Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλια.

Συζήτηση για το βασικό στάδιο της προετοιμασιας, τις καθημερινές προπονήσεις και τους τραυματισμούς των παιχτών
Άβαταρ μέλους
Ζοραν
Δημοσιεύσεις: 259
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2014, 17:08
Τοποθεσία: Όπου κάτσει....

Re: Απ: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και

Δημοσίευση από Ζοραν »

buffos έγραψε:Σε 5 μέρες πρέπει να δηλώσεις σύνθεση στην ΟΥΕΦΑ

Δεν υπάρχει περίπτωση αν δεν περάσουμε Ευρώπη να ξεκινήσει ομαλά η χρονιά. Όποιος πιστεύει και τέτοιο ονειρεύεται
Στην ΠΑΕ τα καταλαβαίνουν άραγε αυτά;
τσιριγώτης
Δημοσιεύσεις: 2769
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 19:54
Τοποθεσία: Κύθηρα

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από τσιριγώτης »

Κ θα ήταν κ παράλογο βέβαια
Άβαταρ μέλους
paokovios1974
Δημοσιεύσεις: 7552
Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από paokovios1974 »

Φερτε μου τωρα τον βαζελο οπως ειμαστε να τον σκισω, θα βαλω τερματα τον ιτανζ...ωπ ακυρο edit ,Γλυκο, αριστερα προς τα δεξια Ρατς-Βιτορ-τζαβελας-Κιτσιου, μπροστα 2 6αρια ο ενας τρωει σιδερα, Κατσε ο αλλος προσδιδει ποιοτητα στο παιχνιδι μας, Μαντουρο η τριαδα μπροστα γρηγορη στα ακρα αποτελεσματικη στις μεταβιβασεις Γκολασα-Μαρτενς-Μακ...ζαλαδα,και μπροστα τους ο Κλαουςκιλερ.Σ εχω για πλακα βαζελε.Με αυτη την ενδεκαδα δεν περναω στους ομιλους?Πλακα με κανεις? :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από sourmenetes »

Η μπαρτσελονα σε φιλικο ειναι 0-0 με τη ναπολι στο 75.

1-0 στο 80 η ναπολι....
Άβαταρ μέλους
paokovios1974
Δημοσιεύσεις: 7552
Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από paokovios1974 »

sourmenetes έγραψε:Η μπαρτσελονα σε φιλικο ειναι 0-0 με τη ναπολι στο 75.

1-0 στο 80 η ναπολι....
Σιγα την ομαδα που αντιμετωπιζει :mrgreen: Πω πω φανταζεσαι να παιξουμε με καμια ναπολι? 7 θα φαμε,τοσο χαλια που ειμαστε.
epitropos
Δημοσιεύσεις: 868
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 22:14

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από epitropos »

η αναλογια βεβαια οτι με την Κ20 θα κοντραραμε την Μπαρτσελονα ειναι λιγο επικινδυνη.. :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
paokovios1974
Δημοσιεύσεις: 7552
Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από paokovios1974 »

Απο την μπαρτσελονα θα τρωγαμε 10
Άβαταρ μέλους
DarkBishop
Δημοσιεύσεις: 323
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 22:13
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από DarkBishop »

Για ρώτα τις ακαδημίες μας να σου πουν πόσα θα τρώγαμε από την Barcelona
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Στην τελική ευθεία για ΚΠΡ

olapaok 07 Αυγ. 2014 09:00 - Από Χρύσανθος Δοβλέτογλου

Ο Αγγελος Αναστασιάδης περιμένει τρεις ποδοσφαιριστές να ενταχθούν στις προπονήσεις ενόψει του εκτός έδρας φιλικού με την αγγλική ομάδα.

Οι αγώνες με Νάπολι και Ξάνθη αποτελούν παρελθόν και οι παίκτες του ΠΑΟΚ από σήμερα (7/8) επιστρέφουν στις προπονήσεις μετά το χθεσινό ρεπό που τους χορηγήθηκε από τον Αγγελο Αναστασιάδη. Στο πρόγραμμα των τελευταίων ημερών δεν συμμετείχαν -περισσότερο για να προφυλαχτούν- οι Αθανασιάδης, Μακ και Γκολάσα, οι οποίοι αποκόμισαν προβλήματα από το φιλικό με την Νάπολι και δεν έπαιξαν ούτε στο ματς με αντίπαλο την Ξάνθη. Ο Αγγελος Αναστασιάδης περιμένει να ενταχθούν στις προπονήσεις και να είναι διαθέσιμοι στο σαββατιάτικο εκτός έδρας φιλικό με την ΚΠΡ.

Το ταξίδι για Λονδίνο

Οπως και πριν το φιλικό με τη Νάπολι, έτσι και τώρα, η αποστολή του ΠΑΟΚ θα αναχωρήσει την προηγούμενη μέρα (8/8) του αγώνα το πρωί για τον προορισμό της, στην προκειμένη περίπτωση το Λονδίνο. Το γεγονός, μάλιστα, ότι το ματς θα ξεκινήσει νωρίς και συγκεκριμένα στις 17.00 ώρα Ελλάδας, δίνει την δυνατότητα επιστροφής στη Θεσσαλονίκη την ίδια μέρα.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Στην αποστολή συμμετέχουν οι… Αθανασιάδης, Βίτορ, Γιακουμής, Γλύκος, Γκολάσα, Κατσικάς, Κίτσιου, Κουλούρης, Κωνσταντινίδης, Κάτσε, Μακ, Μαντούρο, Περέιρα, Ποζατζίδης, Ρατς, Σαββίδης, Σαλπιγγίδης, Σκόνδρας, Σπυρόπουλος, Τζαβέλλας, Τζανδάρης, Τζιόλης.


ο μαρτενς τραυματιας.....

οποτε παλι εξω ποζογλου ποποβιτς.......ειτε θα παρουμε εξτρεμ ή θα αλλαξυμε συστημα δε γινεται κτ άλλο και με μαρτενς εξω...ισως γκολασα αριστερα....?
Άβαταρ μέλους
astronaut
Δημοσιεύσεις: 2165
Εγγραφή: Δευ 09 Δεκ 2013, 03:24
Τοποθεσία: On Tour

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από astronaut »

Οι ενοχλήσεις του Μάρτενς έκαναν ένα διάλειμα για το φιλικό με την Ξάνθη και επανήλθαν...
Ρε πού νομίζουν ότι απευθύνονται? ρε!

** Τζακ ΤΕΛΕΙΩΝΕ
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από sourmenetes »

Τι ενννοεις???
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11633
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από danirifle »

όντως αστροναύτη τι εννοείς?
ότι ο μάρτενς είναι καλά και μας λένε ψέμματα ότι πονάει?
Ksenitemenos4
Δημοσιεύσεις: 2957
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 23:21

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από Ksenitemenos4 »

Φίλε αστροναύτη πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις και έχω την εντύπωση ότι βλέπεις συνομωσιες παντού...
Άβαταρ μέλους
astronaut
Δημοσιεύσεις: 2165
Εγγραφή: Δευ 09 Δεκ 2013, 03:24
Τοποθεσία: On Tour

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από astronaut »

Ολοκληρώθηκε η τελευταία προπόνηση της ομάδας, πριν την αυριανή αναχώρηση για το Λονδίνο, για το δυνατό φιλικό με την ΚΠΡ. Η προπόνηση -μετά την καθιερωμένη προθέρμανση- αναλώθηκε σε ασκήσεις τακτικής και διπλά σε μικρούς χώρους, με συγκεκριμένους τακτικούς προσανατολισμούς.

Ο Μάαρτεν Μάρτενς δεν προπονήθηκε σε δυνατούς ρυθμούς λόγω ενοχλήσεων από το ματς με τη Νάπολι που δεν υποχώρησαν και προτιμήθηκε να προφυλαχθεί από το φιλικό του Λονδίνου, στο οποίο όμως θα αγωνιστούν οι Αθανασιάδης και Γκολάσα -που προπονήθηκαν κανονικά- και ο Μακ που προπονήθηκε μεν μόνος του, περισσότερο όμως για προληπτικούς λόγους αποφυγής επιβάρυνσης.
Ο Άγγελος Αναστασιάδης ανακοίνωσε την αποστολή που θα ταξιδέψει στην Αγγλία, η οποία αποτελείται από τους:
Αθανασιάδη, Βίτορ, Γιακουμή, Γλύκο, Γκολάσα, Κατσικά, Κίτσιου, Κουλούρη, Κωνσταντινίδη, Κάτσε, Μακ, Μαντούρο, Περέιρα, Ποζατζίδη, Ρατς, Σαββίδη, Σαλπιγγίδη, Σκόνδρα, Σπυρόπουλο, Τζαβέλλα, Τζανδάρη, Τζιόλη.
Η αποστολή θα συγκεντρωθεί στις 7:50 αύριο το πρωί στην Τούμπα, απ΄όπου θα μεταβεί στο αεροδρόμιο Μακεδονία κι απο εκεί με πτήση τσάρτερ στο Λονδίνο.
Από paokfc.gr Κατηγορία: Ποδόσφαιρο | Προπόνηση


Ρε παιδί μου, αν χτύπησε στη Νάπολη πώς έπαιξε με την Ξάνθη? Δεν γίνεται οι σημερινές ενοχλήσεις να είναι πιο έντονες από της Τρίτης.
Να γράψουν ότι χτύπησε στο φιλικό με την Ξάνθη ή στη σημερινή προπόνηση, ΟΚ.
Να μου λένε ότι δεν πετάει για ΚΠΡ λόγω ενοχλήσεων από το Σάββατο μου φαίνεται γελοίο.
Τόσο γελοίο που με βάζει σε δεύτερες σκέψεις.. είτε να συμβαίνει κάτι αλά Ιτάνζ είτε οι γραφειοτυπάδες να μην κάνουν σωστά τη δουλειά τους. (με το 2ο να συγκεντρώνει περισσότερες πιθανότητες)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”