Λογικά δεν θα παίξουν οι Κλάους-Μακ γιατί έβγαλαν 90λεπτο το Σάββατο.MANIAKOS έγραψε:θα θελα σιγα σιγα να βαζει τη βασικη ομαδα, να κανουμε λιγο κορμο...
Λογικά δεν θα παίξει και ο Γκολάσα που έχει πονάκια/μελανιές, όπως και οι Κλάους-Μακ...
Από κει και πέρα, 3 φιλικά έμειναν. Θεωρώ αυτό με την Ξάνθη, αν όχι τελευταία, προτελευταία ευκαιρία για τα νεούδια να δείξουν πράγματα. Αν δεν τους βάλει με τη Ξάνθη πότε θα τους βάλει? Στην ΚΠΡ ή με την Ίντερ?
