Ζήσης Βρύζας
Re: Ζήσης Βρύζας
Ποζατζίδης. Τον αφήνεις ελεύθερο και μέσα σε 1.5 χρόνο έχεις δικαίωμα να τον πάρεις πίσω με 150.000
Μόνο ένας "ελαφρύς" θα μπορούσε να σκεφτεί τέτοια συμφωνία.
Μόνο ένας "ελαφρύς" θα μπορούσε να σκεφτεί τέτοια συμφωνία.
Re: Ζήσης Βρύζας
υποννοεί την αλλαγή Τ.Δ.stelyk έγραψε:Η καλυτερη ειδηση θα ειναι αυτη την Τριτη το πρωι, αρκει να γινει...
Re: Ζήσης Βρύζας
Κατά την γνώμη μου ο ΖΒ, ως τεχνικός διευθυντής πρέπει να ενημερώσει τον κόσμο για ποιο λόγο δεν προχώρησε στην ενίσχυση της ομάδας με αριστερό extrem. Αν δεν βγει να ενημερώσει φέρει αποκλειστικά το βάρος της ευθύνης ο ίδιος ως τεχνικός διευθυντής που μένει το ρόστερ ελλιπέστατο ενόψει της κρίσιμης συνέχειας (δεν αναφέρομαι για τη διεκδίκηση του τίτλου, αλλά για την κατάληψη της 1ης θέσης στα playoffs). Αν βγει να μιλήσει, αναλόγως με την δικαιολογία θα καταλογιστούν οι ευθύνες εκεί που πρέπει, δηλαδή 1)αν δεν έδινε χρήματα ο Ιβαν (πράγμα απίθανο, γιατί διαφορετικά δεν θα έφερνε Noboa και R.Costa), θα φταίει ο Ιβαν, 2)αν δεν βρέθηκε ο κατάλληλος παίχτης (μετά από 6μήνες αναζήτηση) θα φταίει ο ίδιος ο τεχνικός διευθυντής και τέλος 3)αν δεν τον ήθελε ο προπονητής (κατα τη γνώμη μου και μετά τις δηλώσεις του ΑΑ το πλέον πιθανό σενάριο) ευθύνεται ο προπονητής.
Μακάρι να δοθούν εξηγήσεις στον κόσμο για να ξέρουμε όλοι ποιος ευθύνεται γιατί στο τέλος θα στεναχωριόμαστε εμείς και δυστυχώς θα την πληρώνει η ομάδα.
Μακάρι να δοθούν εξηγήσεις στον κόσμο για να ξέρουμε όλοι ποιος ευθύνεται γιατί στο τέλος θα στεναχωριόμαστε εμείς και δυστυχώς θα την πληρώνει η ομάδα.
Re: Ζήσης Βρύζας
αυτο φιλε πακο, μεσουστης της περιοδου δεν μπορει να γινει για ευνοητους λογους διατηρησης ισσοροπιων μεσα στην ομαδα....
κατα τα αλλα, ο καρελιας εχει ενα...δικαιο...

καλο ειναι οι τδ να κανουν ανα εξαμηνο ή ανα μεταγρ.περιοδο εναν απολογισμο. να επικοινωνουν με τον κοσμο τις αποψεις τους.
κατα τα αλλα, ο καρελιας εχει ενα...δικαιο...
καλο ειναι οι τδ να κανουν ανα εξαμηνο ή ανα μεταγρ.περιοδο εναν απολογισμο. να επικοινωνουν με τον κοσμο τις αποψεις τους.
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8374
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: Ζήσης Βρύζας
περιμενω να βγεις και να πεις τι εγινε στις μεταγραφες
αν σε καπελωνει ο αα να τα πεις κανονικα
για τους υπερπαικταραδες που ηθελε να φερει, Τζανη, Τετε και οσους ξερει απο τα χωρια που κοουτσαρισε
αλλιως παραιτησου, ξεκαθαρα δε κανετε χωριο μαζι
φυγε γιατι κατι δε παει καλα, να φυγει και ο αλλος το μαιο αν ειμαστε τοσο χαλια.. να γυρισει αυτος ο τροχος
αν σε καπελωνει ο αα να τα πεις κανονικα
για τους υπερπαικταραδες που ηθελε να φερει, Τζανη, Τετε και οσους ξερει απο τα χωρια που κοουτσαρισε
αλλιως παραιτησου, ξεκαθαρα δε κανετε χωριο μαζι
φυγε γιατι κατι δε παει καλα, να φυγει και ο αλλος το μαιο αν ειμαστε τοσο χαλια.. να γυρισει αυτος ο τροχος
Re: Απ: Ζήσης Βρύζας
Αυτό δεν γίνετε. Καλύτερα να ανεχτεί να τον κράζουν παρά να δημιουργήσει εμφύλιο.Αυτό θα ήταν ανόητο και τραγικό. Υπομονή μέχρι τον Μάιο. Μετά ένας από τους δύο, τουλάχιστον, πρέπει να φύγει.thanos-xanthi έγραψε:περιμενω να βγεις και να πεις τι εγινε στις μεταγραφες
αν σε καπελωνει ο αα να τα πεις κανονικα
για τους υπερπαικταραδες που ηθελε να φερει, Τζανη, Τετε και οσους ξερει απο τα χωρια που κοουτσαρισε
αλλιως παραιτησου, ξεκαθαρα δε κανετε χωριο μαζι
φυγε γιατι κατι δε παει καλα, να φυγει και ο αλλος το μαιο αν ειμαστε τοσο χαλια.. να γυρισει αυτος ο τροχος
Re: Ζήσης Βρύζας
ζήση, σε έχω στηρίξει από δω μέσα άπειρες φορές
σου καταλογίσανε πράγματα για τα οποία δε φταις εσύ ή μάλλον εξολοκλήρου εσύ, αλλά είσαι ο εύκολος αποδιοπομπαίος τράγος
πλέον με αυτό που έγινε στις φετινές μεταγραφές, είσαι επικίνδυνος
ένα εξτρέμ, έναν μεσοεπιθετικό ψάχνατε ένα εξάμηνο και δεν καταφέρατε τίποτα.
ντροπή
θα έπρεπε να θέσεις εσύ ο ίδιος την παραίτησή σου
απέτυχες
σου καταλογίσανε πράγματα για τα οποία δε φταις εσύ ή μάλλον εξολοκλήρου εσύ, αλλά είσαι ο εύκολος αποδιοπομπαίος τράγος
πλέον με αυτό που έγινε στις φετινές μεταγραφές, είσαι επικίνδυνος
ένα εξτρέμ, έναν μεσοεπιθετικό ψάχνατε ένα εξάμηνο και δεν καταφέρατε τίποτα.
ντροπή
θα έπρεπε να θέσεις εσύ ο ίδιος την παραίτησή σου
απέτυχες
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4156
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
- Amon Tobin
- Δημοσιεύσεις: 496
- Εγγραφή: Πέμ 15 Μάιος 2014, 12:45
- Amon Tobin
- Δημοσιεύσεις: 496
- Εγγραφή: Πέμ 15 Μάιος 2014, 12:45
-
chris.paok.mytilene
- Δημοσιεύσεις: 240
- Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2014, 09:10
- Τοποθεσία: Κ. Τούμπα
- koylispontios
- Δημοσιεύσεις: 583
- Εγγραφή: Δευ 03 Μαρ 2014, 11:01
