+1926Ekatnetworkltd έγραψε:Τρομερή μπαλιά φακούντο
Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1
- efthimis_paok
- Δημοσιεύσεις: 2495
- Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50
Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1
Να βλέπεις σε live stream και να χτυπάει πρώτα το live score 0-1. Ανακούφιση!!! 
Τρομερή η πάσα.
Τρομερή η πάσα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος efthimis_paok την Δευ 22 Σεπ 2014, 19:09, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- jay trotter
- Δημοσιεύσεις: 263
- Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 23:07
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54426
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1
Τρελή μπαλιά Περέιρα, τρελή τρίπλα ο Μακ .... το κάρφωσε στην γωνία και χαμηλά!!!

- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1
Αν δείτε και οι στις 2 σημερινές άστοχες κεφαλιές του Βιτορ, ήταν από πίσω του και κάποιος δικός μας για να το καρφώσει!
Ρε συ Βίτορ, βάλτο την επόμενη φορά για να εξιλεωθείς .. :p
edit.... ΤΙ ΕΠΙΑΣΕ ΡΕ!~!!!!
edit.... ΤΙ ΕΠΙΑΣΕ ΡΕ!~!!!!
-
obanebane79
- Δημοσιεύσεις: 554
- Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν 2011, 12:56
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1
τελέιωσε το ρε κλαους....δε πειραζει πολυ καλη φαση
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος obanebane79 την Δευ 22 Σεπ 2014, 19:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1
O Μακ παιζει να ειναι ο καλυτερος εκτελεστης πεναλτι που θυμάμαι να εχει περασει απο τον ΠΑΟΚ.
Αν δεν εβρισκα τη φετινη φανελα απαισια θα ημουνα ετοιμος να παραγγείλω φανελα Μακ
Αν δεν εβρισκα τη φετινη φανελα απαισια θα ημουνα ετοιμος να παραγγείλω φανελα Μακ
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια