Βόλλεϋ 2014-2015

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του πρωταθλήματος και όλων των παραλειπομένων...
τσιριγώτης
Δημοσιεύσεις: 2769
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 19:54
Τοποθεσία: Κύθηρα

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από τσιριγώτης »

Σκατοφατσες, αλλά καλοί για βάθος
τσιριγώτης
Δημοσιεύσεις: 2769
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 19:54
Τοποθεσία: Κύθηρα

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από τσιριγώτης »

Ελπίζω βέβαια να μείνουν όλοι, προπονητής, παίχτες
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54429
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Αν είναι να μείνουν, να μας το πουν, να μάθουμε και τις φάτσες τους, αν φύγουν οι πολλοί, μην τους μαθαίνουμε τζάμπα! :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
potamda
Bet Guru 2023
Δημοσιεύσεις: 5961
Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από potamda »

Η επιλογή της Εθνικής ομάδας για το world league. Δυστυχώς και περιέργως δεν υπάρχει παίχτης του νταμπλούχου Ελλάδας :redcard: :redcard: :redcard: .
Νομίζω πως Παντακίδης, Γκαράς, Εφραιμίδης θα μπορούσαν άνετα να έχουν θέση στην ομάδα, τη στιγμή μάλιστα που οι εντός αγώνες θα γίνουν στη Θεσσαλονίκη, στο Αλεξάνδρειο, 19-21 Ιουνίου!

Πασαδόροι: Ντίμα Φιλίποφ, Νίκος Αγγελόπουλος

Διαγώνιοι: Δημήτρης Τζούριτς, Νίκος Παλέντζας

Ακραίοι: Μένιος Κοκκινάκης, Ραφαήλ Κουμεντάκης, Ανέστης Δαλακούρας, Θανάσης Πρωτοψάλτης, Ανδρέας Φράγκος

Κεντρικοί: Γιώργος Πετρέας, Γιώργος Τζιουμάκας, Παναγιώτης Πελεκούδας, Γιάννης Τακουρίδης, Απόστολος Αρμενάκης

Λίμπερο: Γιώργος Στεφάνου, Κώστας Ταμπουρατζής
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από giapas »

astronaut έγραψε: Από βάζελο & γάβρο μού έκατσαν καλά στο μάτι οι Μπέλος & Τακουρίδης.
με τις μηδαμινές γνώσεις μου στο άθλημα , αυτός ο τσ@γλανος ο Πρωτοψάλτης του λαγού είναι ότι πρέπει για εμάς...
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33929
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από john4serres »

και ο Ντιατσκοφ του γαυρου καλος παικτης
απο αυτους που προκαλεσαν λιγοτερο ( πανηγυρισμοί κτλ )
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33929
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από john4serres »

[youtube]bqCrz33cthw[/youtube]

πως να χασεις με τετοια κερκιδα ?
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31583
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από kataramenos5 »

stephanos έγραψε:Κατ, νομίζω ότι νικήσαμε τον γάβρο με 75-58 ή κάπως έτσι, δεν είμαι σίγουρος γιατί είδα μόνο τις τρεις πρώτες περιόδους, μετά οι οπαδοί μπήκανε μέσα στο γήπεδο και μάλλον διακόπηκε ο αγώνας.
:opaokara:
:yellowcard:

Σωστες απάντησεις ειναι:
ΤΟΥΣ ΣΚΙΣΑΜΕ
ΤΟΥΣ ΚΛΕΙΣΑΜΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ
ΤΟΥΣ Γ@@@ΣΑΜΕ ΑΣΑΛΙΩΤΑ
ΤΟΥΣ ΑΛΛΑΞΑΜΕ ΡΟΔΕΛΑ
ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΚΑΛΙΜΠΡΑ

και μ αρεσει να τ ακουω(διαβαζω) αλλα κανεις δε με νιώθει. :(
prist64
Δημοσιεύσεις: 7607
Εγγραφή: Σάβ 09 Αύγ 2014, 11:36

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από prist64 »

kataramenos5 έγραψε:
stephanos έγραψε:Κατ, νομίζω ότι νικήσαμε τον γάβρο με 75-58 ή κάπως έτσι, δεν είμαι σίγουρος γιατί είδα μόνο τις τρεις πρώτες περιόδους, μετά οι οπαδοί μπήκανε μέσα στο γήπεδο και μάλλον διακόπηκε ο αγώνας.
:opaokara:
:yellowcard:

Σωστες απάντησεις ειναι:
ΤΟΥΣ ΣΚΙΣΑΜΕ
ΤΟΥΣ ΚΛΕΙΣΑΜΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ
ΤΟΥΣ Γ@@@ΣΑΜΕ ΑΣΑΛΙΩΤΑ
ΤΟΥΣ ΑΛΛΑΞΑΜΕ ΡΟΔΕΛΑ
ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΚΑΛΙΜΠΡΑ

και μ αρεσει να τ ακουω(διαβαζω) αλλα κανεις δε με νιώθει. :(

Tους Ξ Ε Κ Ω Λ Ω Σ Α Μ Ε

ειναι το σωστο.

ΣΩΣΤΟ-ΣΩΣΤΟ
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΚΥΠΕΛΟ
ΣΤΟΝ ΠΥΡΓΟ ΤΟΝ ΛΕΥΚΟ.

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31583
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Αραετς. ;)
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6309
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από jibbie »

πραγματικα, το "μεγαλυτερο μπ@#δελο" κρατησε σχεδον ενα δεκαλεπτο και ηταν ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25988
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από obanebane »

Παπα εμεις εδω κατω το λεμε


ΞΕΚΩΛΙΑΣΑΜΕ

:nairepaok:
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3998
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από slidar »

Και πως να χάσεις ;;

[youtube]a_lAFhdE1BQ[/youtube]
prist64
Δημοσιεύσεις: 7607
Εγγραφή: Σάβ 09 Αύγ 2014, 11:36

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από prist64 »

obanebane έγραψε:Παπα εμεις εδω κατω το λεμε


ΞΕΚΩΛΙΑΣΑΜΕ

:nairepaok:
Οπως και να το πεις το αποτελεσμα μετραει και ειναι ενα.

Η σουφρα τους εγινε σαν τον κρατηρα του Βεζουβιου. ;)
Άβαταρ μέλους
Τρικυμίας
Δημοσιεύσεις: 939
Εγγραφή: Σάβ 17 Ιαν 2015, 23:24

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από Τρικυμίας »

Το μεγάλο στοίχημα τώρα είναι να υπάρξει συνέχεια και φυσικά να δημιουργηθεί μια βάση 400-500 νοματαίων που θα πηγαίνουν ανελλιπώς, όπως περίπου έγινε στο χάντμπολ.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα”