Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Καταθέστε εδώ απόψεις/ερωτήσεις για το forum...
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

Όπως συνέβη σε Κρανάτο και Δάσκαλος4 ή έχεις κάτι άλλο στο νου σου;
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από guardian4 »

Εχω πολλους στον νου μου που εφυγαν επισης αρκετους που εφυγαν πριν καν ησασταν εσεις μοντ
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

Όχι τίποτα άλλο, δηλαδή, αλλά προς στιγμήν νόμισα ότι εννοείς εμένα, αλλά μάλλον έκανα λάθος, ε; Πες μου ότι εννοείς και παλιούς μοντ, τώρα!

Φρουρέ, μπορούμε να το λήξουμε, γιατί ξέρεις και ξέρω πολύ καλά τι εννοείς;
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από giapas »

guardian κανείς δεν έφυγε γιατί τον εξορίσανε . Αυτά , με όλο το σεβασμό που σου έχω ως παλαιό μέλος του φόρουμ , είναι παραμύθια για μικρά παιδιά και να'χαμε να λέγαμε αντίδραση. Να σηκώσουμε κανένα λάβαρο επανάστασης απέναντι στους κακούς μοντ που μπανάρουνε απόψεις .

Όσοι έφυγαν , ( ή ανακυκλώθηκαν ) , έφυγαν γιατί σε κάποια στιγμή δε συμμορφώθηκαν με την εκάστοτε γραμμή που αφορούσε τους κανόνες του φόρουμ. Κανείς ποτέ δεν έφυγε επειδή υποστήριξε ότι ο Βιερίνια έπρεπε να παίζει επιθετικό χαφ αλλά έπαιζε δεξι. Κανείς δεν έφυγε για μια άποψη που εκφράστηκε στα πλαίσια των κανόνων του φόρουμ.

Οι περισσότεροι έφυγαν επειδή δε γούσταραν πχ το Ντίνο και το τρόπο που λειτουργούσε και θέλησαν να το παίξουν μάρτυρες και επαναστάτες δίνοντας συνεχώς αφορμές για αποπομπή. Προσοχή , δε κρίνω ποιός έχει δίκιο ή όχι. Απλά μη παραμυθιαζόμαστε ότι ο guardian πχ έφυγε λόγω άποψης... Λόγω συμπεριφοράς και μη τήρησης των κανονισμών έφυγε.

Τέλος από μένα στην ιστορική αναδρομή.

ΥΓ:ntinos,guradian,vierinha είναι φανταστικά πρόσωπα
Άβαταρ μέλους
mpouJr
Δημοσιεύσεις: 1367
Εγγραφή: Δευ 09 Δεκ 2013, 05:27

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από mpouJr »

Ειμαστε κ εμεις που λογγαρουμε στο φορουμ καθαρα για να διαβασουμε για την τρελα μας κ την ομαδα μας,δεν μας ενδιαφερει ουτε γιατι εφαγε μπαν πριν 17 μηνες ο ταδε κ αν ηταν αδικο ουτε γιατι δεν μπαναριστηκε μια "παραλογη" φωνη συμφωνα με τα δεδομενα του οποιοδηποτε εδω μεσα,εμας γιατι μας ψιλογραφετε στα @@ σας?
Λογικα επειδη δεν πολυαπανταμε η δεν γουσταρουμε να ριξουμε κ αλλο λαδι στην φωτια?
Εχει δεν εχει 30-40 ατομα που γραφουν εδω μεσα κ εχουν χωριστει σε 2-3 στρατοπεδα κ μαλωνουν μεταξυ τους,αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος αλλα ο μοναδικος λογος που δεν γραφουν οι πιο πολλοι που μπαινουν κ διαβαζουν ειναι επειδη βαρεθηκαν τις ανουσιες κοντρες σε καθε "φλεγον" θεμα κ τις ειρωνειες που θα ακουσουν ειτε απο την μια ειτε απο την αλλη πλευρα,δεν γουσταρουν να λογομαχουν με τον καθε τυπο εδω μεσα που δεν εχει τιποτα καλυτερο να κανει απο το να αναβει φωτιες κ να ειρωνευεται,κ αν εχετε αμφιβολιες ρωτηστε τους φιλους σας γιατι δεν γραφουν.
stilikos
Δημοσιεύσεις: 198
Εγγραφή: Τετ 30 Σεπ 2009, 15:49

