Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
- Dinos_Liverpool
- Δημοσιεύσεις: 5199
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Όπως συνέβη σε Κρανάτο και Δάσκαλος4 ή έχεις κάτι άλλο στο νου σου;
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Εχω πολλους στον νου μου που εφυγαν επισης αρκετους που εφυγαν πριν καν ησασταν εσεις μοντ
- Dinos_Liverpool
- Δημοσιεύσεις: 5199
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Όχι τίποτα άλλο, δηλαδή, αλλά προς στιγμήν νόμισα ότι εννοείς εμένα, αλλά μάλλον έκανα λάθος, ε; Πες μου ότι εννοείς και παλιούς μοντ, τώρα!
Φρουρέ, μπορούμε να το λήξουμε, γιατί ξέρεις και ξέρω πολύ καλά τι εννοείς;
Φρουρέ, μπορούμε να το λήξουμε, γιατί ξέρεις και ξέρω πολύ καλά τι εννοείς;
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
guardian κανείς δεν έφυγε γιατί τον εξορίσανε . Αυτά , με όλο το σεβασμό που σου έχω ως παλαιό μέλος του φόρουμ , είναι παραμύθια για μικρά παιδιά και να'χαμε να λέγαμε αντίδραση. Να σηκώσουμε κανένα λάβαρο επανάστασης απέναντι στους κακούς μοντ που μπανάρουνε απόψεις .
Όσοι έφυγαν , ( ή ανακυκλώθηκαν ) , έφυγαν γιατί σε κάποια στιγμή δε συμμορφώθηκαν με την εκάστοτε γραμμή που αφορούσε τους κανόνες του φόρουμ. Κανείς ποτέ δεν έφυγε επειδή υποστήριξε ότι ο Βιερίνια έπρεπε να παίζει επιθετικό χαφ αλλά έπαιζε δεξι. Κανείς δεν έφυγε για μια άποψη που εκφράστηκε στα πλαίσια των κανόνων του φόρουμ.
Οι περισσότεροι έφυγαν επειδή δε γούσταραν πχ το Ντίνο και το τρόπο που λειτουργούσε και θέλησαν να το παίξουν μάρτυρες και επαναστάτες δίνοντας συνεχώς αφορμές για αποπομπή. Προσοχή , δε κρίνω ποιός έχει δίκιο ή όχι. Απλά μη παραμυθιαζόμαστε ότι ο guardian πχ έφυγε λόγω άποψης... Λόγω συμπεριφοράς και μη τήρησης των κανονισμών έφυγε.
Τέλος από μένα στην ιστορική αναδρομή.
ΥΓ:ntinos,guradian,vierinha είναι φανταστικά πρόσωπα
Όσοι έφυγαν , ( ή ανακυκλώθηκαν ) , έφυγαν γιατί σε κάποια στιγμή δε συμμορφώθηκαν με την εκάστοτε γραμμή που αφορούσε τους κανόνες του φόρουμ. Κανείς ποτέ δεν έφυγε επειδή υποστήριξε ότι ο Βιερίνια έπρεπε να παίζει επιθετικό χαφ αλλά έπαιζε δεξι. Κανείς δεν έφυγε για μια άποψη που εκφράστηκε στα πλαίσια των κανόνων του φόρουμ.
Οι περισσότεροι έφυγαν επειδή δε γούσταραν πχ το Ντίνο και το τρόπο που λειτουργούσε και θέλησαν να το παίξουν μάρτυρες και επαναστάτες δίνοντας συνεχώς αφορμές για αποπομπή. Προσοχή , δε κρίνω ποιός έχει δίκιο ή όχι. Απλά μη παραμυθιαζόμαστε ότι ο guardian πχ έφυγε λόγω άποψης... Λόγω συμπεριφοράς και μη τήρησης των κανονισμών έφυγε.
Τέλος από μένα στην ιστορική αναδρομή.
ΥΓ:ntinos,guradian,vierinha είναι φανταστικά πρόσωπα
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Ειμαστε κ εμεις που λογγαρουμε στο φορουμ καθαρα για να διαβασουμε για την τρελα μας κ την ομαδα μας,δεν μας ενδιαφερει ουτε γιατι εφαγε μπαν πριν 17 μηνες ο ταδε κ αν ηταν αδικο ουτε γιατι δεν μπαναριστηκε μια "παραλογη" φωνη συμφωνα με τα δεδομενα του οποιοδηποτε εδω μεσα,εμας γιατι μας ψιλογραφετε στα @@ σας?
Λογικα επειδη δεν πολυαπανταμε η δεν γουσταρουμε να ριξουμε κ αλλο λαδι στην φωτια?
