Ρε παιδιά ο Ηλιάδης σε αυτή τη φωτό, ίδιος ο Τέβες δεν είναι;fossa έγραψε:Στα @@ μας η εθνική των μανατζερ και αν σε γουστάρουν εκεί.
Στα @@ μας πόσα τατουάζ έχεις, τι αυτοκίνητο οδηγείς,
ποιά γκόμενα έχεις.
Στα @@ μας πόσες κούπες θα σηκώσεις.
Ο φορ του ΠΑΟΚ είσαι και είσαι από μωρό.
Συνέχισε τη καλή δουλειά μέσα στο γήπεδο εσύ και οι συμπαίκτες σου να κάνεις και καλή εξωγηπεδική ζωή, να ευχαριστιέται ο λαός του ΠΑΟΚ και άσε τους άλλους να σηκώνουν τα ψευτοκύπελλα. Εσύ θα είσαι ο θεούλης μας και όταν σταματήσεις τη μπάλα θα σε θυμόμαστε για πάντα ενώ αυτοί θα σβηστούν απ' το χάρτη.
Ας διδάσκεις ΠΑΟΚ και τ΄άλλα θα 'ρθουν...
33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31583
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Αυτο τ αμάξι στο λαιμό μου κάθησε.Δεν ειναι για μοστρα, ειναι για "άρρωστους" με το γκάζι.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54425
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Παικταρα μου εισαι εδω και χρονια το πουλεν μου και χαρηκα παρα πολυ για την ανανεωση του συμβολαιου σου!
Γραψε στα τετοια σου της κλικα που δεν σε θελει στην Εθνικη,και συνεχισε να βαζεις γκολ για την ομαδα της καρδιας σου.Μεινε σε φορμα το ματς στο Καραισκακη ερχεται

Γραψε στα τετοια σου της κλικα που δεν σε θελει στην Εθνικη,και συνεχισε να βαζεις γκολ για την ομαδα της καρδιας σου.Μεινε σε φορμα το ματς στο Καραισκακη ερχεται
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Παιχταρά χάρη σε σένα η ΠΑΕ ΠΑΟΚ πήρε 200 χιλιάδες ευρώ!Άρχισες την απόσβαση βλέπω!Και λίγα τους πήρες!Με την Γκινγαμ και την φιορεντίνα θα έχουν και κέρδος!
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Γιατί, οι υπόλοιποι 10 πετούσαν αητό??Ekatnetworkltd έγραψε:Παιχταρά χάρη σε σένα η ΠΑΕ ΠΑΟΚ πήρε 200 χιλιάδες ευρώ!Άρχισες την απόσβαση βλέπω!Και λίγα τους πήρες!Με την Γκινγαμ και την φιορεντίνα θα έχουν και κέρδος!
Εντάξει τον πάμε, αλλά μην το παρακάνουμε!
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Αφού τον <πάμε> είμαστε σε καλό δρόμο αδελφέ KOSTAS,και άσε να διαβάζουμε και καμιά υπερβολή!
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Ισχυει οτι ο σαρρηνιερι πηρε τον -χωρις ματς φετος- μαυρια,
,
Και αφησε εκτος τον Κλαους;;;;;;;
Και αφησε εκτος τον Κλαους;;;;;;;
-
obanebane79
- Δημοσιεύσεις: 554
- Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν 2011, 12:56
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Καλεσε πρωτα τους ελληνες του εξωτερικου,του εσωτερικου θα τους καλεσει αργοτερα.
Εχασες 2-3 ευκολα κοντρολ σημερα και γενικα δεν ησουν οπως μας εχει συνηθισει φετος.
Το οτι σε γυριζει στο κεντρο για να φτιαξεις παιχνιδι δειχνει την αλλαγη επιπεδου σου.
Βεβαια δε ξερω αν αυτο ειναι καλο αλλα μεχρι τωρα του βγαινει του Αγγελου.
Εχασες 2-3 ευκολα κοντρολ σημερα και γενικα δεν ησουν οπως μας εχει συνηθισει φετος.
Το οτι σε γυριζει στο κεντρο για να φτιαξεις παιχνιδι δειχνει την αλλαγη επιπεδου σου.
Βεβαια δε ξερω αν αυτο ειναι καλο αλλα μεχρι τωρα του βγαινει του Αγγελου.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31583
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Κατι σε τρώει..χαμόγελο δε σπας.Ελεγα ήταν το συμβόλαιο αλλα αυτό τελειωσε πλεον.Μακάρι να έχω λάθος
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54425
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Εμένα με προβλημάτισε το replay που δείχνει την φάση πριν κάτσει στον πάγκο...

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Το ότι γυρίζει στο κέντρο πιστεύω ότι είναι και λόγω φακ που δεν κουνιέται από το κουτίobanebane έγραψε:Καλεσε πρωτα τους ελληνες του εξωτερικου,του εσωτερικου θα τους καλεσει αργοτερα.
Εχασες 2-3 ευκολα κοντρολ σημερα και γενικα δεν ησουν οπως μας εχει συνηθισει φετος.
Το οτι σε γυριζει στο κεντρο για να φτιαξεις παιχνιδι δειχνει την αλλαγη επιπεδου σου.
Βεβαια δε ξερω αν αυτο ειναι καλο αλλα μεχρι τωρα του βγαινει του Αγγελου.
