Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλια.

Συζήτηση για το βασικό στάδιο της προετοιμασιας, τις καθημερινές προπονήσεις και τους τραυματισμούς των παιχτών
Papatom
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2014, 11:32

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από Papatom »

Παιδιά μήπως ξέρουμε τις ενδεκάδες?
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33941
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από john4serres »

Τόσο πολύ θιχτηκες ?

Sent from my Xperia Neo using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
paokovios1974
Δημοσιεύσεις: 7552
Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από paokovios1974 »

Τζον καμια σχεση, ξερει αυτος
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33941
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από john4serres »

Αα οκ πάμε να δούμε λίγο ΠΑΟΚαρα

Sent from my Xperia Neo using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
paokovios1974
Δημοσιεύσεις: 7552
Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από paokovios1974 »

Τρελλα για ΠΑΟΚ αντε να δουμε και τον Περειρα,αν ισχυουν αυτα που λενε οτι το μιλαει το τοπι :pano:
Άβαταρ μέλους
paokovios1974
Δημοσιεύσεις: 7552
Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από paokovios1974 »

link?
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από Realcon »

Μπορεί να μην γίνει γιατί βρέχει πολύ. Έτσι λένε
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από Realcon »

Ξέρετε κάτι παραπάνω;
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από Realcon »

Άκυρο... Παίζει
PaokArxis
Δημοσιεύσεις: 288
Εγγραφή: Κυρ 27 Δεκ 2009, 11:51

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από PaokArxis »

κανα λινκ παίζει;
black death
Δημοσιεύσεις: 8230
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από black death »

http://www.frombar.com/20140726/vv53d3b ... 56725.html

Βρέχει 2 ώρες, λέει, αλλά θα γίνει.
PaokArxis
Δημοσιεύσεις: 288
Εγγραφή: Κυρ 27 Δεκ 2009, 11:51

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από PaokArxis »

μπα δεν δείχνει το λινκ :?
black death
Δημοσιεύσεις: 8230
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από black death »

Ναι, κανένα δεν δείχνει. Δεν ξέρω, μπορεί να ανοίξουν όπου να 'ναι.
Άβαταρ μέλους
nothu
Δημοσιεύσεις: 5196
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από nothu »

Ολα τα λινκ μαυριλα ...
Άβαταρ μέλους
aisiodoksos
Δημοσιεύσεις: 1195
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 23:45
Τοποθεσία: Θεσσσαλονίκη

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από aisiodoksos »

ουτε ενα??????????????? ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΑΟΚΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”