Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1
-
obanebane79
- Δημοσιεύσεις: 554
- Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν 2011, 12:56
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1
μονο με στημενο μας βλεπω να κινδυνευουμε. μια κοντρα καλη ακομα και τελειωσε το ματσακιο.
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1
Τον σιγονταρει ο Κατσικας και ο Τσανδαρης...Ekatnetworkltd έγραψε:Ο χειρότερος από όλους ο Σκόνδρας
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Rizla την Δευ 22 Σεπ 2014, 19:19, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1
Αν ειμαστε πιο σοβαροι οταν παταμε περιοχη θα κερδισουμε ανετα 
-
obanebane79
- Δημοσιεύσεις: 554
- Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν 2011, 12:56
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1
Πέστο ψέματα αν και τρολάρηςslidar έγραψε:Λειπει ο "ογκος" του τζιολη απο το κεντρο..
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1
Πέρσι στο ίδιο γήπεδο ήμασταν για τα κλάματα και φέτος πολύ καλύτερα άρα έχουμε πρόοδο
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1
Αυτοματισμοι,μαρκαρισματα που σπανε τα νευρα στους αντιπαλους και μαγικες πασες καθετες.
ΔΙΠΛΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΑΟΚ ΟΛΕΟΛΕ
ΔΙΠΛΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΑΟΚ ΟΛΕΟΛΕ
-
obanebane79
- Δημοσιεύσεις: 554
- Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν 2011, 12:56
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1
εγω θα αλλαζα κατσε με τσιωλη μη φαει καμια δευτερη κιτρινη.
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1
η ομαδα στηθηκε παρα πολυ καλα,και το οτι δε κερδιζουμε 2 η 3-0 οφειλεται στα πολλα ατομικα λαθη των παικτων.Αν ηρεμησουν λιγο στο μυαλο,στο δευτερο ημιχρονο θα το ληξουμε το ματς απο νωρις
- sotiris1960
- Δημοσιεύσεις: 372
- Εγγραφή: Πέμ 30 Δεκ 2010, 15:09
- Τοποθεσία: Αγιος Δημητριος-Αθηνα.
- Επικοινωνία: