Βόλλεϋ 2014-2015
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31583
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
Ευχαριστούμε αυτήν την τεράστια ομάδα που κατέκτησε το πρώτο μας νταμπλ.
Και το εκανε τοσο επιβλητικά απέναντι σε ένα μεγάλο αντίπαλο κερδίζοντας τον 5 συνεχόμενες φορές.
Μπράβο παλικάρια, ειμαστε περήφανοι και συγκινημένοι
Και το εκανε τοσο επιβλητικά απέναντι σε ένα μεγάλο αντίπαλο κερδίζοντας τον 5 συνεχόμενες φορές.
Μπράβο παλικάρια, ειμαστε περήφανοι και συγκινημένοι
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
εγω ενα θα πω.....βλεποντας χθες αθλητικα που τα τσοντοκαναλα της χαβουζας δεν ειπαν ΤΙΠΟΤΑ τα σχολια στα σαϊτ αλλα και την ολη ατμοσφαιρα....
ΠΟΣΟ ΠΟΝΑΕΙ ΟΤΑΝ Ο ΠΑΟΚ ΣΑΣ ΓΑΜΑΕΙ

ΠΟΣΟ ΠΟΝΑΕΙ ΟΤΑΝ Ο ΠΑΟΚ ΣΑΣ ΓΑΜΑΕΙ
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
Εγώ ένα ξέρω να πω!Με το που πήρε πρωτάθλημα ο ΠΑΟΚ ο μαριδάκης το βάζει στα πόδια!Τυχαίο;μπορεί
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
μαμηθήκαμε στα ουίσκια, τι λες να κάναμε;;;kataramenos5 έγραψε:Πολλή κίνηση βλεπω στο τοπικ.Τι καναμε χθες?
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
Δεν πιστευα ποτε πως αυτο το γηπεδο,το "σπιτι" μας,θα γεμιζε!!!
Ο ΠΑΟΚ χρειαζεται στηριξη παντου!!Ελπιζω πως καποιοι απο οσους βρεθηκαν χθες στο Παλατακι θα μεινουν και του χρονου!
Με ενα κεντρικο,επιπεδου Γκομεζ και εναν αντιστοιχο λιμπερο....μπορουμε να σταθουμε στο CL!!!
Απιστευτη βραδια,ΠΑΟΚΑΡΑ ΜΟΥ!!!
ΥΓ.Κατσαρη...ελπιζω,καποια στιγμη να ακουσεις ενα ευχαριστω απο ολους αυτους που σε εβριζαν τοσα χρονια....Οσοι ξερουν,καταλαβαινουν τι λεω....
Ο ΠΑΟΚ χρειαζεται στηριξη παντου!!Ελπιζω πως καποιοι απο οσους βρεθηκαν χθες στο Παλατακι θα μεινουν και του χρονου!
Με ενα κεντρικο,επιπεδου Γκομεζ και εναν αντιστοιχο λιμπερο....μπορουμε να σταθουμε στο CL!!!
Απιστευτη βραδια,ΠΑΟΚΑΡΑ ΜΟΥ!!!
ΥΓ.Κατσαρη...ελπιζω,καποια στιγμη να ακουσεις ενα ευχαριστω απο ολους αυτους που σε εβριζαν τοσα χρονια....Οσοι ξερουν,καταλαβαινουν τι λεω....
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
Η αίσθηση υπεροχης που είχε αυτή η ομάδα απέναντι στον Ολυμπιακό, το γεγονός ότι ήταν πρωταθλητές πριν ακόμα ξεκινισουν οι τελικοί εμενα προσωπικά με έκαναν να νιώσω πιο περήφανος ακόμα και από τον ίδιο τον τίτλο. Είναι μια νοοτροπία που η γενιά μου την έζησε ελάχιστα, ίσος στο μπασκετ αλλα κι αυτό σε μικρή ηλικία που δε καταλαβαίναμε και πολλά. Η ομάδα βολευ του ΠΑΟΚ είναι η ονείρωξη κάθε παοκτσή για όλα τα τμήματα. Ομάδα με παιχταράδες, ηγέτες, ο ένας πιο τρελός από τον άλλον...
Ένα τεράστιο μπραβο

Ένα τεράστιο μπραβο
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
Δεν ξέρω γιατί χάρηκα και ένιωσα περήφανος πιο πολύ χθες...
Για το πρωτάθλημα;
Για το ντάμπλ;
Για τη σκούπα;
Για τη σκούπα απέναντι στο γαύρο;
Για τις 5 νίκες απέναντι στο γαύρο, οι 4 συνεχόμενες;
Για το 3-0;
Για το οτι το ήξεραν και το ένιωθαν οτι θα κερδίσουν και χθες και όλα τα άλλα ματς;
Για το μάτι που γυάλιζε, το πάθος, και την αίσθηση υπεροχής;
Για το οτι πήρε χαρά όλος αυτός ο λαός;
Για το οτι γέμισε το παλατάκι;
Για το οτι είδα παιχταράδες όπως ο Χιμένεθ, ο Γκόμεθ, και ο Κουρνέτας να κάνουν σαν μικρά παιδιά;
Ή για το οτι αυτό μπορεί να είναι η απαρχή συσπείρωσης ΟΛΟΥ του ΠΑΟΚ; και οτι πια και τα άλλα τμήματα έχουν ένα επιτυχημένο μοντέλο από το οποίο να παραδειγματιστούν;
Μάλλον για όλα, οπότε ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΡΕ ΠΑΛΙΚΑΡΟΙ!
Και του χρόνου κοντά στην ομάδα όλοι, εγώ πάντως διαρκείας ΑΣ θα πάρω.
Για το πρωτάθλημα;
Για το ντάμπλ;
Για τη σκούπα;
Για τη σκούπα απέναντι στο γαύρο;
Για τις 5 νίκες απέναντι στο γαύρο, οι 4 συνεχόμενες;
Για το 3-0;
Για το οτι το ήξεραν και το ένιωθαν οτι θα κερδίσουν και χθες και όλα τα άλλα ματς;
Για το μάτι που γυάλιζε, το πάθος, και την αίσθηση υπεροχής;
Για το οτι πήρε χαρά όλος αυτός ο λαός;
Για το οτι γέμισε το παλατάκι;
Για το οτι είδα παιχταράδες όπως ο Χιμένεθ, ο Γκόμεθ, και ο Κουρνέτας να κάνουν σαν μικρά παιδιά;
Ή για το οτι αυτό μπορεί να είναι η απαρχή συσπείρωσης ΟΛΟΥ του ΠΑΟΚ; και οτι πια και τα άλλα τμήματα έχουν ένα επιτυχημένο μοντέλο από το οποίο να παραδειγματιστούν;
Μάλλον για όλα, οπότε ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΡΕ ΠΑΛΙΚΑΡΟΙ!
Και του χρόνου κοντά στην ομάδα όλοι, εγώ πάντως διαρκείας ΑΣ θα πάρω.
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
Αυτό που λες είναι το ποιο σημαντικο που είχε αυτή η ομάδα. ΠΑΝΤΑ φταναμε κοντα κάπου αλλά πάντα κάτι δεν ηταν αρκετο.chrisg4 έγραψε: το γεγονός ότι ήταν πρωταθλητές πριν ακόμα ξεκινισουν οι τελικοί εμενα προσωπικά με έκαναν να νιώσω πιο περήφανος ακόμα και από τον ίδιο τον τίτλο.
Αυτή ομάδα έπαιξε σαν να έχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΦΑΝΕΛΑ.
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
Να γίνω λίγο κακός? Πρέπει να σταματήσει αυτή η παπ@ριά να μπαίνει ο κόσμος μέσα σε κάθε νίκη σε κάθε άθλημα. Το πιο θλιβερό είναι ότι όλοι αυτοί που μπήκαν πήγαν στο volley μόνο στα πλέι οφ και ίσως να μην έχουν πάει ποτέ σε αγώνα κανονικής περιόδου. Οι ίδιοι "πανηγυρτζήδες" θα πάνε και σε τελικό σκουός αν φαβορί είναι παίκτης του Π.Α.Ο.Κ. όπως και φυσικά σε μπάσκετ,χάντμπολ, πόλο κ.λ.π. Θέλω να δω πόσο κόσμο θα έχει την επόμενη σεζόν στο volley ειδικά μετά από καμιά σφαλιάρα.
-
elvetos giatros
- Δημοσιεύσεις: 3847
- Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
EtsiKarelias έγραψε:Σωστός.τσιριγώτης έγραψε:Παρότι πολλοί βρίζετε τη νοβα, να πω για σήμερα ότι έκανε τρομερή μετάδοση και ακόμα πιο καλό ρεπορτάζ. Ο δημοσιογράφος δε ήταν μες στη καυλα.
- koylispontios
- Δημοσιεύσεις: 583
- Εγγραφή: Δευ 03 Μαρ 2014, 11:01
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
Επιτέλους!
Ισως για πρώτη φορά τα έσοδα από τους αγώνες πάνε σε τμήμα του συλλόγου
και όχι σε πρόστιμα.π.χ. τα 120χιλ. για τις βλαχομαγκιές στην Λαμία.
Για μένα αυτό είναι υγεία και πρόοδος.
ατό είναι 
Ισως για πρώτη φορά τα έσοδα από τους αγώνες πάνε σε τμήμα του συλλόγου
και όχι σε πρόστιμα.π.χ. τα 120χιλ. για τις βλαχομαγκιές στην Λαμία.
Για μένα αυτό είναι υγεία και πρόοδος.
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
εντάξει. τέλειο βίντεο, λιγο μλκς ο ρεπόρτερ με τα τραγούδια του... αλλα δεν γ@μ@ς... βίντεο... ΠΑΟΚ με χάι λαϊτ το....μεγάλο μπλόκ (Karelias έγραψε:http://www.novasports.gr/volei/ellada/v ... ria-video/
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
Ειναι γιατι ειμασταν πραγματικα η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ομαδα. Ειδες τι καυλα ειναι να εισαι πραγματικα ο καλυτερος. Αυτο γουσταρω εγω, οχι απλα να κερδισω ενα τιτλο αλλα να κερδισω γιατι ειμουν πραγματικα ο καλυτερος. Και ειμασταν γαματη ομαδα.northend4 έγραψε:Αυτό που λες είναι το ποιο σημαντικο που είχε αυτή η ομάδα. ΠΑΝΤΑ φταναμε κοντα κάπου αλλά πάντα κάτι δεν ηταν αρκετο.chrisg4 έγραψε: το γεγονός ότι ήταν πρωταθλητές πριν ακόμα ξεκινισουν οι τελικοί εμενα προσωπικά με έκαναν να νιώσω πιο περήφανος ακόμα και από τον ίδιο τον τίτλο.
Αυτή ομάδα έπαιξε σαν να έχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΦΑΝΕΛΑ.
