Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλια.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Στο γήπεδο βρίσκονται ο Ζήσης Βρύζας, ο Γιώργος Γεωργιάδης και ο Μάλαμας Τεβεκέλης από στελέχη της ΠΑΕ ΠΑΟΚ.
ο Τεβεκελης παρεμεινε για την περσινη σημαντικη του συμβολη στην αντιμετωπιση της διαιτησιας?
και ο Γεωργιαδης? νομιζα οτι ο ΑΑ τον εδιωξε....
ο Τεβεκελης παρεμεινε για την περσινη σημαντικη του συμβολη στην αντιμετωπιση της διαιτησιας?
και ο Γεωργιαδης? νομιζα οτι ο ΑΑ τον εδιωξε....
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
μολις εκανε το 0-1 ο περειρα πλασαροντας με το κουντουπιε

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
αν σου κανει φασεις απο στημενα και ο Αιγινιακος τοτε θα χεις πολυ μεγαλο προβλημα στην σουπερ λιγδα...
ειναι που δεν χρειαζομασταν στοπερ
ειναι που δεν χρειαζομασταν στοπερ
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Ναι γιατι στη SL με ποζατζιδη και κατσικα θα παιζεις...Athens έγραψε:αν σου κανει φασεις απο στημενα και ο Αιγινιακος τοτε θα χεις πολυ μεγαλο προβλημα στην σουπερ λιγδα...
ειναι που δεν χρειαζομασταν στοπερ
Χωρις να θελω να μειωσω το στελιο
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Λέμε για την άμυνα και σε 4 ματς φάγαμε 4 φάσεις 1 απο στημένο ,2 αντεπιθέσεις και 1 απο βλακεία...
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
ρε συ δεμιρη 4 φασεις σε εβγαλε μονο ο πλατανιας στο πρωτο ημιχρονο...για τη δε καλλονη στην τουμπα καλυτερα τρομαξε το φυλλοκαρδι μας καθως ειχε πιο καθαρες ευκαιριες στο συνολο :ugeek: :ugeek:
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
αυτο ξαναπεστο...............desperando έγραψε:ουτε ραδιοφωνικη μεταδοση εχει?
ειναι βλακια τετοια παιχνιδια να μην τα δειχνει το καναλι της παε στο γιου τουμπ
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Sera4 έγραψε:ρε συ δεμιρη 4 φασεις σε εβγαλε μονο ο πλατανιας στο πρωτο ημιχρονο...για τη δε καλλονη στην τουμπα καλυτερα τρομαξε το φυλλοκαρδι μας καθως ειχε πιο καθαρες ευκαιριες στο συνολο :ugeek: :ugeek:
Ε όχι και τέσσερις φάσεις στο ημίχρονο ρε sera..Μια φάση στο πρώτο λεπτό,ένα σούτ του Ζαραδουκα στο 40 και το δοκάρι όταν ήταν ήδη 0-3.Αυτα ήταν ολα.
Τα φιλικά ειναι για τους προπονητές και μόνο.
Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλια.
ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ φάσεις ; Που ποτε ; Ένταξη θελουμε Σέντερ μπακ αλλα να μην λέμε και οτι ναναι με τον πλατανια το σουτ του Ζαραμπούκα και το δοκάρι σε μακρινό σουτ ηταν όλες οι φάσεις του πλατανια
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Με καλλονή φάγαμε φάσεις απο 3 αντεπιθέσεις ,και δεν ευθύνονται τα στόπερ... Βγήκαν 2 με 2 στην κόντρα ... Με πλατάνια στο 1ο λεπτό 1 σουτ και μετα ενα τζούφιο σουτ του ζαραδουκα που και να έμπαινε απο εκεί δεν έφταιξαν τα στόπερ και ο ζαραδουκας θα ήταν Ρόμπερτο καρλος....με το ζιμπουχωρι 1 κεφαλιά κ το δοκάρι ( αφού τα χάσαμε λιγάκι ) ...αυτές σε 4 ματς τα 2 εκτος έδρας...Sera4 έγραψε:ρε συ δεμιρη 4 φασεις σε εβγαλε μονο ο πλατανιας στο πρωτο ημιχρονο...για τη δε καλλονη στην τουμπα καλυτερα τρομαξε το φυλλοκαρδι μας καθως ειχε πιο καθαρες ευκαιριες στο συνολο :ugeek: :ugeek:
Μακάρι να είχαμε Ινσαουραλδε και αβρααμ Παπαδόπουλο ( τυχαία ονόματα) ,αλλα μην λέμε οτι θελουμε...
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
καλά τέσσερις μπορει να μην ήταν στο πρώτο ημίχρονο αλλά ένα ευχαριστώ στον φανουρη για αυτό που έχασε στο πρώτο λεπτό και δεν αναγκαστήκαμε να κυνηγάμε θα πρεπε να πούμε
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Ε εντάξει μπάλα ειναι ολα μπαίνουν κ ολα χάνονται.Και πέρυσι μας είχαν ισοφαρίσει μ ένα ψόφιο σούτ..Ας μην υποβαθμιζουμε την ομάδα,φαίνεται να βρίσκει ένα ρυθμό και μια ισορροπία.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Γκολάρα ο Περέιρα (πολύ μ' αρέσει αυτός ο παίκτης), πολύ καλό φάουλ - δοκάρι του Μάρτενς. Η άμυνα δεν ενέπνεε καμιά εμπιστοσύνη.