Εχει δεν εχει 30-40 ατομα που γραφουν εδω μεσα κ εχουν χωριστει σε 2-3 στρατοπεδα κ μαλωνουν μεταξυ τους,αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος αλλα ο μοναδικος λογος που δεν γραφουν οι πιο πολλοι που μπαινουν κ διαβαζουν ειναι επειδη βαρεθηκαν τις ανουσιες κοντρες σε καθε "φλεγον" θεμα κ τις ειρωνειες που θα ακουσουν ειτε απο την μια ειτε απο την αλλη πλευρα,δεν γουσταρουν να λογομαχουν με τον καθε τυπο εδω μεσα που δεν εχει τιποτα καλυτερο να κανει απο το να αναβει φωτιες κ να ειρωνευεται,κ αν εχετε αμφιβολιες ρωτηστε τους φιλους σας γιατι δεν γραφουν.
Λογικα επειδη δεν πολυαπανταμε η δεν γουσταρουμε να ριξουμε κ αλλο λαδι στην φωτια?
Εχει δεν εχει 30-40 ατομα που γραφουν εδω μεσα κ εχουν χωριστει σε 2-3 στρατοπεδα κ μαλωνουν μεταξυ τους,αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος αλλα ο μοναδικος λογος που δεν γραφουν οι πιο πολλοι που μπαινουν κ διαβαζουν ειναι επειδη βαρεθηκαν τις ανουσιες κοντρες σε καθε "φλεγον" θεμα κ τις ειρωνειες που θα ακουσουν ειτε απο την μια ειτε απο την αλλη πλευρα,δεν γουσταρουν να λογομαχουν με τον καθε τυπο εδω μεσα που δεν εχει τιποτα καλυτερο να κανει απο το να αναβει φωτιες κ να ειρωνευεται,κ αν εχετε αμφιβολιες ρωτηστε τους φιλους σας γιατι δεν γραφουν.
- Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag.
- Δημοσιεύσεις: 637
- Εγγραφή: Παρ 21 Μάιος 2010, 22:04
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Αυτό είναι σίγουρο,mpouJr έγραψε: .... δεν γραφουν οι πιο πολλοι που μπαινουν κ διαβαζουν ειναι επειδη βαρεθηκαν τις ανουσιες κοντρες σε καθε "φλεγον" θεμα κ τις ειρωνειες που θα ακουσουν ειτε απο την μια ειτε απο την αλλη πλευρα,δεν γουσταρουν να λογομαχουν με τον καθε τυπο εδω μεσα που δεν εχει τιποτα καλυτερο να κανει απο το να αναβει φωτιες κ να ειρωνευεται,κ αν εχετε αμφιβολιες ρωτηστε τους φιλους σας γιατι δεν γραφουν.
σε συνδυασμό και με άλλες αστοχίες στον χειρισμό κάποιων θεμάτων-καταστάσεων. .
Που όμως υπό το πρίσμα ενός πολυπληθούς οπαδικού φόρουμ και δή ΠΑΟΚτσήδικου, είναι σχεδόν ""αναμενόμενο"" και σε τελική ανάλυση "φυσιολογικό".
ΠΑΟΚ ίσε λέμε !
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
+1926mpouJr έγραψε:αλλα ο μοναδικος λογος που δεν γραφουν οι πιο πολλοι που μπαινουν κ διαβαζουν ειναι επειδη βαρεθηκαν τις ανουσιες κοντρες σε καθε "φλεγον" θεμα κ τις ειρωνειες που θα ακουσουν ειτε απο την μια ειτε απο την αλλη πλευρα,δεν γουσταρουν να λογομαχουν με τον καθε τυπο εδω μεσα που δεν εχει τιποτα καλυτερο να κανει απο το να αναβει φωτιες κ να ειρωνευεται,κ αν εχετε αμφιβολιες ρωτηστε τους φιλους σας γιατι δεν γραφουν.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54438
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31592
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
++++++++mpouJr έγραψε:αλλα ο μοναδικος λογος που δεν γραφουν οι πιο πολλοι που μπαινουν κ διαβαζουν ειναι επειδη βαρεθηκαν τις ανουσιες κοντρες σε καθε "φλεγον" θεμα κ τις ειρωνειες που θα ακουσουν ειτε απο την μια ειτε απο την αλλη πλευρα,δεν γουσταρουν να λογομαχουν με τον καθε τυπο εδω μεσα που δεν εχει τιποτα καλυτερο να κανει απο το να αναβει φωτιες κ να ειρωνευεται,κ αν εχετε αμφιβολιες ρωτηστε τους φιλους σας γιατι δεν γραφουν.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31592
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
pgetsos έγραψε:Παιδιά, γίνεται αναβάθμιση και θα λυθούν όλα τα προβλήματα
-Paokmania 2010/11/12/13/14/15
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
με λιγα λογια η αναβαθμιση ειναι σαν τον ΓΓ. ερχεται καθε άνοιξη.....

-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54438
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Μην αγχώνεστε, και ο Π.Α.Ο.Κ. κάθε Οκτώβρη πάει για πρωτάθλημα στο ποδόσφαιρο, μετά παίρνει τα 3 μου, αλλά πάλι τον βλέπετε... 
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Πολλές φορές ούτε τον Αύγουστο δε πηγαίναμε για πρωτάθλημα
Είσαι μικρός, δε θυμάσαι
Είσαι μικρός, δε θυμάσαι