Βόλλεϋ 2014-2015
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54428
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
Αν είναι να μείνουν, να μας το πουν, να μάθουμε και τις φάτσες τους, αν φύγουν οι πολλοί, μην τους μαθαίνουμε τζάμπα! 
- potamda
- Bet Guru 2023
- Δημοσιεύσεις: 5957
- Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
- Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
Η επιλογή της Εθνικής ομάδας για το world league. Δυστυχώς και περιέργως δεν υπάρχει παίχτης του νταμπλούχου Ελλάδας
.
Νομίζω πως Παντακίδης, Γκαράς, Εφραιμίδης θα μπορούσαν άνετα να έχουν θέση στην ομάδα, τη στιγμή μάλιστα που οι εντός αγώνες θα γίνουν στη Θεσσαλονίκη, στο Αλεξάνδρειο, 19-21 Ιουνίου!
Πασαδόροι: Ντίμα Φιλίποφ, Νίκος Αγγελόπουλος
Διαγώνιοι: Δημήτρης Τζούριτς, Νίκος Παλέντζας
Ακραίοι: Μένιος Κοκκινάκης, Ραφαήλ Κουμεντάκης, Ανέστης Δαλακούρας, Θανάσης Πρωτοψάλτης, Ανδρέας Φράγκος
Κεντρικοί: Γιώργος Πετρέας, Γιώργος Τζιουμάκας, Παναγιώτης Πελεκούδας, Γιάννης Τακουρίδης, Απόστολος Αρμενάκης
Λίμπερο: Γιώργος Στεφάνου, Κώστας Ταμπουρατζής
Νομίζω πως Παντακίδης, Γκαράς, Εφραιμίδης θα μπορούσαν άνετα να έχουν θέση στην ομάδα, τη στιγμή μάλιστα που οι εντός αγώνες θα γίνουν στη Θεσσαλονίκη, στο Αλεξάνδρειο, 19-21 Ιουνίου!
Πασαδόροι: Ντίμα Φιλίποφ, Νίκος Αγγελόπουλος
Διαγώνιοι: Δημήτρης Τζούριτς, Νίκος Παλέντζας
Ακραίοι: Μένιος Κοκκινάκης, Ραφαήλ Κουμεντάκης, Ανέστης Δαλακούρας, Θανάσης Πρωτοψάλτης, Ανδρέας Φράγκος
Κεντρικοί: Γιώργος Πετρέας, Γιώργος Τζιουμάκας, Παναγιώτης Πελεκούδας, Γιάννης Τακουρίδης, Απόστολος Αρμενάκης
Λίμπερο: Γιώργος Στεφάνου, Κώστας Ταμπουρατζής
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
με τις μηδαμινές γνώσεις μου στο άθλημα , αυτός ο τσ@γλανος ο Πρωτοψάλτης του λαγού είναι ότι πρέπει για εμάς...astronaut έγραψε: Από βάζελο & γάβρο μού έκατσαν καλά στο μάτι οι Μπέλος & Τακουρίδης.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33919
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
και ο Ντιατσκοφ του γαυρου καλος παικτης
απο αυτους που προκαλεσαν λιγοτερο ( πανηγυρισμοί κτλ )
απο αυτους που προκαλεσαν λιγοτερο ( πανηγυρισμοί κτλ )
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33919
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
stephanos έγραψε:Κατ, νομίζω ότι νικήσαμε τον γάβρο με 75-58 ή κάπως έτσι, δεν είμαι σίγουρος γιατί είδα μόνο τις τρεις πρώτες περιόδους, μετά οι οπαδοί μπήκανε μέσα στο γήπεδο και μάλλον διακόπηκε ο αγώνας.
![]()
Σωστες απάντησεις ειναι:
ΤΟΥΣ ΣΚΙΣΑΜΕ
ΤΟΥΣ ΚΛΕΙΣΑΜΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ
ΤΟΥΣ Γ@@@ΣΑΜΕ ΑΣΑΛΙΩΤΑ
ΤΟΥΣ ΑΛΛΑΞΑΜΕ ΡΟΔΕΛΑ
ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΚΑΛΙΜΠΡΑ
και μ αρεσει να τ ακουω(διαβαζω) αλλα κανεις δε με νιώθει.
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
kataramenos5 έγραψε:stephanos έγραψε:Κατ, νομίζω ότι νικήσαμε τον γάβρο με 75-58 ή κάπως έτσι, δεν είμαι σίγουρος γιατί είδα μόνο τις τρεις πρώτες περιόδους, μετά οι οπαδοί μπήκανε μέσα στο γήπεδο και μάλλον διακόπηκε ο αγώνας.
![]()
![]()
Σωστες απάντησεις ειναι:
ΤΟΥΣ ΣΚΙΣΑΜΕ
ΤΟΥΣ ΚΛΕΙΣΑΜΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ
ΤΟΥΣ Γ@@@ΣΑΜΕ ΑΣΑΛΙΩΤΑ
ΤΟΥΣ ΑΛΛΑΞΑΜΕ ΡΟΔΕΛΑ
ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΚΑΛΙΜΠΡΑ
και μ αρεσει να τ ακουω(διαβαζω) αλλα κανεις δε με νιώθει.
Tους Ξ Ε Κ Ω Λ Ω Σ Α Μ Ε
ειναι το σωστο.
ΣΩΣΤΟ-ΣΩΣΤΟ
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΚΥΠΕΛΟ
ΣΤΟΝ ΠΥΡΓΟ ΤΟΝ ΛΕΥΚΟ.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
πραγματικα, το "μεγαλυτερο μπ@#δελο" κρατησε σχεδον ενα δεκαλεπτο και ηταν ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ.
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
Οπως και να το πεις το αποτελεσμα μετραει και ειναι ενα.obanebane έγραψε:Παπα εμεις εδω κατω το λεμε
ΞΕΚΩΛΙΑΣΑΜΕ
Η σουφρα τους εγινε σαν τον κρατηρα του Βεζουβιου.
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
Το μεγάλο στοίχημα τώρα είναι να υπάρξει συνέχεια και φυσικά να δημιουργηθεί μια βάση 400-500 νοματαίων που θα πηγαίνουν ανελλιπώς, όπως περίπου έγινε στο χάντμπολ.
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
Τρικυμίας έγραψε:Το μεγάλο στοίχημα τώρα είναι να υπάρξει συνέχεια και φυσικά να δημιουργηθεί μια βάση 400-500 νοματαίων που θα πηγαίνουν ανελλιπώς, όπως περίπου έγινε στο χάντμπολ.
Αυτό είναι το στοίχημα που πρέπει να κερδίσουμε