Ανέκδοτα

Για να γελάσει και λίγο το χειλάκι μας...
Άβαταρ μέλους
Ale
Δημοσιεύσεις: 6482
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 02:26
Τοποθεσία: Νότια Μακεδονία

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από Ale »

Στάθη, είσαι φοβερός, ΕΙΣΑΙ ΤΡΟΜΕΡΟΣ, ΕΙΣΑΙ ΠΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ!!!! :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από niks »

Σουρωμενος θελει να παρει τηλ σε μπορντελλο, και παιρνει κατα λαθος σε μοναστηρι...
-(χικς) , τι ειναι εκει;
-εδω μονή...
-και εδω....πότσος
Άβαταρ μέλους
stathis73
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 10:16

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από stathis73 »

Ale έγραψε:Στάθη, είσαι φοβερός, ΕΙΣΑΙ ΤΡΟΜΕΡΟΣ, ΕΙΣΑΙ ΠΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ!!!! :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Στον υπερ αιωνοβιο να τα λες αυτα,...................... :opaokara: :opaokara:


Κοροιδευετε εσεις οι Αθηναίοι οτι ο Λευκος Πυργος δεν ειναι λευκος
λες και ο Παρθενώνας σας ειναι γεμάτος παρθένες. :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
stathis73
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 10:16

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από stathis73 »

Την πέφτεις γρηγορα "βιάζεσαι"
Την πέφτεις κανονικά..."καθυστερείς"
Την πέφτεις χαλαρά "αδιαφορείς"
Την πέφτεις για υπνο και ξενοιάζεις!!!! :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από kataramenos5 »

stathis73 έγραψε:http://www.thestival.gr/xalllara/item/219889-trelos-paoktsis-mathainei-se-zoulou-to-synthima-toy-dikefaloy-video?utm_source=dlvr.it


xaxaxaxaxaxaxaχαχαχαχαχαχαχα :opaokara: :opaokara:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16678
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από Equalizer »

Στάθη φίλε δε θέλω να σε πικράνω, αλλά απο τα τελευταία που αναρτήθηκαν, το καλύτερο είναι του Νιξ.
Άβαταρ μέλους
Ekatnetworkltd
Δημοσιεύσεις: 4514
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
Τοποθεσία: Ιλίσια

Ανέκδοτα

Δημοσίευση από Ekatnetworkltd »

.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Ekatnetworkltd την Πέμ 18 Δεκ 2014, 23:44, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
sotiris1960
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: Πέμ 30 Δεκ 2010, 15:09
Τοποθεσία: Αγιος Δημητριος-Αθηνα.
Επικοινωνία:

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από sotiris1960 »

ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ.
Άβαταρ μέλους
astronaut
Δημοσιεύσεις: 2165
Εγγραφή: Δευ 09 Δεκ 2013, 03:24
Τοποθεσία: On Tour

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από astronaut »

sotiris1960 έγραψε:ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ.
Λίγα λόγια για τον κολητό & συγκάτοικο...
Δε βλέπεις πόσο μάχονται για μια θέση στην 11άδα?

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
stathis73
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 10:16

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από stathis73 »

rainmaker έγραψε:Στάθη φίλε δε θέλω να σε πικράνω, αλλά απο τα τελευταία που αναρτήθηκαν, το καλύτερο είναι του Νιξ.
Οχι φιλε μου γιατι να με πικράνεις αλλωστε ο καθενας τα αντιλαμβάνεται διαφορετικά :mrgreen: , αρκει που βλέπεις μια πραγματικότητα και αυτη ειναι οτι ο αιωνόβιος απο το μεταξουργείο πρεπει να σταματήσει να ανεβάζει ανεκδοτα (μερικα ειναι ωραια) αλλα της προηγούμενης δεκαετίας. :mrgreen: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106600
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ψηφίζω Στάθη. Είναι ο καλύτερος ποστέρ ανεκδότων!

(μετά από μένα...)
Άβαταρ μέλους
efthimis_paok
Δημοσιεύσεις: 2495
Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από efthimis_paok »

Μετα το ανέκδοτο με την μονή και τον ποτσο ο χαρακτηρισμός "ποστέρ" αποκτάει πολλές κ περίεργες έννοιες·· :-)
Άβαταρ μέλους
stathis73
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 10:16

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από stathis73 »

Εδώ δε βρίσκουμε φλουρί σε 4 κομμάτια,
ο άλλος θέλει να πιάσουμε και το Πρωτοχρονιάτικο λαχείο... :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
stathis73
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 10:16

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από stathis73 »

προπερσι ειχαμε γαλοπουλα...
περσι κοτα...φετος κυνηγαω τις δεκαοχτουρες στην αριστοτελους :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από kataramenos5 »

efthimis_paok έγραψε:Μετα το ανέκδοτο με την μονή και τον ποτσο ο χαρακτηρισμός "ποστέρ" αποκτάει πολλές κ περίεργες έννοιες·· :-)
:lol: :lol: :lol: :lol:

stathis73 έγραψε:Εδώ δε βρίσκουμε φλουρί σε 4 κομμάτια,
ο άλλος θέλει να πιάσουμε και το Πρωτοχρονιάτικο λαχείο... :opaokara: :opaokara:

Στάθη να σαι καλά ρε παλικάρι Μας κανεις να ξεχνάμε τις πίκρες μας .:D
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ανέκδοτα”