Στην ΠΑΕ τα καταλαβαίνουν άραγε αυτά;buffos έγραψε:Σε 5 μέρες πρέπει να δηλώσεις σύνθεση στην ΟΥΕΦΑ
Δεν υπάρχει περίπτωση αν δεν περάσουμε Ευρώπη να ξεκινήσει ομαλά η χρονιά. Όποιος πιστεύει και τέτοιο ονειρεύεται
Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλια.
Re: Απ: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και
-
τσιριγώτης
- Δημοσιεύσεις: 2769
- Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 19:54
- Τοποθεσία: Κύθηρα
- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7552
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Φερτε μου τωρα τον βαζελο οπως ειμαστε να τον σκισω, θα βαλω τερματα τον ιτανζ...ωπ ακυρο edit ,Γλυκο, αριστερα προς τα δεξια Ρατς-Βιτορ-τζαβελας-Κιτσιου, μπροστα 2 6αρια ο ενας τρωει σιδερα, Κατσε ο αλλος προσδιδει ποιοτητα στο παιχνιδι μας, Μαντουρο η τριαδα μπροστα γρηγορη στα ακρα αποτελεσματικη στις μεταβιβασεις Γκολασα-Μαρτενς-Μακ...ζαλαδα,και μπροστα τους ο Κλαουςκιλερ.Σ εχω για πλακα βαζελε.Με αυτη την ενδεκαδα δεν περναω στους ομιλους?Πλακα με κανεις? 
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Η μπαρτσελονα σε φιλικο ειναι 0-0 με τη ναπολι στο 75.
1-0 στο 80 η ναπολι....
1-0 στο 80 η ναπολι....
- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7552
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Σιγα την ομαδα που αντιμετωπιζειsourmenetes έγραψε:Η μπαρτσελονα σε φιλικο ειναι 0-0 με τη ναπολι στο 75.
1-0 στο 80 η ναπολι....
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
η αναλογια βεβαια οτι με την Κ20 θα κοντραραμε την Μπαρτσελονα ειναι λιγο επικινδυνη..

- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7552
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
- DarkBishop
- Δημοσιεύσεις: 323
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 22:13
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Για ρώτα τις ακαδημίες μας να σου πουν πόσα θα τρώγαμε από την Barcelona
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106582
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Στην τελική ευθεία για ΚΠΡ
olapaok 07 Αυγ. 2014 09:00 - Από Χρύσανθος Δοβλέτογλου
Ο Αγγελος Αναστασιάδης περιμένει τρεις ποδοσφαιριστές να ενταχθούν στις προπονήσεις ενόψει του εκτός έδρας φιλικού με την αγγλική ομάδα.
Οι αγώνες με Νάπολι και Ξάνθη αποτελούν παρελθόν και οι παίκτες του ΠΑΟΚ από σήμερα (7/8) επιστρέφουν στις προπονήσεις μετά το χθεσινό ρεπό που τους χορηγήθηκε από τον Αγγελο Αναστασιάδη. Στο πρόγραμμα των τελευταίων ημερών δεν συμμετείχαν -περισσότερο για να προφυλαχτούν- οι Αθανασιάδης, Μακ και Γκολάσα, οι οποίοι αποκόμισαν προβλήματα από το φιλικό με την Νάπολι και δεν έπαιξαν ούτε στο ματς με αντίπαλο την Ξάνθη. Ο Αγγελος Αναστασιάδης περιμένει να ενταχθούν στις προπονήσεις και να είναι διαθέσιμοι στο σαββατιάτικο εκτός έδρας φιλικό με την ΚΠΡ.
Το ταξίδι για Λονδίνο
Οπως και πριν το φιλικό με τη Νάπολι, έτσι και τώρα, η αποστολή του ΠΑΟΚ θα αναχωρήσει την προηγούμενη μέρα (8/8) του αγώνα το πρωί για τον προορισμό της, στην προκειμένη περίπτωση το Λονδίνο. Το γεγονός, μάλιστα, ότι το ματς θα ξεκινήσει νωρίς και συγκεκριμένα στις 17.00 ώρα Ελλάδας, δίνει την δυνατότητα επιστροφής στη Θεσσαλονίκη την ίδια μέρα.
olapaok 07 Αυγ. 2014 09:00 - Από Χρύσανθος Δοβλέτογλου
Ο Αγγελος Αναστασιάδης περιμένει τρεις ποδοσφαιριστές να ενταχθούν στις προπονήσεις ενόψει του εκτός έδρας φιλικού με την αγγλική ομάδα.
