Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
sotiris1960
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: Πέμ 30 Δεκ 2010, 15:09
Τοποθεσία: Αγιος Δημητριος-Αθηνα.
Επικοινωνία:

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από sotiris1960 »

Μια πιπα σε Φανουρη και Μακη και γρηγορα (μετα το ματς) :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
iasoiako
Δημοσιεύσεις: 1572
Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 15:42

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από iasoiako »

Το πρώτο ημίχρονο δεν πήγε καλά.
Αμυντικά είμαστε πάρα πολύ καλοί και ειδικά στις αλληλοκαλύψης χώρου.
Χρειαζόμαστε δουλειά στις μεταβιβάσεις, πάρα πολλά λάθη.
Σαλπιγγίδης 7/8 λάθος μεταβιβάσεις, πολύ κακές επιλογές.
Ο Μακ είναι για δεξιά, σίγουρα θα βάζαμε και δεύτερο να ήταν στη φυσική του θέση.
4 λάθος μπαλιές από Κλάους, ειδικά η πάσα στο 3ο λεπτό με δύο μόνους μέσα στην περιοχή από αριστερά είναι τραγική γιατί είναι τετ α τετ. 3 παράλληλες που έκανε πήγαν συστημένες σε αντίπαλο.

Το μάτς είναι για χαλαρό 0-2 ή 0-3 εάν προσέξουμε τις μεταβιβάσεις και μείνουμε σταθερή στην άμυνα.

Ο Αναστασιάδης έχει δίκιο που λέει φτάνουμε στο γκόλ αλλά στην τελική πάσα το χαλάμε. Πραγματικά αν γίνει αυτό το κομμάτι σωστά και βρούμε αντικαταστάτη του Σαλπιγίδη η ομάδα είναι πολύ σταθερή.

Ο Σκόνδρας μπορεί να έκανε σε δύο περιπτώσεις λάθος αλλά είναι πολύ σταθερός αμυντικά. Ο Σαλπιγγίδης πρέπει να βοηθήσει και λίγο το συμπαίκτη του, δε γίνεται ο Σκόνδρας να κάνει τρεία πράγματα συγχρόνως.
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6196
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από Rizla »

Η ομαδα πλανο εχει...η ΠΑΕ δεν ξερω τι πλανο εχει...τεσπα δεν ειναι της παρουσης...
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25989
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από obanebane »

Τι λετε ρε βλεπετε το παιχνιδι; τους εχουμε εξαφανισει, απλα λιγο στο τελος τα χαλαγαμε μεχρι τη φαση του γκολ.
Μια χαρα παει η ομαδα λιγο ο κατσε να προσεξει γιατι εχει καρτα και θα τους βαλουμε και δευτερο γκολ και θα τελειωσουμε.
Λιγο το οτι ο αντιπαλος ειναι καλος λιγο η πιεση για το αποτελεσμα μας εκαναν νευρικους σε μερικες φασεις.
Η ομαδα ειναι καλη και συνεχιζει σε καλο επιπεδο.
Μπραβο ΠΑΟΚΑΡΑ.
Άβαταρ μέλους
Ekatnetworkltd
Δημοσιεύσεις: 4514
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
Τοποθεσία: Ιλίσια

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από Ekatnetworkltd »

obanebane79 έγραψε:εγω θα αλλαζα κατσε με τσιωλη μη φαει καμια δευτερη κιτρινη.
Σωστός και κίτσιου με Σκόνδρα γιατί φαίνεται νεχωλικός
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6196
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από Rizla »

Πολλα λαθη Μπανε χωρις λογο...θα τα ακουσουν καλα στα αποδυτηρια και θα παρουσιαστουν καλυτεροι.
Παντως δεν εντυπωσιαζουμε μεχρι στιγμης.
theo G4
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Δευ 30 Μάιος 2011, 08:15

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από theo G4 »

Ekatnetworkltd έγραψε:
obanebane79 έγραψε:εγω θα αλλαζα κατσε με τσιωλη μη φαει καμια δευτερη κιτρινη.
Σωστός και κίτσιου με Σκόνδρα γιατί φαίνεται νεχωλικός
κουρασμένος φαίνεται
Άβαταρ μέλους
Black&White
Δημοσιεύσεις: 640
Εγγραφή: Δευ 05 Μάιος 2014, 05:29

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από Black&White »

Ekatnetworkltd έγραψε:
obanebane79 έγραψε:εγω θα αλλαζα κατσε με τσιωλη μη φαει καμια δευτερη κιτρινη.
Σωστός και κίτσιου με Σκόνδρα γιατί φαίνεται νεχωλικός
O Kίτσιου είναι κακός αμυντικά. Μπορεί να δεχτούμε πίεση.
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54429
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Ο Κίτσιου είναι μια χαρά αμυντικά! Sznaucner δεν είναι ακόμα, αλλά μην ξεχνάς τι έκανε με Benfica..
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25989
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από obanebane »

Rizla έγραψε:Πολλα λαθη Μπανε χωρις λογο...θα τα ακουσουν καλα στα αποδυτηρια και θα παρουσιαστουν καλυτεροι.
Παντως δεν εντυπωσιαζουμε μεχρι στιγμης.

Ενταξει εγιναν πολλες λαθος πασες,αλλα τη μπαλα τη περναμε αμεσως σα σκυλια μαρκαρουν ολοι.
Ο Τζανδαρης εχει καταπιει πολλα χιλιομετρα παντου πιεζει,καλα ειμαστε χαλαρωστε και ο αντιπαλος δεν ειναι αμελητεος.
Άβαταρ μέλους
Ekatnetworkltd
Δημοσιεύσεις: 4514
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
Τοποθεσία: Ιλίσια

Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από Ekatnetworkltd »

theo G4 έγραψε:
κουρασμένος φαίνεται
Συμφωνώ ότι είναι κουρασμένος σαν να έχει μείνει από δυνάμεις
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Ekatnetworkltd την Δευ 22 Σεπ 2014, 19:33, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
xlebouras
Δημοσιεύσεις: 2078
Εγγραφή: Παρ 12 Μαρ 2010, 16:32
Τοποθεσία: Καππαδοκία/Αϊβαλί/Σμύρνη

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από xlebouras »

O Σκονδρας ειναι σκυλος δε βγαινει.Θα το φαει το γατακι απο τα αριστερα με το 3 οσο κουρασμενος και αν ειναι.
Εχουμε και τον νεο καραγκουνη στην ομαδα το Σαλπι που βουταει πολυ σωστα και μπραβο του!Επιτελους εμαθε να κερδιζει φαουλ εξυπνα και να βοηθαει την ομαδα
Άβαταρ μέλους
Black&White
Δημοσιεύσεις: 640
Εγγραφή: Δευ 05 Μάιος 2014, 05:29

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από Black&White »

RoMaN έγραψε:Ο Κίτσιου είναι μια χαρά αμυντικά! Sznaucner δεν είναι ακόμα, αλλά μην ξεχνάς τι έκανε με Benfica..








Τότε γιατί παίζει ο Σκόνδρας; Γιατί είναι καλύτερος επιθετικά;


Πιστεύω πως ο Κίτσιου έχει πολλά να αποδείξει και σε άμυνα αλλά και στην επίθεση.
Άβαταρ μέλους
Ekatnetworkltd
Δημοσιεύσεις: 4514
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
Τοποθεσία: Ιλίσια

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από Ekatnetworkltd »

Τί φτιάχνεται τα δίκτυα ρε αφού δεν θα μπεί γκολ σε αυτά
obanebane79
Δημοσιεύσεις: 554
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν 2011, 12:56

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από obanebane79 »

τα τρυπησε τα διχτυα η ΠΑΟΚΑΡΑ λεμε!!!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”