Αυτήν την μία,ποτέ περιμένει;RoMaN έγραψε:Τα μάτια μας..εντάξει, δεν πονάνε ακριβώς, έχουμε δει και χειρότερα.. Ένα τσουξιματάκι το 'χουμε...
Άλλη μία έχει..τσιριγώτης έγραψε:Καμιά αλλαγή,άγγελε
Π.Α.Ο.Κ.-Φιορεντινα 23/10-20:00,NS1&NS1HD
-
τσιριγώτης
- Δημοσιεύσεις: 2769
- Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 19:54
- Τοποθεσία: Κύθηρα
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Φιορεντινα 23/10-20:00,NS1&NS1HD
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8219
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
-
τσιριγώτης
- Δημοσιεύσεις: 2769
- Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 19:54
- Τοποθεσία: Κύθηρα
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54431
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
- VictorAK47
- Δημοσιεύσεις: 613
- Εγγραφή: Σάβ 07 Δεκ 2013, 23:42
- Τοποθεσία: Κιλκίς
Re: Απ: Π.Α.Ο.Κ.-Φιορεντινα 23/10-20:00,NS1&NS1HD
Αυτόν ξεχώρισα και εγώ. Ούτε την πορτοκαλάδα του γαύρου να του δώσανε.black death έγραψε:Ε καλά, μέχρι τώρα δικαιολογείται απόλυτα, απλά σήμερα δεν...nico4 έγραψε:Παντός δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να παίζει ο Τσανδαρης βασικός και όχι ο Μαρτενς ή ο Γκολασα
Ιβάν, ρώτα μετά το ματς, αυτό το μαύρο που παίζει δεξιά τον πουλάνε;
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Φιορεντινα 23/10-20:00,NS1&NS1HD
Ένας Βάργκας βρε Ιβάν ..., έναν Βάργκας φέρε μας γαμ@ την τύχη μου μέσα! 
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54431
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8219
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Απ: Π.Α.Ο.Κ.-Φιορεντινα 23/10-20:00,NS1&NS1HD
Ο Κουαδράδο είναι ρε συ. Αυτός που μας έκανε γιογιο στο μουντιάλ, αυτός που τον ήθελε η μισή Ευρώπη αλλά με κάποιο τρόπο τον κρατήσανε...VictorAK47 έγραψε:Αυτόν ξεχώρισα και εγώ. Ούτε την πορτοκαλάδα του γαύρου να του δώσανε.black death έγραψε:Ε καλά, μέχρι τώρα δικαιολογείται απόλυτα, απλά σήμερα δεν...nico4 έγραψε:Παντός δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να παίζει ο Τσανδαρης βασικός και όχι ο Μαρτενς ή ο Γκολασα
Ιβάν, ρώτα μετά το ματς, αυτό το μαύρο που παίζει δεξιά τον πουλάνε;
- koylispontios
- Δημοσιεύσεις: 583
- Εγγραφή: Δευ 03 Μαρ 2014, 11:01
Re: Απ: Π.Α.Ο.Κ.-Φιορεντινα 23/10-20:00,NS1&NS1HD
'Ελα ρε φίλε!nico4 έγραψε:Παντός δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να παίζει ο Τσανδαρης βασικός και όχι ο Μαρτενς ή ο Γκολασα
Είναι απλό. Είναι ελληνάκι - ¨ταλέντο¨έχει καλό μάνανζερ και κυρίως αβάντα από τους αρδ της ομάδας.
Τι ψάχνεις , αυτοί εκεί κατάφεραν να κάνουν τριετές στο καδρόνι των Αποστολόπουλο και στο καπάκι των έστειλαν δανεικό στην Βέροια.
Και το κορόιδο ακόμα πληρώνει.
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8219
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
- koylispontios
- Δημοσιεύσεις: 583
- Εγγραφή: Δευ 03 Μαρ 2014, 11:01
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Φιορεντινα 23/10-20:00,NS1&NS1HD
Ολα , όπως έχω δει και τις ομάδες του Μπάγεβιτς του Σάντος και του Μπόλονι.black death έγραψε:Ότι να ΄ναι... Έχεις δει άλλο παιχνίδι φέτος;
Ζωντανά και σε πολλά ερωπαικά εντός και-εκτός.
Εσύ ποιο άθλημα παρακολουθείς???????????????????????????????
-
τσιριγώτης
- Δημοσιεύσεις: 2769
- Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 19:54
- Τοποθεσία: Κύθηρα
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54431
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες