και να στηριξει οπως πρεπει. Και μετα ας σκουζουν οι ασχετοι οσο θελουν.
Re: Πιθανός Νέος Προπονητής
Ειναι μεγαλο προβλημα το οτι ανεβηκε ο πηχης και απαιτησεις του κοσμου του ΠΑΟΚ αλλα για να ειμαστε και δικαοι πρεπει να αναγνωρισουμε οτι ηταν αναποφευκτο με την διαληση του ελληνικου ποδοσφαιρου (και της χωρας γενικα) και με τον ΠΑΟΚ να ειναι η δευτερη δυναμη ξαφνικα. Δεν ειμασταν ετιμοι να το διαχηριστουμε, αυτο ειναι σιγουρο, και οταν επρεπε να αρχισουμε να χτισουμε ο κοσμος ζητουσε πρωταθληματα και μας πηγε πισω αυτο.
Αλλα δεν μπορουμε κα κανουμε τιποτα γιαυτο και πρεπει να το αποδεχτουμε οτι ετσι ειναι. Με κανει να αναπωλω τις εποχες που ειμασταν μονιμα τεταρτοι και κανενας δεν περιμενε τιποτα...και το παραμικρω διγμα οτι κατι καλο γινοταν ηταν αρκετο για να δημιουργισει ενθουσιασμο.
Αλλα δεν μπορουμε κα κανουμε τιποτα γιαυτο και πρεπει να το αποδεχτουμε οτι ετσι ειναι. Με κανει να αναπωλω τις εποχες που ειμασταν μονιμα τεταρτοι και κανενας δεν περιμενε τιποτα...και το παραμικρω διγμα οτι κατι καλο γινοταν ηταν αρκετο για να δημιουργισει ενθουσιασμο.