Ζήσης Βρύζας

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
gkey
Δημοσιεύσεις: 211
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2014, 11:54
Τοποθεσία: Λάρισα

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από gkey »

Ποζατζίδης. Τον αφήνεις ελεύθερο και μέσα σε 1.5 χρόνο έχεις δικαίωμα να τον πάρεις πίσω με 150.000

Μόνο ένας "ελαφρύς" θα μπορούσε να σκεφτεί τέτοια συμφωνία.
Άβαταρ μέλους
Kourdos
Δημοσιεύσεις: 3142
Εγγραφή: Πέμ 23 Σεπ 2010, 08:25
Τοποθεσία: Αιγιαλούσα, Νομός Αμμοχώστου

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Kourdos »

stelyk έγραψε:Η καλυτερη ειδηση θα ειναι αυτη την Τριτη το πρωι, αρκει να γινει...
υποννοεί την αλλαγή Τ.Δ. :roll:
pakos
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: Παρ 19 Φεβ 2010, 09:42

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από pakos »

Κατά την γνώμη μου ο ΖΒ, ως τεχνικός διευθυντής πρέπει να ενημερώσει τον κόσμο για ποιο λόγο δεν προχώρησε στην ενίσχυση της ομάδας με αριστερό extrem. Αν δεν βγει να ενημερώσει φέρει αποκλειστικά το βάρος της ευθύνης ο ίδιος ως τεχνικός διευθυντής που μένει το ρόστερ ελλιπέστατο ενόψει της κρίσιμης συνέχειας (δεν αναφέρομαι για τη διεκδίκηση του τίτλου, αλλά για την κατάληψη της 1ης θέσης στα playoffs). Αν βγει να μιλήσει, αναλόγως με την δικαιολογία θα καταλογιστούν οι ευθύνες εκεί που πρέπει, δηλαδή 1)αν δεν έδινε χρήματα ο Ιβαν (πράγμα απίθανο, γιατί διαφορετικά δεν θα έφερνε Noboa και R.Costa), θα φταίει ο Ιβαν, 2)αν δεν βρέθηκε ο κατάλληλος παίχτης (μετά από 6μήνες αναζήτηση) θα φταίει ο ίδιος ο τεχνικός διευθυντής και τέλος 3)αν δεν τον ήθελε ο προπονητής (κατα τη γνώμη μου και μετά τις δηλώσεις του ΑΑ το πλέον πιθανό σενάριο) ευθύνεται ο προπονητής.

Μακάρι να δοθούν εξηγήσεις στον κόσμο για να ξέρουμε όλοι ποιος ευθύνεται γιατί στο τέλος θα στεναχωριόμαστε εμείς και δυστυχώς θα την πληρώνει η ομάδα.
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17914
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από K_geo »

αυτο φιλε πακο, μεσουστης της περιοδου δεν μπορει να γινει για ευνοητους λογους διατηρησης ισσοροπιων μεσα στην ομαδα....

κατα τα αλλα, ο καρελιας εχει ενα...δικαιο... :) :) :)

καλο ειναι οι τδ να κανουν ανα εξαμηνο ή ανα μεταγρ.περιοδο εναν απολογισμο. να επικοινωνουν με τον κοσμο τις αποψεις τους.
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Karelias »

Φίλε, στα Σοβιέτ, δεν μιλούσαν, έκαναν ''αναθεωρήσεις'' 30 χρόνια μετά. :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
thanos-xanthi
Δημοσιεύσεις: 8374
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από thanos-xanthi »

περιμενω να βγεις και να πεις τι εγινε στις μεταγραφες
αν σε καπελωνει ο αα να τα πεις κανονικα
για τους υπερπαικταραδες που ηθελε να φερει, Τζανη, Τετε και οσους ξερει απο τα χωρια που κοουτσαρισε
αλλιως παραιτησου, ξεκαθαρα δε κανετε χωριο μαζι
φυγε γιατι κατι δε παει καλα, να φυγει και ο αλλος το μαιο αν ειμαστε τοσο χαλια.. να γυρισει αυτος ο τροχος
buffos
Δημοσιεύσεις: 539
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: Απ: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από buffos »

thanos-xanthi έγραψε:περιμενω να βγεις και να πεις τι εγινε στις μεταγραφες
αν σε καπελωνει ο αα να τα πεις κανονικα
για τους υπερπαικταραδες που ηθελε να φερει, Τζανη, Τετε και οσους ξερει απο τα χωρια που κοουτσαρισε
αλλιως παραιτησου, ξεκαθαρα δε κανετε χωριο μαζι
φυγε γιατι κατι δε παει καλα, να φυγει και ο αλλος το μαιο αν ειμαστε τοσο χαλια.. να γυρισει αυτος ο τροχος
Αυτό δεν γίνετε. Καλύτερα να ανεχτεί να τον κράζουν παρά να δημιουργήσει εμφύλιο.Αυτό θα ήταν ανόητο και τραγικό. Υπομονή μέχρι τον Μάιο. Μετά ένας από τους δύο, τουλάχιστον, πρέπει να φύγει.
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από danirifle »

ζήση, σε έχω στηρίξει από δω μέσα άπειρες φορές
σου καταλογίσανε πράγματα για τα οποία δε φταις εσύ ή μάλλον εξολοκλήρου εσύ, αλλά είσαι ο εύκολος αποδιοπομπαίος τράγος

πλέον με αυτό που έγινε στις φετινές μεταγραφές, είσαι επικίνδυνος
ένα εξτρέμ, έναν μεσοεπιθετικό ψάχνατε ένα εξάμηνο και δεν καταφέρατε τίποτα.
ντροπή
θα έπρεπε να θέσεις εσύ ο ίδιος την παραίτησή σου
απέτυχες
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4156
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από pagotatzis »

ZISIS....THE END
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από guardian4 »

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Amon Tobin
Δημοσιεύσεις: 496
Εγγραφή: Πέμ 15 Μάιος 2014, 12:45

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Amon Tobin »

MANIAKOS έγραψε:Νομιζω για το καλό όλων μας πρέπει να μας μπαναρουν
Άβαταρ μέλους
Amon Tobin
Δημοσιεύσεις: 496
Εγγραφή: Πέμ 15 Μάιος 2014, 12:45

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Amon Tobin »

guardian4 έγραψε:Εικόνα
pagotatzis έγραψε:ZISIS....THE END
chris.paok.mytilene
Δημοσιεύσεις: 240
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2014, 09:10
Τοποθεσία: Κ. Τούμπα

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από chris.paok.mytilene »

Όχι ανακρίβειες και απαράδεκτες προτροπές, σε παρακαλώ πολύ!

Ντίνος
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Προδότης για άχρηστος διάλεξε
Άβαταρ μέλους
koylispontios
Δημοσιεύσεις: 583
Εγγραφή: Δευ 03 Μαρ 2014, 11:01

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από koylispontios »

MANIAKOS κάποτε εγώ εγώ έγραψα ότι είναι ύποπτος και έφαγα μπαν :(
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”