Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1
- sotiris1960
- Δημοσιεύσεις: 372
- Εγγραφή: Πέμ 30 Δεκ 2010, 15:09
- Τοποθεσία: Αγιος Δημητριος-Αθηνα.
- Επικοινωνία:
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1
Το πρώτο ημίχρονο δεν πήγε καλά.
Αμυντικά είμαστε πάρα πολύ καλοί και ειδικά στις αλληλοκαλύψης χώρου.
Χρειαζόμαστε δουλειά στις μεταβιβάσεις, πάρα πολλά λάθη.
Σαλπιγγίδης 7/8 λάθος μεταβιβάσεις, πολύ κακές επιλογές.
Ο Μακ είναι για δεξιά, σίγουρα θα βάζαμε και δεύτερο να ήταν στη φυσική του θέση.
4 λάθος μπαλιές από Κλάους, ειδικά η πάσα στο 3ο λεπτό με δύο μόνους μέσα στην περιοχή από αριστερά είναι τραγική γιατί είναι τετ α τετ. 3 παράλληλες που έκανε πήγαν συστημένες σε αντίπαλο.
Το μάτς είναι για χαλαρό 0-2 ή 0-3 εάν προσέξουμε τις μεταβιβάσεις και μείνουμε σταθερή στην άμυνα.
Ο Αναστασιάδης έχει δίκιο που λέει φτάνουμε στο γκόλ αλλά στην τελική πάσα το χαλάμε. Πραγματικά αν γίνει αυτό το κομμάτι σωστά και βρούμε αντικαταστάτη του Σαλπιγίδη η ομάδα είναι πολύ σταθερή.
Ο Σκόνδρας μπορεί να έκανε σε δύο περιπτώσεις λάθος αλλά είναι πολύ σταθερός αμυντικά. Ο Σαλπιγγίδης πρέπει να βοηθήσει και λίγο το συμπαίκτη του, δε γίνεται ο Σκόνδρας να κάνει τρεία πράγματα συγχρόνως.
Αμυντικά είμαστε πάρα πολύ καλοί και ειδικά στις αλληλοκαλύψης χώρου.
Χρειαζόμαστε δουλειά στις μεταβιβάσεις, πάρα πολλά λάθη.
Σαλπιγγίδης 7/8 λάθος μεταβιβάσεις, πολύ κακές επιλογές.
Ο Μακ είναι για δεξιά, σίγουρα θα βάζαμε και δεύτερο να ήταν στη φυσική του θέση.
4 λάθος μπαλιές από Κλάους, ειδικά η πάσα στο 3ο λεπτό με δύο μόνους μέσα στην περιοχή από αριστερά είναι τραγική γιατί είναι τετ α τετ. 3 παράλληλες που έκανε πήγαν συστημένες σε αντίπαλο.
Το μάτς είναι για χαλαρό 0-2 ή 0-3 εάν προσέξουμε τις μεταβιβάσεις και μείνουμε σταθερή στην άμυνα.
Ο Αναστασιάδης έχει δίκιο που λέει φτάνουμε στο γκόλ αλλά στην τελική πάσα το χαλάμε. Πραγματικά αν γίνει αυτό το κομμάτι σωστά και βρούμε αντικαταστάτη του Σαλπιγίδη η ομάδα είναι πολύ σταθερή.
Ο Σκόνδρας μπορεί να έκανε σε δύο περιπτώσεις λάθος αλλά είναι πολύ σταθερός αμυντικά. Ο Σαλπιγγίδης πρέπει να βοηθήσει και λίγο το συμπαίκτη του, δε γίνεται ο Σκόνδρας να κάνει τρεία πράγματα συγχρόνως.
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1
Η ομαδα πλανο εχει...η ΠΑΕ δεν ξερω τι πλανο εχει...τεσπα δεν ειναι της παρουσης...
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1
Τι λετε ρε βλεπετε το παιχνιδι; τους εχουμε εξαφανισει, απλα λιγο στο τελος τα χαλαγαμε μεχρι τη φαση του γκολ.
Μια χαρα παει η ομαδα λιγο ο κατσε να προσεξει γιατι εχει καρτα και θα τους βαλουμε και δευτερο γκολ και θα τελειωσουμε.
Λιγο το οτι ο αντιπαλος ειναι καλος λιγο η πιεση για το αποτελεσμα μας εκαναν νευρικους σε μερικες φασεις.
Η ομαδα ειναι καλη και συνεχιζει σε καλο επιπεδο.
Μπραβο ΠΑΟΚΑΡΑ.
Μια χαρα παει η ομαδα λιγο ο κατσε να προσεξει γιατι εχει καρτα και θα τους βαλουμε και δευτερο γκολ και θα τελειωσουμε.
Λιγο το οτι ο αντιπαλος ειναι καλος λιγο η πιεση για το αποτελεσμα μας εκαναν νευρικους σε μερικες φασεις.
Η ομαδα ειναι καλη και συνεχιζει σε καλο επιπεδο.
Μπραβο ΠΑΟΚΑΡΑ.
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1
Σωστός και κίτσιου με Σκόνδρα γιατί φαίνεται νεχωλικόςobanebane79 έγραψε:εγω θα αλλαζα κατσε με τσιωλη μη φαει καμια δευτερη κιτρινη.
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1
Πολλα λαθη Μπανε χωρις λογο...θα τα ακουσουν καλα στα αποδυτηρια και θα παρουσιαστουν καλυτεροι.
Παντως δεν εντυπωσιαζουμε μεχρι στιγμης.
Παντως δεν εντυπωσιαζουμε μεχρι στιγμης.
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1
κουρασμένος φαίνεταιEkatnetworkltd έγραψε:Σωστός και κίτσιου με Σκόνδρα γιατί φαίνεται νεχωλικόςobanebane79 έγραψε:εγω θα αλλαζα κατσε με τσιωλη μη φαει καμια δευτερη κιτρινη.
- Black&White
- Δημοσιεύσεις: 640
- Εγγραφή: Δευ 05 Μάιος 2014, 05:29
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1
O Kίτσιου είναι κακός αμυντικά. Μπορεί να δεχτούμε πίεση.Ekatnetworkltd έγραψε:Σωστός και κίτσιου με Σκόνδρα γιατί φαίνεται νεχωλικόςobanebane79 έγραψε:εγω θα αλλαζα κατσε με τσιωλη μη φαει καμια δευτερη κιτρινη.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1
Ο Κίτσιου είναι μια χαρά αμυντικά! Sznaucner δεν είναι ακόμα, αλλά μην ξεχνάς τι έκανε με Benfica..
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1
Rizla έγραψε:Πολλα λαθη Μπανε χωρις λογο...θα τα ακουσουν καλα στα αποδυτηρια και θα παρουσιαστουν καλυτεροι.
Παντως δεν εντυπωσιαζουμε μεχρι στιγμης.
Ενταξει εγιναν πολλες λαθος πασες,αλλα τη μπαλα τη περναμε αμεσως σα σκυλια μαρκαρουν ολοι.
Ο Τζανδαρης εχει καταπιει πολλα χιλιομετρα παντου πιεζει,καλα ειμαστε χαλαρωστε και ο αντιπαλος δεν ειναι αμελητεος.
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1
Συμφωνώ ότι είναι κουρασμένος σαν να έχει μείνει από δυνάμειςtheo G4 έγραψε:
κουρασμένος φαίνεται
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Ekatnetworkltd την Δευ 22 Σεπ 2014, 19:33, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1
O Σκονδρας ειναι σκυλος δε βγαινει.Θα το φαει το γατακι απο τα αριστερα με το 3 οσο κουρασμενος και αν ειναι.
Εχουμε και τον νεο καραγκουνη στην ομαδα το Σαλπι που βουταει πολυ σωστα και μπραβο του!Επιτελους εμαθε να κερδιζει φαουλ εξυπνα και να βοηθαει την ομαδα
Εχουμε και τον νεο καραγκουνη στην ομαδα το Σαλπι που βουταει πολυ σωστα και μπραβο του!Επιτελους εμαθε να κερδιζει φαουλ εξυπνα και να βοηθαει την ομαδα
- Black&White
- Δημοσιεύσεις: 640
- Εγγραφή: Δευ 05 Μάιος 2014, 05:29
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1
RoMaN έγραψε:Ο Κίτσιου είναι μια χαρά αμυντικά! Sznaucner δεν είναι ακόμα, αλλά μην ξεχνάς τι έκανε με Benfica..
Τότε γιατί παίζει ο Σκόνδρας; Γιατί είναι καλύτερος επιθετικά;
Πιστεύω πως ο Κίτσιου έχει πολλά να αποδείξει και σε άμυνα αλλά και στην επίθεση.
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
-
obanebane79
- Δημοσιεύσεις: 554
- Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν 2011, 12:56