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από stilikos »

Σωστός ο mpouJr...
Άβαταρ μέλους
Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag.
Δημοσιεύσεις: 637
Εγγραφή: Παρ 21 Μάιος 2010, 22:04

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag. »

mpouJr έγραψε: .... δεν γραφουν οι πιο πολλοι που μπαινουν κ διαβαζουν ειναι επειδη βαρεθηκαν τις ανουσιες κοντρες σε καθε "φλεγον" θεμα κ τις ειρωνειες που θα ακουσουν ειτε απο την μια ειτε απο την αλλη πλευρα,δεν γουσταρουν να λογομαχουν με τον καθε τυπο εδω μεσα που δεν εχει τιποτα καλυτερο να κανει απο το να αναβει φωτιες κ να ειρωνευεται,κ αν εχετε αμφιβολιες ρωτηστε τους φιλους σας γιατι δεν γραφουν.
Αυτό είναι σίγουρο,
σε συνδυασμό και με άλλες αστοχίες στον χειρισμό κάποιων θεμάτων-καταστάσεων. .
Που όμως υπό το πρίσμα ενός πολυπληθούς οπαδικού φόρουμ και δή ΠΑΟΚτσήδικου, είναι σχεδόν ""αναμενόμενο"" και σε τελική ανάλυση "φυσιολογικό".

ΠΑΟΚ ίσε λέμε !
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Realcon »

mpouJr έγραψε:αλλα ο μοναδικος λογος που δεν γραφουν οι πιο πολλοι που μπαινουν κ διαβαζουν ειναι επειδη βαρεθηκαν τις ανουσιες κοντρες σε καθε "φλεγον" θεμα κ τις ειρωνειες που θα ακουσουν ειτε απο την μια ειτε απο την αλλη πλευρα,δεν γουσταρουν να λογομαχουν με τον καθε τυπο εδω μεσα που δεν εχει τιποτα καλυτερο να κανει απο το να αναβει φωτιες κ να ειρωνευεται,κ αν εχετε αμφιβολιες ρωτηστε τους φιλους σας γιατι δεν γραφουν.
+1926
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54438
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

+ Κι εγώ στον φίλο mpouJr..
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31591
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από kataramenos5 »

mpouJr έγραψε:αλλα ο μοναδικος λογος που δεν γραφουν οι πιο πολλοι που μπαινουν κ διαβαζουν ειναι επειδη βαρεθηκαν τις ανουσιες κοντρες σε καθε "φλεγον" θεμα κ τις ειρωνειες που θα ακουσουν ειτε απο την μια ειτε απο την αλλη πλευρα,δεν γουσταρουν να λογομαχουν με τον καθε τυπο εδω μεσα που δεν εχει τιποτα καλυτερο να κανει απο το να αναβει φωτιες κ να ειρωνευεται,κ αν εχετε αμφιβολιες ρωτηστε τους φιλους σας γιατι δεν γραφουν.
++++++++
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31591
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από kataramenos5 »

pgetsos έγραψε:Παιδιά, γίνεται αναβάθμιση και θα λυθούν όλα τα προβλήματα

-Paokmania 2010/11/12/13/14/15 :mrgreen:
:evil: :evil: :(
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από K_geo »

με λιγα λογια η αναβαθμιση ειναι σαν τον ΓΓ. ερχεται καθε άνοιξη..... :lol: :lol: :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από pgetsos »

Κάπως έτσι :lol:
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54438
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Μην αγχώνεστε, και ο Π.Α.Ο.Κ. κάθε Οκτώβρη πάει για πρωτάθλημα στο ποδόσφαιρο, μετά παίρνει τα 3 μου, αλλά πάλι τον βλέπετε... :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από pgetsos »

Πολλές φορές ούτε τον Αύγουστο δε πηγαίναμε για πρωτάθλημα

Είσαι μικρός, δε θυμάσαι :lol:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προτάσεις και Σχόλια για το Forum”