40.Maarten Martens

Συζήτηση για το εμψυχο υλικό της ομάδας
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 40.Maarten Martens

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Όταν η ομάδα θα παίζει πιο γρήγορα (πάσες με τη μία και σπριντ των εξτρέμ μπροστά) θα φανεί περισσότερο ο Μάαρτεν. Δεν είναι ο παίκτης που θα μπει δυναμικά στη φάση, που θα κοντράρει τον αντίπαλο και θα του κλέψει τη μπάλα, αλλά αυτός που θα την προωθήσει γρήγορα προς τα μπρος και θα δώσει με την μία την ασίστ. Για να εκμεταλλευθούμε αυτές τις ικανότητές του πρέπει όλη η ομάδα να παίζει πιο γρήγορα και πιο αυτοματοποιημένα. Να υπάρχει κίνηση εν ολίγοις με το που θα φτάνει η μπάλα σ' αυτόν.
Φυσικά θα πρέπει να υπάρχουν τα εξτρέμ, έστω και τα overlaps από τα full-backs, αν και τότε δεν θα μιλάμε για γρήγορη αντεπίθεση.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25989
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: 40.Maarten Martens

Δημοσίευση από obanebane »

Μεχρι και σε μοναστηρι πηγες για να πεισεις τον Αγγελο να σε βαλει. :mrgreen:
Εχω Σαλπιγγιδη λαιμαι που να φτουρησεις εσυ μπροστα σε αυτον τον ανυπερβλητο ποδοσφαιριστη τη σημαια του ΠΑΟΚ μας. :opaokara:
Κανουμε και λιγη πλακιτσα μπας και τα νευρα μας ερθουν στα ισα τους. :mrgreen:
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33919
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: 40.Maarten Martens

Δημοσίευση από john4serres »

Και παπάς να γίνεις ρε Μααρτεν , δεν παίζεις.
prist64
Δημοσιεύσεις: 7607
Εγγραφή: Σάβ 09 Αύγ 2014, 11:36

Re: 40.Maarten Martens

Δημοσίευση από prist64 »

john4serres έγραψε:Και παπάς να γίνεις ρε Μααρτεν , δεν παίζεις.
Εδω παπας,εκει παπας,
where is the short priest?
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 40.Maarten Martens

Δημοσίευση από navigator11 »

Δεν πιστεύω πως δε γίνεται να αξιοποιηθεί ο παίχτης. Από τους ποιοτικότερους που διαθέτουμε. Κι όχι μόνο συγκριτικά με τους άλλους του ροστερ.
Άβαταρ μέλους
buffalobill4
Δημοσιεύσεις: 7406
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: 40.Maarten Martens

Δημοσίευση από buffalobill4 »

Μακαρι να φυγεις και για σενα και για την ομαδα. Τεχνικα εισαι πολυ πιο μπροστα απο ολο σχεδον το πρωταθλημα αλλα δεν βρισκω τον τροπο που θα μπορουσες να βοηθησεις την ομαδα σε βαθος χρονου. Δεν ξερω. Δεν ταιριαξανε τα χνωτα σου με την ομαδα και το αντιθετο.

Τα 700 που παιρνεις ειναι αρκετα, κολλαμε αλλα 400 και παιρνουμε τον Αντελινο και γινεται ταναπού λαό στις πλευρες.
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17914
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: 40.Maarten Martens

Δημοσίευση από K_geo »

με αυτον και τον Μαντουρο περιμενω να δω τι θα γινει και μετα θα πω αυτο που σκεφτομαι εδω και κανα τριμηνο-τετραμηνο-πεντάμηνο.......
Άβαταρ μέλους
Black&White
Δημοσιεύσεις: 640
Εγγραφή: Δευ 05 Μάιος 2014, 05:29

Re: 40.Maarten Martens

Δημοσίευση από Black&White »

Αν θες σχολίασε τον Φανχάμ και τον Φανρόι που έχουν φύγει σίγουρα. :D
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: 40.Maarten Martens

Δημοσίευση από desperando »

obanebane έγραψε:Μεχρι και σε μοναστηρι πηγες για να πεισεις τον Αγγελο να σε βαλει. :mrgreen:
Εχω Σαλπιγγιδη λαιμαι που να φτουρησεις εσυ μπροστα σε αυτον τον ανυπερβλητο ποδοσφαιριστη τη σημαια του ΠΑΟΚ μας. :opaokara:
Κανουμε και λιγη πλακιτσα μπας και τα νευρα μας ερθουν στα ισα τους. :mrgreen:
:opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: 40.Maarten Martens

Δημοσίευση από desperando »

μπραβο για σημερα.εκανε μια πολυ μεστη εμφανιση και παρα πολλες ευκαιριες μας ξεκινησαν απο τα ποδια του.
απλος, λιτος , προοθουσε σωστα το παιχνιδι και δεν κουραζε καθολου την μπαλα.
στα πολυ συν του το οτι ανταποκριθηκε παρα πολυ καλα σαν αριστερο φουλ μπακ που εχει ολη την γραμμη με πολυ καλες αμυντικες ενεργειες.
ελπιζω ο προπονητης του να μην τον ξαναθυμηθει μετα απο κανα μηνα
Άβαταρ μέλους
georgedoulk2008
Δημοσιεύσεις: 1868
Εγγραφή: Σάβ 01 Φεβ 2014, 14:37
Τοποθεσία: Leytonstone, East London baby!
Επικοινωνία:

Re: 40.Maarten Martens

Δημοσίευση από georgedoulk2008 »

