Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
gvpaok89
Δημοσιεύσεις: 1418
Εγγραφή: Δευ 11 Αύγ 2014, 22:08

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από gvpaok89 »

Ekatnetworkltd έγραψε:Τρομερή μπαλιά φακούντο
+1926
Άβαταρ μέλους
efthimis_paok
Δημοσιεύσεις: 2495
Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50

Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από efthimis_paok »

Να βλέπεις σε live stream και να χτυπάει πρώτα το live score 0-1. Ανακούφιση!!! :-)
Τρομερή η πάσα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος efthimis_paok την Δευ 22 Σεπ 2014, 19:09, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
jay trotter
Δημοσιεύσεις: 263
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 23:07

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από jay trotter »

Gkolll !!!!¨άντε να ξεκολλήσει το ματσάκι!
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54427
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Άντε να ξεμπουκώσουμε, να φύγει και το άγχος.. :opaokara:
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από hasio_john »

Τρελή μπαλιά Περέιρα, τρελή τρίπλα ο Μακ .... το κάρφωσε στην γωνία και χαμηλά!!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
zoomgr
Δημοσιεύσεις: 2220
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 09:50

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από zoomgr »

γιατί δεν έδωσε κόκκινη?
άραγε..... :redcard:
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από Rizla »

Τελειωστε οπως πρεπει τα ξουραφια του Ραζβαν ρε!!!
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από hasio_john »

Αν δείτε και οι στις 2 σημερινές άστοχες κεφαλιές του Βιτορ, ήταν από πίσω του και κάποιος δικός μας για να το καρφώσει! :lol: Ρε συ Βίτορ, βάλτο την επόμενη φορά για να εξιλεωθείς .. :p

edit.... ΤΙ ΕΠΙΑΣΕ ΡΕ!~!!!! :evil:
Άβαταρ μέλους
alp920
Δημοσιεύσεις: 2234
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιαν 2012, 09:52
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από alp920 »

τρομερή ευκαιρία
Άβαταρ μέλους
xalara
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 23:06

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από xalara »

Χαίρομαι να βλέπω ΠΑΟΚΑΡΑ λέμε
Άβαταρ μέλους
aoratos
Δημοσιεύσεις: 1416
Εγγραφή: Παρ 06 Δεκ 2013, 00:36

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από aoratos »

Κάρφωσε το ρε Κλάους να τελειώνουμε!
obanebane79
Δημοσιεύσεις: 554
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν 2011, 12:56

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από obanebane79 »

τελέιωσε το ρε κλαους....δε πειραζει πολυ καλη φαση
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος obanebane79 την Δευ 22 Σεπ 2014, 19:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από CCCP »

O Μακ παιζει να ειναι ο καλυτερος εκτελεστης πεναλτι που θυμάμαι να εχει περασει απο τον ΠΑΟΚ.

Αν δεν εβρισκα τη φετινη φανελα απαισια θα ημουνα ετοιμος να παραγγείλω φανελα Μακ :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Ekatnetworkltd
Δημοσιεύσεις: 4514
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
Τοποθεσία: Ιλίσια

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από Ekatnetworkltd »

Άμα φεύγουμε για αντεπίθεση είμαστε φωτιά
Άβαταρ μέλους
Ekatnetworkltd
Δημοσιεύσεις: 4514
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
Τοποθεσία: Ιλίσια

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από Ekatnetworkltd »

Ο χειρότερος από όλους ο Σκόνδρας
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”