Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλια.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33941
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Τόσο πολύ θιχτηκες ?
Sent from my Xperia Neo using Tapatalk
Sent from my Xperia Neo using Tapatalk
- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7552
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33941
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Αα οκ πάμε να δούμε λίγο ΠΑΟΚαρα
Sent from my Xperia Neo using Tapatalk
Sent from my Xperia Neo using Tapatalk
- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7552
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Τρελλα για ΠΑΟΚ αντε να δουμε και τον Περειρα,αν ισχυουν αυτα που λενε οτι το μιλαει το τοπι 
- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7552
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Μπορεί να μην γίνει γιατί βρέχει πολύ. Έτσι λένε
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8230
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8230
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Ναι, κανένα δεν δείχνει. Δεν ξέρω, μπορεί να ανοίξουν όπου να 'ναι.
- aisiodoksos
- Δημοσιεύσεις: 1195
- Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 23:45
- Τοποθεσία: Θεσσσαλονίκη
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
ουτε ενα??????????????? ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΑΟΚΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!