Ανέκδοτα
Re: Ανέκδοτα
Σουρωμενος θελει να παρει τηλ σε μπορντελλο, και παιρνει κατα λαθος σε μοναστηρι...
-(χικς) , τι ειναι εκει;
-εδω μονή...
-και εδω....πότσος
-(χικς) , τι ειναι εκει;
-εδω μονή...
-και εδω....πότσος
Re: Ανέκδοτα
Στον υπερ αιωνοβιο να τα λες αυτα,......................Ale έγραψε:Στάθη, είσαι φοβερός, ΕΙΣΑΙ ΤΡΟΜΕΡΟΣ, ΕΙΣΑΙ ΠΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ!!!!![]()
![]()
![]()
Κοροιδευετε εσεις οι Αθηναίοι οτι ο Λευκος Πυργος δεν ειναι λευκος
λες και ο Παρθενώνας σας ειναι γεμάτος παρθένες.
Re: Ανέκδοτα
Την πέφτεις γρηγορα "βιάζεσαι"
Την πέφτεις κανονικά..."καθυστερείς"
Την πέφτεις χαλαρά "αδιαφορείς"
Την πέφτεις για υπνο και ξενοιάζεις!!!!

Την πέφτεις κανονικά..."καθυστερείς"
Την πέφτεις χαλαρά "αδιαφορείς"
Την πέφτεις για υπνο και ξενοιάζεις!!!!
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Ανέκδοτα
stathis73 έγραψε:http://www.thestival.gr/xalllara/item/219889-trelos-paoktsis-mathainei-se-zoulou-to-synthima-toy-dikefaloy-video?utm_source=dlvr.it
xaxaxaxaxaxaxaχαχαχαχαχαχαχα![]()
Re: Ανέκδοτα
Στάθη φίλε δε θέλω να σε πικράνω, αλλά απο τα τελευταία που αναρτήθηκαν, το καλύτερο είναι του Νιξ.
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
Ανέκδοτα
.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Ekatnetworkltd την Πέμ 18 Δεκ 2014, 23:44, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- sotiris1960
- Δημοσιεύσεις: 372
- Εγγραφή: Πέμ 30 Δεκ 2010, 15:09
- Τοποθεσία: Αγιος Δημητριος-Αθηνα.
- Επικοινωνία:
Re: Ανέκδοτα
Λίγα λόγια για τον κολητό & συγκάτοικο...sotiris1960 έγραψε:ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ.
Δε βλέπεις πόσο μάχονται για μια θέση στην 11άδα?

Re: Ανέκδοτα
Οχι φιλε μου γιατι να με πικράνεις αλλωστε ο καθενας τα αντιλαμβάνεται διαφορετικάrainmaker έγραψε:Στάθη φίλε δε θέλω να σε πικράνω, αλλά απο τα τελευταία που αναρτήθηκαν, το καλύτερο είναι του Νιξ.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- efthimis_paok
- Δημοσιεύσεις: 2495
- Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50
Re: Ανέκδοτα
Μετα το ανέκδοτο με την μονή και τον ποτσο ο χαρακτηρισμός "ποστέρ" αποκτάει πολλές κ περίεργες έννοιες·· 
Re: Ανέκδοτα
Εδώ δε βρίσκουμε φλουρί σε 4 κομμάτια,
ο άλλος θέλει να πιάσουμε και το Πρωτοχρονιάτικο λαχείο...

ο άλλος θέλει να πιάσουμε και το Πρωτοχρονιάτικο λαχείο...
Re: Ανέκδοτα
προπερσι ειχαμε γαλοπουλα...
περσι κοτα...φετος κυνηγαω τις δεκαοχτουρες στην αριστοτελους

περσι κοτα...φετος κυνηγαω τις δεκαοχτουρες στην αριστοτελους
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Ανέκδοτα
efthimis_paok έγραψε:Μετα το ανέκδοτο με την μονή και τον ποτσο ο χαρακτηρισμός "ποστέρ" αποκτάει πολλές κ περίεργες έννοιες··
stathis73 έγραψε:Εδώ δε βρίσκουμε φλουρί σε 4 κομμάτια,
ο άλλος θέλει να πιάσουμε και το Πρωτοχρονιάτικο λαχείο...![]()
Στάθη να σαι καλά ρε παλικάρι Μας κανεις να ξεχνάμε τις πίκρες μας .