Οι αγώνες με Νάπολι και Ξάνθη αποτελούν παρελθόν και οι παίκτες του ΠΑΟΚ από σήμερα (7/8) επιστρέφουν στις προπονήσεις μετά το χθεσινό ρεπό που τους χορηγήθηκε από τον Αγγελο Αναστασιάδη. Στο πρόγραμμα των τελευταίων ημερών δεν συμμετείχαν -περισσότερο για να προφυλαχτούν- οι Αθανασιάδης, Μακ και Γκολάσα, οι οποίοι αποκόμισαν προβλήματα από το φιλικό με την Νάπολι και δεν έπαιξαν ούτε στο ματς με αντίπαλο την Ξάνθη. Ο Αγγελος Αναστασιάδης περιμένει να ενταχθούν στις προπονήσεις και να είναι διαθέσιμοι στο σαββατιάτικο εκτός έδρας φιλικό με την ΚΠΡ.
Το ταξίδι για Λονδίνο
Οπως και πριν το φιλικό με τη Νάπολι, έτσι και τώρα, η αποστολή του ΠΑΟΚ θα αναχωρήσει την προηγούμενη μέρα (8/8) του αγώνα το πρωί για τον προορισμό της, στην προκειμένη περίπτωση το Λονδίνο. Το γεγονός, μάλιστα, ότι το ματς θα ξεκινήσει νωρίς και συγκεκριμένα στις 17.00 ώρα Ελλάδας, δίνει την δυνατότητα επιστροφής στη Θεσσαλονίκη την ίδια μέρα.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Στην αποστολή συμμετέχουν οι… Αθανασιάδης, Βίτορ, Γιακουμής, Γλύκος, Γκολάσα, Κατσικάς, Κίτσιου, Κουλούρης, Κωνσταντινίδης, Κάτσε, Μακ, Μαντούρο, Περέιρα, Ποζατζίδης, Ρατς, Σαββίδης, Σαλπιγγίδης, Σκόνδρας, Σπυρόπουλος, Τζαβέλλας, Τζανδάρης, Τζιόλης.
ο μαρτενς τραυματιας.....
οποτε παλι εξω ποζογλου ποποβιτς.......ειτε θα παρουμε εξτρεμ ή θα αλλαξυμε συστημα δε γινεται κτ άλλο και με μαρτενς εξω...ισως γκολασα αριστερα....?
ο μαρτενς τραυματιας.....
οποτε παλι εξω ποζογλου ποποβιτς.......ειτε θα παρουμε εξτρεμ ή θα αλλαξυμε συστημα δε γινεται κτ άλλο και με μαρτενς εξω...ισως γκολασα αριστερα....?
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Οι ενοχλήσεις του Μάρτενς έκαναν ένα διάλειμα για το φιλικό με την Ξάνθη και επανήλθαν...
Ρε πού νομίζουν ότι απευθύνονται? ρε!
** Τζακ ΤΕΛΕΙΩΝΕ
Ρε πού νομίζουν ότι απευθύνονται? ρε!
** Τζακ ΤΕΛΕΙΩΝΕ
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
όντως αστροναύτη τι εννοείς?
ότι ο μάρτενς είναι καλά και μας λένε ψέμματα ότι πονάει?
ότι ο μάρτενς είναι καλά και μας λένε ψέμματα ότι πονάει?
-
Ksenitemenos4
- Δημοσιεύσεις: 2957
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 23:21
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Φίλε αστροναύτη πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις και έχω την εντύπωση ότι βλέπεις συνομωσιες παντού...
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Ολοκληρώθηκε η τελευταία προπόνηση της ομάδας, πριν την αυριανή αναχώρηση για το Λονδίνο, για το δυνατό φιλικό με την ΚΠΡ. Η προπόνηση -μετά την καθιερωμένη προθέρμανση- αναλώθηκε σε ασκήσεις τακτικής και διπλά σε μικρούς χώρους, με συγκεκριμένους τακτικούς προσανατολισμούς.
Ο Μάαρτεν Μάρτενς δεν προπονήθηκε σε δυνατούς ρυθμούς λόγω ενοχλήσεων από το ματς με τη Νάπολι που δεν υποχώρησαν και προτιμήθηκε να προφυλαχθεί από το φιλικό του Λονδίνου, στο οποίο όμως θα αγωνιστούν οι Αθανασιάδης και Γκολάσα -που προπονήθηκαν κανονικά- και ο Μακ που προπονήθηκε μεν μόνος του, περισσότερο όμως για προληπτικούς λόγους αποφυγής επιβάρυνσης.
