Βόλλεϋ 2014-2015

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του πρωταθλήματος και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31583
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Πολλή κίνηση βλεπω στο τοπικ.Τι καναμε χθες?
northend4
Δημοσιεύσεις: 1171
Εγγραφή: Τρί 04 Μαρ 2014, 13:06
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από northend4 »

Ευχαριστούμε αυτήν την τεράστια ομάδα που κατέκτησε το πρώτο μας νταμπλ.
Και το εκανε τοσο επιβλητικά απέναντι σε ένα μεγάλο αντίπαλο κερδίζοντας τον 5 συνεχόμενες φορές.
Μπράβο παλικάρια, ειμαστε περήφανοι και συγκινημένοι
Άβαταρ μέλους
sn0ufel4
Δημοσιεύσεις: 12486
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 16:19

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από sn0ufel4 »

εγω ενα θα πω.....βλεποντας χθες αθλητικα που τα τσοντοκαναλα της χαβουζας δεν ειπαν ΤΙΠΟΤΑ τα σχολια στα σαϊτ αλλα και την ολη ατμοσφαιρα....

ΠΟΣΟ ΠΟΝΑΕΙ ΟΤΑΝ Ο ΠΑΟΚ ΣΑΣ ΓΑΜΑΕΙ


:opaokara: :opaokara: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Ekatnetworkltd
Δημοσιεύσεις: 4514
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
Τοποθεσία: Ιλίσια

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από Ekatnetworkltd »

Εγώ ένα ξέρω να πω!Με το που πήρε πρωτάθλημα ο ΠΑΟΚ ο μαριδάκης το βάζει στα πόδια!Τυχαίο;μπορεί
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17916
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από K_geo »

kataramenos5 έγραψε:Πολλή κίνηση βλεπω στο τοπικ.Τι καναμε χθες?
μαμηθήκαμε στα ουίσκια, τι λες να κάναμε;;; :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από mpafos4 »

Δεν πιστευα ποτε πως αυτο το γηπεδο,το "σπιτι" μας,θα γεμιζε!!!

Ο ΠΑΟΚ χρειαζεται στηριξη παντου!!Ελπιζω πως καποιοι απο οσους βρεθηκαν χθες στο Παλατακι θα μεινουν και του χρονου!

Με ενα κεντρικο,επιπεδου Γκομεζ και εναν αντιστοιχο λιμπερο....μπορουμε να σταθουμε στο CL!!!

Απιστευτη βραδια,ΠΑΟΚΑΡΑ ΜΟΥ!!!


ΥΓ.Κατσαρη...ελπιζω,καποια στιγμη να ακουσεις ενα ευχαριστω απο ολους αυτους που σε εβριζαν τοσα χρονια....Οσοι ξερουν,καταλαβαινουν τι λεω....
Άβαταρ μέλους
chrisg4
Δημοσιεύσεις: 2989
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από chrisg4 »

Η αίσθηση υπεροχης που είχε αυτή η ομάδα απέναντι στον Ολυμπιακό, το γεγονός ότι ήταν πρωταθλητές πριν ακόμα ξεκινισουν οι τελικοί εμενα προσωπικά με έκαναν να νιώσω πιο περήφανος ακόμα και από τον ίδιο τον τίτλο. Είναι μια νοοτροπία που η γενιά μου την έζησε ελάχιστα, ίσος στο μπασκετ αλλα κι αυτό σε μικρή ηλικία που δε καταλαβαίναμε και πολλά. Η ομάδα βολευ του ΠΑΟΚ είναι η ονείρωξη κάθε παοκτσή για όλα τα τμήματα. Ομάδα με παιχταράδες, ηγέτες, ο ένας πιο τρελός από τον άλλον...

Ένα τεράστιο μπραβο :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
alp920
Δημοσιεύσεις: 2233
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιαν 2012, 09:52
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από alp920 »

pyrgioths έγραψε:Κατι σας εχει ξεφυγει αδελφιαααααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!

Εικόνα
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4864
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από bane1980 »

Δεν ξέρω γιατί χάρηκα και ένιωσα περήφανος πιο πολύ χθες...

Για το πρωτάθλημα;
Για το ντάμπλ;
Για τη σκούπα;
Για τη σκούπα απέναντι στο γαύρο;
Για τις 5 νίκες απέναντι στο γαύρο, οι 4 συνεχόμενες;
Για το 3-0;
Για το οτι το ήξεραν και το ένιωθαν οτι θα κερδίσουν και χθες και όλα τα άλλα ματς;
Για το μάτι που γυάλιζε, το πάθος, και την αίσθηση υπεροχής;
Για το οτι πήρε χαρά όλος αυτός ο λαός;
Για το οτι γέμισε το παλατάκι;
Για το οτι είδα παιχταράδες όπως ο Χιμένεθ, ο Γκόμεθ, και ο Κουρνέτας να κάνουν σαν μικρά παιδιά;
Ή για το οτι αυτό μπορεί να είναι η απαρχή συσπείρωσης ΟΛΟΥ του ΠΑΟΚ; και οτι πια και τα άλλα τμήματα έχουν ένα επιτυχημένο μοντέλο από το οποίο να παραδειγματιστούν;

Μάλλον για όλα, οπότε ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΡΕ ΠΑΛΙΚΑΡΟΙ!

Και του χρόνου κοντά στην ομάδα όλοι, εγώ πάντως διαρκείας ΑΣ θα πάρω.
northend4
Δημοσιεύσεις: 1171
Εγγραφή: Τρί 04 Μαρ 2014, 13:06
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από northend4 »

chrisg4 έγραψε: το γεγονός ότι ήταν πρωταθλητές πριν ακόμα ξεκινισουν οι τελικοί εμενα προσωπικά με έκαναν να νιώσω πιο περήφανος ακόμα και από τον ίδιο τον τίτλο.
Αυτό που λες είναι το ποιο σημαντικο που είχε αυτή η ομάδα. ΠΑΝΤΑ φταναμε κοντα κάπου αλλά πάντα κάτι δεν ηταν αρκετο.
Αυτή ομάδα έπαιξε σαν να έχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΦΑΝΕΛΑ.
Άβαταρ μέλους
dim72
Δημοσιεύσεις: 674
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 23:10

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από dim72 »

Να γίνω λίγο κακός? Πρέπει να σταματήσει αυτή η παπ@ριά να μπαίνει ο κόσμος μέσα σε κάθε νίκη σε κάθε άθλημα. Το πιο θλιβερό είναι ότι όλοι αυτοί που μπήκαν πήγαν στο volley μόνο στα πλέι οφ και ίσως να μην έχουν πάει ποτέ σε αγώνα κανονικής περιόδου. Οι ίδιοι "πανηγυρτζήδες" θα πάνε και σε τελικό σκουός αν φαβορί είναι παίκτης του Π.Α.Ο.Κ. όπως και φυσικά σε μπάσκετ,χάντμπολ, πόλο κ.λ.π. Θέλω να δω πόσο κόσμο θα έχει την επόμενη σεζόν στο volley ειδικά μετά από καμιά σφαλιάρα.
elvetos giatros
Δημοσιεύσεις: 3847
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από elvetos giatros »

Karelias έγραψε:
τσιριγώτης έγραψε:Παρότι πολλοί βρίζετε τη νοβα, να πω για σήμερα ότι έκανε τρομερή μετάδοση και ακόμα πιο καλό ρεπορτάζ. Ο δημοσιογράφος δε ήταν μες στη καυλα.
Σωστός.
Etsi
Άβαταρ μέλους
koylispontios
Δημοσιεύσεις: 583
Εγγραφή: Δευ 03 Μαρ 2014, 11:01

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από koylispontios »

Επιτέλους!
Ισως για πρώτη φορά τα έσοδα από τους αγώνες πάνε σε τμήμα του συλλόγου
και όχι σε πρόστιμα.π.χ. τα 120χιλ. για τις βλαχομαγκιές στην Λαμία.
Για μένα αυτό είναι υγεία και πρόοδος. :D ατό είναι :pano:
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17916
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από K_geo »

εντάξει. τέλειο βίντεο, λιγο μλκς ο ρεπόρτερ με τα τραγούδια του... αλλα δεν γ@μ@ς... βίντεο... ΠΑΟΚ με χάι λαϊτ το....μεγάλο μπλόκ ( :mrgreen: ) που δείχνει ο Γκόμεζ για τον Κουρνέτα στο 6.58.... σύν φυσικά τα συνθήματα μέσα στα αποδυτήρια....

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6613
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από CCCP »

northend4 έγραψε:
chrisg4 έγραψε: το γεγονός ότι ήταν πρωταθλητές πριν ακόμα ξεκινισουν οι τελικοί εμενα προσωπικά με έκαναν να νιώσω πιο περήφανος ακόμα και από τον ίδιο τον τίτλο.
Αυτό που λες είναι το ποιο σημαντικο που είχε αυτή η ομάδα. ΠΑΝΤΑ φταναμε κοντα κάπου αλλά πάντα κάτι δεν ηταν αρκετο.
Αυτή ομάδα έπαιξε σαν να έχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΦΑΝΕΛΑ.
Ειναι γιατι ειμασταν πραγματικα η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ομαδα. Ειδες τι καυλα ειναι να εισαι πραγματικα ο καλυτερος. Αυτο γουσταρω εγω, οχι απλα να κερδισω ενα τιτλο αλλα να κερδισω γιατι ειμουν πραγματικα ο καλυτερος. Και ειμασταν γαματη ομαδα.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα”