Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλια.

Συζήτηση για το βασικό στάδιο της προετοιμασιας, τις καθημερινές προπονήσεις και τους τραυματισμούς των παιχτών
Άβαταρ μέλους
astronaut
Δημοσιεύσεις: 2165
Εγγραφή: Δευ 09 Δεκ 2013, 03:24
Τοποθεσία: On Tour

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από astronaut »

MANIAKOS έγραψε:θα θελα σιγα σιγα να βαζει τη βασικη ομαδα, να κανουμε λιγο κορμο...
Λογικά δεν θα παίξουν οι Κλάους-Μακ γιατί έβγαλαν 90λεπτο το Σάββατο.
Λογικά δεν θα παίξει και ο Γκολάσα που έχει πονάκια/μελανιές, όπως και οι Κλάους-Μακ...
Από κει και πέρα, 3 φιλικά έμειναν. Θεωρώ αυτό με την Ξάνθη, αν όχι τελευταία, προτελευταία ευκαιρία για τα νεούδια να δείξουν πράγματα. Αν δεν τους βάλει με τη Ξάνθη πότε θα τους βάλει? Στην ΚΠΡ ή με την Ίντερ?
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33752
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από MANIAKOS »

λογικα αυτό εχει τελειωσει και εχει παρει αποφασεις πιστευω....αλλα δικιο εχεις..
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106612
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Με την Ξάνθη προβλέπω ισοπαλία, το πολύ νίκη με ένα γκολ διαφορά. Η ομάδα θα παίξει χωρίς τον Μακ (ήταν μια καλή ευκαιρία να τον δούμε απέναντι σε κλειστή άμυνα), χωρίς τους 3 που ακόμα περιμένουμε (στόπερ, χαφ, αριστερό εξτρέμ) και εύχομαι να έρθουν τελικά, ενώ έχει γίνει φανερό σε όλους ότι δυσκολεύεται στη δημιουργία φάσεων, ελλείψει ποιοτικών παικτών μπροστά. Πάμε μάλλον σε 4-4-2 και είναι μια καλή ευκαιρία να δούμε τι ψάρια πιάνει ο Φανούρης.
Θέλω να δω (κάποια στιγμή) Πόζογλου, Κουλούρη Σαββίδη.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106612
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Από το paokweb
Με απουσίες αναμένεται να αντιμετωπίσει την Ξάνθη στη σημερινό φιλικό αγώνα προετοιμασίας ο ΠΑΟΚ αφού οι Αθανασιάδης, Μακ, Γκολάσα και Κωνσταντινίδης δεν θα αγωνιστούν, για διαφορετικούς λόγους ο καθένας.
Αντιθέτως, έφτασε -επιτέλους- η ώρα της ενσωμάτωσης των διεθνών παικτών οι οποίοι αναμένεται να πάρουν χρόνο συμμετοχής για πρώτη φορά φέτος και μόλις 15 ημέρες πριν τον πρώτο επίσημο αγώνα της χρονιάς.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από sourmenetes »

Εχουμε και ενα φιλικο σημερα....

ααααααααα.....................

Ξεχασα ειχαμε να ασχοληθουμε με το αν ηρθε το αστροπελεκι που μας παρουσιασαν οι ειδημονες της δημοσιογραφιας... :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard:
Άβαταρ μέλους
paok kerkyra
Δημοσιεύσεις: 1344
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
Τοποθεσία: Kerkyra

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από paok kerkyra »

Oι Συνθέσεις των δυο ομάδων λογικά εμείς ξεκινάμε με 4-4-2

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
paok kerkyra
Δημοσιεύσεις: 1344
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
Τοποθεσία: Kerkyra

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από paok kerkyra »

Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από sourmenetes »

Τι εγινε ο νταρμπο δε θα δοκιμαστει τελικα???? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Άβαταρ μέλους
Ekatnetworkltd
Δημοσιεύσεις: 4514
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
Τοποθεσία: Ιλίσια

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από Ekatnetworkltd »

Δεν είναι στους αναπληρωματικους ρε
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από gergeo4 »

Δεν υπαρχει νταρμπο στον παγκο οπως εδειξε ο οτε
markos4
Δημοσιεύσεις: 3988
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 19:49

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από markos4 »

Αυτο που πραγματικα αξιζει να δεις στον σημερινο αγωνα ειναι ο Κατσικας..
Ειναι ο ποδοσφαιριστης που σε καθηλωνει να παρακολουθησεις...
Ευτυχως που δεν παιζει και ο Τσιολης γιατι τοση συγκινηση δεν θα την αντεχα
Άβαταρ μέλους
efthimis_paok
Δημοσιεύσεις: 2495
Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50

Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από efthimis_paok »

Η επιτάχυνση και η τελική του κωνσταντινιδη ειναι μνημειώδης. Στον αέρα κάνουμε τον σταυρο μας πάλι φετο.
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από slidar »

Ο γλυκος εξοδο στα χαμενα...
Άβαταρ μέλους
GiorgosAtha
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 14:44
Τοποθεσία: Βύρωνας, Αθήνα

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από GiorgosAtha »

gergeo4 έγραψε:Δεν υπαρχει νταρμπο στον παγκο οπως εδειξε ο οτε
Το θέμα είναι αν υπάρχει γενικά Darbo...
Άβαταρ μέλους
PaokPatraG4
Δημοσιεύσεις: 1912
Εγγραφή: Δευ 18 Ιούλ 2011, 12:55

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από PaokPatraG4 »

Σε μια φαση καναμε τρελο passing game εξω απο την περιοχη της Ξανθης!!!!! Βρε λες;;; Με 3 προσθηκες κανονικων ποδοσφαιριστων θα ειμαστε καλα....
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος PaokPatraG4 την Τρί 05 Αύγ 2014, 19:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”