Ο Άγγελος Αναστασιάδης ανακοίνωσε την αποστολή που θα ταξιδέψει στην Αγγλία, η οποία αποτελείται από τους:
Αθανασιάδη, Βίτορ, Γιακουμή, Γλύκο, Γκολάσα, Κατσικά, Κίτσιου, Κουλούρη, Κωνσταντινίδη, Κάτσε, Μακ, Μαντούρο, Περέιρα, Ποζατζίδη, Ρατς, Σαββίδη, Σαλπιγγίδη, Σκόνδρα, Σπυρόπουλο, Τζαβέλλα, Τζανδάρη, Τζιόλη.
Η αποστολή θα συγκεντρωθεί στις 7:50 αύριο το πρωί στην Τούμπα, απ΄όπου θα μεταβεί στο αεροδρόμιο Μακεδονία κι απο εκεί με πτήση τσάρτερ στο Λονδίνο.
Από paokfc.gr Κατηγορία: Ποδόσφαιρο | Προπόνηση
Ρε παιδί μου, αν χτύπησε στη Νάπολη πώς έπαιξε με την Ξάνθη? Δεν γίνεται οι σημερινές ενοχλήσεις να είναι πιο έντονες από της Τρίτης.
Να γράψουν ότι χτύπησε στο φιλικό με την Ξάνθη ή στη σημερινή προπόνηση, ΟΚ.
Να μου λένε ότι δεν πετάει για ΚΠΡ λόγω ενοχλήσεων από το Σάββατο μου φαίνεται γελοίο.
Τόσο γελοίο που με βάζει σε δεύτερες σκέψεις.. είτε να συμβαίνει κάτι αλά Ιτάνζ είτε οι γραφειοτυπάδες να μην κάνουν σωστά τη δουλειά τους. (με το 2ο να συγκεντρώνει περισσότερες πιθανότητες)
Ο Μάαρτεν Μάρτενς δεν προπονήθηκε σε δυνατούς ρυθμούς λόγω ενοχλήσεων από το ματς με τη Νάπολι που δεν υποχώρησαν και προτιμήθηκε να προφυλαχθεί από το φιλικό του Λονδίνου, στο οποίο όμως θα αγωνιστούν οι Αθανασιάδης και Γκολάσα -που προπονήθηκαν κανονικά- και ο Μακ που προπονήθηκε μεν μόνος του, περισσότερο όμως για προληπτικούς λόγους αποφυγής επιβάρυνσης.
Ο Άγγελος Αναστασιάδης ανακοίνωσε την αποστολή που θα ταξιδέψει στην Αγγλία, η οποία αποτελείται από τους:
Αθανασιάδη, Βίτορ, Γιακουμή, Γλύκο, Γκολάσα, Κατσικά, Κίτσιου, Κουλούρη, Κωνσταντινίδη, Κάτσε, Μακ, Μαντούρο, Περέιρα, Ποζατζίδη, Ρατς, Σαββίδη, Σαλπιγγίδη, Σκόνδρα, Σπυρόπουλο, Τζαβέλλα, Τζανδάρη, Τζιόλη.
Η αποστολή θα συγκεντρωθεί στις 7:50 αύριο το πρωί στην Τούμπα, απ΄όπου θα μεταβεί στο αεροδρόμιο Μακεδονία κι απο εκεί με πτήση τσάρτερ στο Λονδίνο.
Από paokfc.gr Κατηγορία: Ποδόσφαιρο | Προπόνηση
Ρε παιδί μου, αν χτύπησε στη Νάπολη πώς έπαιξε με την Ξάνθη? Δεν γίνεται οι σημερινές ενοχλήσεις να είναι πιο έντονες από της Τρίτης.
Να γράψουν ότι χτύπησε στο φιλικό με την Ξάνθη ή στη σημερινή προπόνηση, ΟΚ.
Να μου λένε ότι δεν πετάει για ΚΠΡ λόγω ενοχλήσεων από το Σάββατο μου φαίνεται γελοίο.
Τόσο γελοίο που με βάζει σε δεύτερες σκέψεις.. είτε να συμβαίνει κάτι αλά Ιτάνζ είτε οι γραφειοτυπάδες να μην κάνουν σωστά τη δουλειά τους. (με το 2ο να συγκεντρώνει περισσότερες πιθανότητες)