Διαφωνω.
Πολλα λαθη, κακη συνενοηση με οποιον και αν επαιξε μπροστά του, σχεδον μηδενικη προσφορα στην επίθεση.
Το πιο χαρακτηριστικο ηταν η σεντρα απευθειας αουτ στο πρωτο ημιχρονο, χωρις καμια πίεση.
Το μονο θετικο οτι βοηθησε στην αμυνα οταν χρειαστηκε.
Δυστυχως αν ο πιο ακριβος παικτης της ομαδας δεν κανει την διαφορα ουτε με τον Πανθραξ, σημαινει οτι εχεις κανει κακη επιλογη και πρεπει να αναθεωρησεις.
ΑΜΕΣΑ
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 40.Maarten Martens

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Πρώτο 90λεπτο στον ΠΑΟΚ, με αρκετές καλές στιγμές, αλλά όχι κάτι το φοβερό.
Άβαταρ μέλους
Gimnistis
Δημοσιεύσεις: 1113
Εγγραφή: Σάβ 28 Δεκ 2013, 14:03

Re: 40.Maarten Martens

Δημοσίευση από Gimnistis »

Απο μερικά απλά πράγματα φαίνεται πόσο καλά γνωρίζει το άθλημα. Πόσο σιγουριά εμπνέει όταν εχει τη μπάλα, πόσο σωστά θα κάνει την πάσα. Θα ήθελα πολυ ένας τέτοιος παίκτης να γινότανε πρωταγωνιστής στον Π.Α.Ο.Κ.
Δεν φαίνεται να ταιριάζει όμως σε αυτό που εχει στο μυαλό του ο Άγγελος.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: 40.Maarten Martens

Δημοσίευση από kataramenos5 »

georgedoulk2008 έγραψε:Διαφωνω.
Πολλα λαθη, κακη συνενοηση με οποιον και αν επαιξε μπροστά του, σχεδον μηδενικη προσφορα στην επίθεση.
Το πιο χαρακτηριστικο ηταν η σεντρα απευθειας αουτ στο πρωτο ημιχρονο, χωρις καμια πίεση.
Το μονο θετικο οτι βοηθησε στην αμυνα οταν χρειαστηκε.
Δυστυχως αν ο πιο ακριβος παικτης της ομαδας δεν κανει την διαφορα ουτε με τον Πανθραξ, σημαινει οτι εχεις κανει κακη επιλογη και πρεπει να αναθεωρησεις.
ΑΜΕΣΑ
desperando έγραψε:μπραβο για σημερα.εκανε μια πολυ μεστη εμφανιση και παρα πολλες ευκαιριες μας ξεκινησαν απο τα ποδια του.
απλος, λιτος , προοθουσε σωστα το παιχνιδι και δεν κουραζε καθολου την μπαλα.
στα πολυ συν του το οτι ανταποκριθηκε παρα πολυ καλα σαν αριστερο φουλ μπακ που εχει ολη την γραμμη με πολυ καλες αμυντικες ενεργειες.
ελπιζω ο προπονητης του να μην τον ξαναθυμηθει μετα απο κανα μηνα
:shock:
Διαφορετικο παιχνιδι βλεπατε βρε παιδια? :lol: Καλός σε γενικές γραμμές έβγαλε κάποιες εξαιρετικές μπαλιές ,ειδικά η στραβοκλωτσια του Σαλπι ήταν παρε βαλε ,αλλα εκανε και στραβές.Αυτο που δε μ αρέσει είναι οτι ειναι λιγο light οταν πιεζει ,δε σκυλιάζει οπως ζητάει ο Αγγελος.
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: 40.Maarten Martens

Δημοσίευση από desperando »

georgedoulk2008 έγραψε:Διαφωνω.
Πολλα λαθη, κακη συνενοηση με οποιον και αν επαιξε μπροστά του, σχεδον μηδενικη προσφορα στην επίθεση.
Το πιο χαρακτηριστικο ηταν η σεντρα απευθειας αουτ στο πρωτο ημιχρονο, χωρις καμια πίεση.
Το μονο θετικο οτι βοηθησε στην αμυνα οταν χρειαστηκε.
Δυστυχως αν ο πιο ακριβος παικτης της ομαδας δεν κανει την διαφορα ουτε με τον Πανθραξ, σημαινει οτι εχεις κανει κακη επιλογη και πρεπει να αναθεωρησεις.
ΑΜΕΣΑ
δυο λαθη σε ολο το 90 λεπτο.
μια αυτη η σεντρα του που πηγε στο θεο και μια λαθος κοντινη πασα που προσπαθησε με την μια και η μπαλα σηκωθηκε και βγηκε αουτ

το πρωτο γκολ αν και μετα απο τσαφ ξεκιναει απο τα ποδια του
το δοκαρι του παπ βγαινει απο μπαλια του
πολυ σωστο και γρηγορο παιχνιδι χωρις να ταλαιπωρει την μπαλα
απλα δυστυχως καποιοι κρινετε αναλογα με ποσες τριπλες θα δειτε ή ποσες θεαματικες ενεργειες
ο μαρτενς ειναι ο ιδανικος πλει μεικερ που βαζει πολυ καλα στο παιχνιδι τους ακριανους παικτες,δυστυχως ομως για αυτον ο αγγελος σε αυτην την θεση προτιμαει να βαζει αμυντικο χαφ για να εχει κερδος απο την πιεση ψηλα.
ετσι αναγκαζεται ο μαρτενς και παιζει πιο ακρα οπου δεν εχει πολλες επιλογες πλην της σεντρας μιας και η εκριξη και η ταχυτητα του δεν τον βοηθαει να παει στο ενας με εναν.

τελος παντων δεν θελω να το συνεχισω αλλο.ο καθενας εει την δικη του οπτικη και την δικη του κριτικη
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Roster”