Βόλλεϋ 2014-2015
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
θα το ξαναπω ολα τα λεφτα το τρολαρισμα του ναυτη με την αμερικανικη σημαια να χαιρετα τους απογονους
πολυ θα γουσταρα αυτο το σκηνικο τουμπα με καμια 50ρια τετοιους χωρις εκτροπα
πολυ θα γουσταρα αυτο το σκηνικο τουμπα με καμια 50ρια τετοιους χωρις εκτροπα
-
Suleymanoglu
- Δημοσιεύσεις: 385
- Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2015, 13:37
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
Γράψαμε ιστορία.
Πρώτο Ντάμπλ σε ομαδικά αθλήματα στους Άνδρες.
Συγχαρητήρια σε ΠΑΙΚΤΕΣ - ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Συγκλονιστική η παρουσία του κόσμου (10.000-12.000). Συγκλονιστικές στιγμές.
Ελπίζω η Ομάδα (Παίκτες - Προπονητής) να κρατηθεί ως έχει και να ενισχυθεί ακόμη περισσότερο για να διεκδικήσει τη νέα σεζόν το Τρέμπλ.
Υ.Γ. Συγχαρητήρια στον εφευρετικό Ναύτη με την Αμερικάνικη σημαία. Να λείπαν και τα πατροπαράδωτα κλοτσομπουνίδια.... Όλα υπέροχα.
Πρώτο Ντάμπλ σε ομαδικά αθλήματα στους Άνδρες.
Συγχαρητήρια σε ΠΑΙΚΤΕΣ - ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Συγκλονιστική η παρουσία του κόσμου (10.000-12.000). Συγκλονιστικές στιγμές.
Ελπίζω η Ομάδα (Παίκτες - Προπονητής) να κρατηθεί ως έχει και να ενισχυθεί ακόμη περισσότερο για να διεκδικήσει τη νέα σεζόν το Τρέμπλ.
Υ.Γ. Συγχαρητήρια στον εφευρετικό Ναύτη με την Αμερικάνικη σημαία. Να λείπαν και τα πατροπαράδωτα κλοτσομπουνίδια.... Όλα υπέροχα.
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
http://www.novasports.gr/volei/ellada/v ... ria-video/
εμετό πάντως αυτό δεν το λες, 35 λεπτά βίντεο είναι
εμετό πάντως αυτό δεν το λες, 35 λεπτά βίντεο είναι
- Josey Wales
- Δημοσιεύσεις: 775
- Εγγραφή: Πέμ 10 Απρ 2014, 21:03
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
Πρέπει να βρεθεί φωτο και να μπει πρωτοσέλιδο αύριο.che4 έγραψε:θα το ξαναπω ολα τα λεφτα το τρολαρισμα του ναυτη με την αμερικανικη σημαια να χαιρετα τους απογονους
πολυ θα γουσταρα αυτο το σκηνικο τουμπα με καμια 50ρια τετοιους χωρις εκτροπα
-
lakisscorpio
- Δημοσιεύσεις: 435
- Εγγραφή: Παρ 22 Φεβ 2008, 10:55
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
2 videos απ'το παλατακι..............
1)Ρανγγκελ ο....ποδοσφαιριστης και ζογκλερ!!!!!!
[youtube]Vmw_3fVydZ8[/youtube]
2)Λαος Παοκ Πανο.....και αμερικανοι ναυτες!!!
[youtube]iHf3iKsU26A[/youtube]
1)Ρανγγκελ ο....ποδοσφαιριστης και ζογκλερ!!!!!!
[youtube]Vmw_3fVydZ8[/youtube]
2)Λαος Παοκ Πανο.....και αμερικανοι ναυτες!!!
[youtube]iHf3iKsU26A[/youtube]
- ilovegame27
- Δημοσιεύσεις: 1831
- Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 16:30
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
Θα ανεβεί ο αγώνας?
Τεράστια προσπάθεια από την αρχή της χρονιάς χωρίς τυμπανοκρουσίες
Τεράστια προσπάθεια από την αρχή της χρονιάς χωρίς τυμπανοκρουσίες
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
Ορισμός τού Α Σ Α Λ Ι Ω Τ Ο Υ
Άιντε και του χρόνου & με μια ευρωπαϊκή πορεία γεμάτη συγκινήσεις
** αγωνιστικούς χαιρετισμούς σε ναύτες, ναυτάκια, αστροναύτες & αργοναυτάκια
[youtube]9uBoak1b1yo[/youtube]
Άιντε και του χρόνου & με μια ευρωπαϊκή πορεία γεμάτη συγκινήσεις
** αγωνιστικούς χαιρετισμούς σε ναύτες, ναυτάκια, αστροναύτες & αργοναυτάκια
[youtube]9uBoak1b1yo[/youtube]
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
Karelias έγραψε:http://www.novasports.gr/volei/ellada/volley-league/article/218315/auta-einai-paniguria-video/
εμετό πάντως αυτό δεν το λες, 35 λεπτά βίντεο είναι
ρε καρελια το ιδιο λεμε οτι το βιντεο μετα ηταν γματο η αναμεταδοση ηταν σαν να επαιζε γαυρος με ξενη ομαδα στα πανηγυρια
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
Βλεποντας το αμοκ που κατελαβε το λαο του ΠΑΟΚ για ενα αθλημα την υπαρξη του οποιου οι περισσοτεροι αγνοουσααν μεχρι πριν λιγους μηνες, σκεφτεσαι τι θα γινοταν αν σηκωναμε κανα πρωταθλημα στο ποδοσφαιρο!
-
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
- Δημοσιεύσεις: 1834
- Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
Μεγαλη γκαυλα....μεγαλο γ@μησι....
Ειπαμε.....
....την καλη την πουτανα......δεν την αφηνεις
....θα σας ''ξεσκιζω'' οπου σας βρισκω

Ειπαμε.....
....την καλη την πουτανα......δεν την αφηνεις
....θα σας ''ξεσκιζω'' οπου σας βρισκω
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
Μπραβο σε οσους συνεβαλαν για την κατακτηση του νταμπλ.Ελπιζω αυτη η ομαδαρα να συνεχισει για πολλα χρονια ακομα να φερνει τιτλους στο Σωματειο.Για τη νεα σεζον πρεπει να ενισχυθουμε ωστε να εχουμε βαθος,και γιατι όχι να γινει η οικονομικη υπερβαση(Ιβαν ξηλωσου
)ετσι ωστε να γινουμε υπολογισιμη δυναμη ΚΑΙ στο champions league.
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ,ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΚΥΠΕΛΛΟ ΣΤΟΝ ΠΥΡΓΟ ΤΟ ΛΕΥΚΟ 
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
Karelias έγραψε:Πρώτο πρωτάθλημα στο βόλεϋ
Πρώτο νταμπλ στην ιστορία του συλλόγου
Στο Παλατάκι
επί του γαύρου.
Πιο πολύ γκάβλα είναι παράνομη.

Re: Βόλλεϋ 2014-2015
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4- έγραψε:Μεγαλη γκαυλα....μεγαλο γ@μησι....
Ειπαμε.....
....την καλη την πουτανα......δεν την αφηνεις![]()
![]()
....θα σας ''ξεσκιζω'' οπου σας βρισκω![]()
![]()
![]()