Βόλλεϋ 2014-2015

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του πρωταθλήματος και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από che4 »

θα το ξαναπω ολα τα λεφτα το τρολαρισμα του ναυτη με την αμερικανικη σημαια να χαιρετα τους απογονους


πολυ θα γουσταρα αυτο το σκηνικο τουμπα με καμια 50ρια τετοιους χωρις εκτροπα
Suleymanoglu
Δημοσιεύσεις: 385
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2015, 13:37

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από Suleymanoglu »

Γράψαμε ιστορία.

Πρώτο Ντάμπλ σε ομαδικά αθλήματα στους Άνδρες.

Συγχαρητήρια σε ΠΑΙΚΤΕΣ - ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Συγκλονιστική η παρουσία του κόσμου (10.000-12.000). Συγκλονιστικές στιγμές.

Ελπίζω η Ομάδα (Παίκτες - Προπονητής) να κρατηθεί ως έχει και να ενισχυθεί ακόμη περισσότερο για να διεκδικήσει τη νέα σεζόν το Τρέμπλ.

Υ.Γ. Συγχαρητήρια στον εφευρετικό Ναύτη με την Αμερικάνικη σημαία. Να λείπαν και τα πατροπαράδωτα κλοτσομπουνίδια.... Όλα υπέροχα.
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από Karelias »

http://www.novasports.gr/volei/ellada/v ... ria-video/

εμετό πάντως αυτό δεν το λες, 35 λεπτά βίντεο είναι
Άβαταρ μέλους
Josey Wales
Δημοσιεύσεις: 775
Εγγραφή: Πέμ 10 Απρ 2014, 21:03

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από Josey Wales »

che4 έγραψε:θα το ξαναπω ολα τα λεφτα το τρολαρισμα του ναυτη με την αμερικανικη σημαια να χαιρετα τους απογονους


πολυ θα γουσταρα αυτο το σκηνικο τουμπα με καμια 50ρια τετοιους χωρις εκτροπα
Πρέπει να βρεθεί φωτο και να μπει πρωτοσέλιδο αύριο.
lakisscorpio
Δημοσιεύσεις: 435
Εγγραφή: Παρ 22 Φεβ 2008, 10:55

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από lakisscorpio »

2 videos απ'το παλατακι..............

1)Ρανγγκελ ο....ποδοσφαιριστης και ζογκλερ!!!!!!



[youtube]Vmw_3fVydZ8[/youtube]

2)Λαος Παοκ Πανο.....και αμερικανοι ναυτες!!!



[youtube]iHf3iKsU26A[/youtube]
Άβαταρ μέλους
ilovegame27
Δημοσιεύσεις: 1831
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 16:30
Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από ilovegame27 »

Θα ανεβεί ο αγώνας?
Τεράστια προσπάθεια από την αρχή της χρονιάς χωρίς τυμπανοκρουσίες
Άβαταρ μέλους
astronaut
Δημοσιεύσεις: 2165
Εγγραφή: Δευ 09 Δεκ 2013, 03:24
Τοποθεσία: On Tour

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από astronaut »

Ορισμός τού Α Σ Α Λ Ι Ω Τ Ο Υ :nairepaok:
Άιντε και του χρόνου & με μια ευρωπαϊκή πορεία γεμάτη συγκινήσεις :pano:

** αγωνιστικούς χαιρετισμούς σε ναύτες, ναυτάκια, αστροναύτες & αργοναυτάκια :opaokara:

[youtube]9uBoak1b1yo[/youtube]
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από che4 »

Karelias έγραψε:http://www.novasports.gr/volei/ellada/volley-league/article/218315/auta-einai-paniguria-video/

εμετό πάντως αυτό δεν το λες, 35 λεπτά βίντεο είναι

ρε καρελια το ιδιο λεμε οτι το βιντεο μετα ηταν γματο η αναμεταδοση ηταν σαν να επαιζε γαυρος με ξενη ομαδα στα πανηγυρια
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33745
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Πουξυσου κ νταμπλλλλλλλλλ
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από slidar »

Βλεποντας το αμοκ που κατελαβε το λαο του ΠΑΟΚ για ενα αθλημα την υπαρξη του οποιου οι περισσοτεροι αγνοουσααν μεχρι πριν λιγους μηνες, σκεφτεσαι τι θα γινοταν αν σηκωναμε κανα πρωταθλημα στο ποδοσφαιρο!
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33745
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Η διοικηςη να τα δει αυτα
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
Δημοσιεύσεις: 1834
Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4- »

Μεγαλη γκαυλα....μεγαλο γ@μησι....
Ειπαμε.....
....την καλη την πουτανα......δεν την αφηνεις ;) :mrgreen:

....θα σας ''ξεσκιζω'' οπου σας βρισκω :pano: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Sekeris4
Δημοσιεύσεις: 1938
Εγγραφή: Κυρ 24 Αύγ 2014, 21:48

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από Sekeris4 »

Μπραβο σε οσους συνεβαλαν για την κατακτηση του νταμπλ.Ελπιζω αυτη η ομαδαρα να συνεχισει για πολλα χρονια ακομα να φερνει τιτλους στο Σωματειο.Για τη νεα σεζον πρεπει να ενισχυθουμε ωστε να εχουμε βαθος,και γιατι όχι να γινει η οικονομικη υπερβαση(Ιβαν ξηλωσου :lol: )ετσι ωστε να γινουμε υπολογισιμη δυναμη ΚΑΙ στο champions league.

:pano: ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ,ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΚΥΠΕΛΛΟ ΣΤΟΝ ΠΥΡΓΟ ΤΟ ΛΕΥΚΟ :pano:
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17915
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από K_geo »

Karelias έγραψε:Πρώτο πρωτάθλημα στο βόλεϋ
Πρώτο νταμπλ στην ιστορία του συλλόγου
Στο Παλατάκι
επί του γαύρου.

Πιο πολύ γκάβλα είναι παράνομη.
Εικόνα

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
xlebouras
Δημοσιεύσεις: 2078
Εγγραφή: Παρ 12 Μαρ 2010, 16:32
Τοποθεσία: Καππαδοκία/Αϊβαλί/Σμύρνη

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από xlebouras »

ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4- έγραψε:Μεγαλη γκαυλα....μεγαλο γ@μησι....
Ειπαμε.....
....την καλη την πουτανα......δεν την αφηνεις ;) :mrgreen:

....θα σας ''ξεσκιζω'' οπου σας βρισκω :pano: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα”