Ετςι ακριβώς.Μαυρο Χιονι έγραψε:Όπως έγραψα και σε προηγούμενο ποστ επιτέλους νέος προπονητής,νέες ιδέες! Τόπο στα νιάτα. Όρεξη για δουλειά να υπάρχει και θα δούμε όμορφα πράγματα! Μπράβο στην ΠΑΕ!
Νέος ελπιδοφόρος και ίσως προπονητης λαβράκι. Ότι επιτάσσει η εποχή.
Και είμαι σιγούρος οτι ο Αρνεσεν τον εχει καρατσεκαρισμενο.
Ψήθηκα τρελά με Τουντορ.