Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλια.

Συζήτηση για το βασικό στάδιο της προετοιμασιας, τις καθημερινές προπονήσεις και τους τραυματισμούς των παιχτών
Άβαταρ μέλους
Athens
Δημοσιεύσεις: 5714
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 21:25

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από Athens »

Στο γήπεδο βρίσκονται ο Ζήσης Βρύζας, ο Γιώργος Γεωργιάδης και ο Μάλαμας Τεβεκέλης από στελέχη της ΠΑΕ ΠΑΟΚ.



ο Τεβεκελης παρεμεινε για την περσινη σημαντικη του συμβολη στην αντιμετωπιση της διαιτησιας?
και ο Γεωργιαδης? νομιζα οτι ο ΑΑ τον εδιωξε....
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11912
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από desperando »

μολις εκανε το 0-1 ο περειρα πλασαροντας με το κουντουπιε :lol: :lol: :lol: :lol: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Athens
Δημοσιεύσεις: 5714
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 21:25

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από Athens »

αν σου κανει φασεις απο στημενα και ο Αιγινιακος τοτε θα χεις πολυ μεγαλο προβλημα στην σουπερ λιγδα...
ειναι που δεν χρειαζομασταν στοπερ
Demir
Δημοσιεύσεις: 9049
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από Demir »

Έλεος ...
Άβαταρ μέλους
xlebouras
Δημοσιεύσεις: 2078
Εγγραφή: Παρ 12 Μαρ 2010, 16:32
Τοποθεσία: Καππαδοκία/Αϊβαλί/Σμύρνη

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από xlebouras »

Athens έγραψε:αν σου κανει φασεις απο στημενα και ο Αιγινιακος τοτε θα χεις πολυ μεγαλο προβλημα στην σουπερ λιγδα...
ειναι που δεν χρειαζομασταν στοπερ
Ναι γιατι στη SL με ποζατζιδη και κατσικα θα παιζεις...
Χωρις να θελω να μειωσω το στελιο
Demir
Δημοσιεύσεις: 9049
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από Demir »

Λέμε για την άμυνα και σε 4 ματς φάγαμε 4 φάσεις 1 απο στημένο ,2 αντεπιθέσεις και 1 απο βλακεία...
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από Sera4 »

ρε συ δεμιρη 4 φασεις σε εβγαλε μονο ο πλατανιας στο πρωτο ημιχρονο...για τη δε καλλονη στην τουμπα καλυτερα τρομαξε το φυλλοκαρδι μας καθως ειχε πιο καθαρες ευκαιριες στο συνολο :ugeek: :ugeek:
Άβαταρ μέλους
pyrgioths
Δημοσιεύσεις: 1763
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 01:17
Τοποθεσία: pyrgos-athina

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από pyrgioths »

desperando έγραψε:ουτε ραδιοφωνικη μεταδοση εχει?

ειναι βλακια τετοια παιχνιδια να μην τα δειχνει το καναλι της παε στο γιου τουμπ
αυτο ξαναπεστο............... :|
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από Odi »

Sera4 έγραψε:ρε συ δεμιρη 4 φασεις σε εβγαλε μονο ο πλατανιας στο πρωτο ημιχρονο...για τη δε καλλονη στην τουμπα καλυτερα τρομαξε το φυλλοκαρδι μας καθως ειχε πιο καθαρες ευκαιριες στο συνολο :ugeek: :ugeek:

Ε όχι και τέσσερις φάσεις στο ημίχρονο ρε sera..Μια φάση στο πρώτο λεπτό,ένα σούτ του Ζαραδουκα στο 40 και το δοκάρι όταν ήταν ήδη 0-3.Αυτα ήταν ολα.

Τα φιλικά ειναι για τους προπονητές και μόνο.
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από eorptol »

ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ φάσεις ; Που ποτε ; Ένταξη θελουμε Σέντερ μπακ αλλα να μην λέμε και οτι ναναι με τον πλατανια το σουτ του Ζαραμπούκα και το δοκάρι σε μακρινό σουτ ηταν όλες οι φάσεις του πλατανια
Demir
Δημοσιεύσεις: 9049
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από Demir »

Sera4 έγραψε:ρε συ δεμιρη 4 φασεις σε εβγαλε μονο ο πλατανιας στο πρωτο ημιχρονο...για τη δε καλλονη στην τουμπα καλυτερα τρομαξε το φυλλοκαρδι μας καθως ειχε πιο καθαρες ευκαιριες στο συνολο :ugeek: :ugeek:
Με καλλονή φάγαμε φάσεις απο 3 αντεπιθέσεις ,και δεν ευθύνονται τα στόπερ... Βγήκαν 2 με 2 στην κόντρα ... Με πλατάνια στο 1ο λεπτό 1 σουτ και μετα ενα τζούφιο σουτ του ζαραδουκα που και να έμπαινε απο εκεί δεν έφταιξαν τα στόπερ και ο ζαραδουκας θα ήταν Ρόμπερτο καρλος....με το ζιμπουχωρι 1 κεφαλιά κ το δοκάρι ( αφού τα χάσαμε λιγάκι ) ...αυτές σε 4 ματς τα 2 εκτος έδρας...
Μακάρι να είχαμε Ινσαουραλδε και αβρααμ Παπαδόπουλο ( τυχαία ονόματα) ,αλλα μην λέμε οτι θελουμε...
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11912
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από desperando »

καλά τέσσερις μπορει να μην ήταν στο πρώτο ημίχρονο αλλά ένα ευχαριστώ στον φανουρη για αυτό που έχασε στο πρώτο λεπτό και δεν αναγκαστήκαμε να κυνηγάμε θα πρεπε να πούμε
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από Odi »

Ε εντάξει μπάλα ειναι ολα μπαίνουν κ ολα χάνονται.Και πέρυσι μας είχαν ισοφαρίσει μ ένα ψόφιο σούτ..Ας μην υποβαθμιζουμε την ομάδα,φαίνεται να βρίσκει ένα ρυθμό και μια ισορροπία.
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από Odi »

[youtube]AY5noyQOhBg[/youtube]
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106612
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Γκολάρα ο Περέιρα (πολύ μ' αρέσει αυτός ο παίκτης), πολύ καλό φάουλ - δοκάρι του Μάρτενς. Η άμυνα δεν ενέπνεε καμιά εμπιστοσύνη.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”