Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
obanebane79
Δημοσιεύσεις: 554
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν 2011, 12:56

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από obanebane79 »

μονο με στημενο μας βλεπω να κινδυνευουμε. μια κοντρα καλη ακομα και τελειωσε το ματσακιο.
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από Rizla »

Ekatnetworkltd έγραψε:Ο χειρότερος από όλους ο Σκόνδρας
Τον σιγονταρει ο Κατσικας και ο Τσανδαρης...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Rizla την Δευ 22 Σεπ 2014, 19:19, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
gvpaok89
Δημοσιεύσεις: 1418
Εγγραφή: Δευ 11 Αύγ 2014, 22:08

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από gvpaok89 »

Αν ειμαστε πιο σοβαροι οταν παταμε περιοχη θα κερδισουμε ανετα :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από slidar »

Λειπει ο "ογκος" του τζιολη απο το κεντρο..
Άβαταρ μέλους
aoratos
Δημοσιεύσεις: 1416
Εγγραφή: Παρ 06 Δεκ 2013, 00:36

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από aoratos »

Η λογική λέει πρώτη αλλαγή Κίτσιου.
obanebane79
Δημοσιεύσεις: 554
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν 2011, 12:56

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από obanebane79 »

επισης για να τα λεμε αυτα, σαλπι πολυ δουλεια!!!!
Άβαταρ μέλους
Ekatnetworkltd
Δημοσιεύσεις: 4514
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
Τοποθεσία: Ιλίσια

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από Ekatnetworkltd »

slidar έγραψε:Λειπει ο "ογκος" του τζιολη απο το κεντρο..
Πέστο ψέματα αν και τρολάρης
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16716
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από Equalizer »

Κυριοι η ομαδα εχει ΚΑ ΚΑ ΛΑ.
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από slidar »

Δεν τρολαρω.. σοβαρα μιλαω
Άβαταρ μέλους
Ekatnetworkltd
Δημοσιεύσεις: 4514
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
Τοποθεσία: Ιλίσια

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από Ekatnetworkltd »

Πάντος πλάνο έχει
Άβαταρ μέλους
Ekatnetworkltd
Δημοσιεύσεις: 4514
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
Τοποθεσία: Ιλίσια

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από Ekatnetworkltd »

Πέρσι στο ίδιο γήπεδο ήμασταν για τα κλάματα και φέτος πολύ καλύτερα άρα έχουμε πρόοδο
Άβαταρ μέλους
xlebouras
Δημοσιεύσεις: 2077
Εγγραφή: Παρ 12 Μαρ 2010, 16:32
Τοποθεσία: Καππαδοκία/Αϊβαλί/Σμύρνη

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από xlebouras »

Αυτοματισμοι,μαρκαρισματα που σπανε τα νευρα στους αντιπαλους και μαγικες πασες καθετες.
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
ΔΙΠΛΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΑΟΚ ΟΛΕΟΛΕ
obanebane79
Δημοσιεύσεις: 554
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν 2011, 12:56

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από obanebane79 »

εγω θα αλλαζα κατσε με τσιωλη μη φαει καμια δευτερη κιτρινη.
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από Alastor »

η ομαδα στηθηκε παρα πολυ καλα,και το οτι δε κερδιζουμε 2 η 3-0 οφειλεται στα πολλα ατομικα λαθη των παικτων.Αν ηρεμησουν λιγο στο μυαλο,στο δευτερο ημιχρονο θα το ληξουμε το ματς απο νωρις
Άβαταρ μέλους
sotiris1960
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: Πέμ 30 Δεκ 2010, 15:09
Τοποθεσία: Αγιος Δημητριος-Αθηνα.
Επικοινωνία:

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από sotiris1960 »

Μια πιπα σε Φανουρη και Μακη και γρηγορα (μετα το ματς) :mrgreen:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”