και στο τελος γουσταρω να βλεπω την γυριστρουλα την χοντρουλα να αποδεικνυεται γι αλλη μια φορα εκτος τοπου και χρονου και να προσπαθει να μας πεισει οτι εξαιτιας του επειδη πιεσε τις καταστεσεις εγιναν οι μεταγραφες
Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
πολυ γουσταρω που βλεπω αυτα τα ξεμαλλιασματα μεταξυ των αρδ.
και στο τελος γουσταρω να βλεπω την γυριστρουλα την χοντρουλα να αποδεικνυεται γι αλλη μια φορα εκτος τοπου και χρονου και να προσπαθει να μας πεισει οτι εξαιτιας του επειδη πιεσε τις καταστεσεις εγιναν οι μεταγραφες

και στο τελος γουσταρω να βλεπω την γυριστρουλα την χοντρουλα να αποδεικνυεται γι αλλη μια φορα εκτος τοπου και χρονου και να προσπαθει να μας πεισει οτι εξαιτιας του επειδη πιεσε τις καταστεσεις εγιναν οι μεταγραφες
- Black&White
- Δημοσιεύσεις: 640
- Εγγραφή: Δευ 05 Μάιος 2014, 05:29
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Είπα κι εγώ...τόσα τσαλιμάκια! Έτσι εξηγείται.
Άγγελε, μην κάνεις καμιά μλκ και φορτωθείς αυτό το γαλλάκι. Γιατί εγώ θέλω να πιστεύω πως δεν τον έχεις δει. Ένα λεπτό αρκεί για να καταλάβεις πώς πρόκειται για τσίρκο.
Άγγελε, μην κάνεις καμιά μλκ και φορτωθείς αυτό το γαλλάκι. Γιατί εγώ θέλω να πιστεύω πως δεν τον έχεις δει. Ένα λεπτό αρκεί για να καταλάβεις πώς πρόκειται για τσίρκο.
- Περιπτερος
- Δημοσιεύσεις: 2105
- Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2014, 07:04
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Με αυτόν τον Τούρκο τον Ιμπραήμ Κολκίογλου τι γίνεται ? ξέρει κανείς ?
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Πραγματικά αυτό με τις μεταγραφές και την όποια ασυνεννοησία φαίνεται να υπάρχει μεταξύ προπονητή, προέδρου (ή τεχνικού διευθυντή;) και μεγαλομετόχου κάθε χρόνο είναι επικίνδυνο. Η ομάδα εδώ και χρόνια θέλει έναν καλό και σχετικά έμπειρο στόπερ που να είναι καλός στο ψηλό παιχνίδι γιατί οι τερματάδες μας πετάνε χαρταετό... Κι εμείς ακόμα θα τον ψάχνουμε. Κι επίσης 2-3 καλά εξτρέμ κι ένα χαφ τύπου Νάτχο. Για να δούμε τι θα δούμε και φέτος...
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Ο κουβέντιδης ειναι αυτος που εφαγε φάπες στην προηγούμενη θητεία του Αγγελου απο οπαδο η συγγενή του Αγγελου του ΠΑΟΚ γιατι έλεγε πολλες παπαριες γιαυτον .....paokpantou έγραψε:δυσκολα ο μολο...παντως εγω προσωπικα θεωρω τον στεφανοβιτς καλυτερο παιχτηWestBlock4 έγραψε:http://thessports.gr/%ce%bc%cf%8d%ce%bb%ce%bf%cf%82-%cue%bc%ce%b5-%ce%bc%ce%bf%ce%bb%cf%8c/
Kouventidiis... αυτος δεν ειναι απο τα σπορια??
Εδω παντως λεει οτι υπαρχουν δυσκολιες για μωλο... αντε τωρα βγαλε συμπερασμα
- ace79grpaok
- Δημοσιεύσεις: 4428
- Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
- Τοποθεσία: βεροια
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Μια γύρα που εκανα στα γαλλικά σαιτς λένε οτι η σεντ εΤιεν δεν θα ενεργοποίηση την ρήτρα του μολλο και οτι παει στον ΠΑΟΚ το έχω πει εκατό φορές για σωστη ενημέρωση μονο απο ξένα σαιτς
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
σαπακι ε?Black&White έγραψε:Είπα κι εγώ...τόσα τσαλιμάκια! Έτσι εξηγείται.
Άγγελε, μην κάνεις καμιά μλκ και φορτωθείς αυτό το γαλλάκι. Γιατί εγώ θέλω να πιστεύω πως δεν τον έχεις δει. Ένα λεπτό αρκεί για να καταλάβεις πώς πρόκειται για τσίρκο.
ουστ 666... μακρια απο μας
- ace79grpaok
- Δημοσιεύσεις: 4428
- Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
- Τοποθεσία: βεροια
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Είστε ανεκδιηγητοιdesperando έγραψε:σαπακι ε?Black&White έγραψε:Είπα κι εγώ...τόσα τσαλιμάκια! Έτσι εξηγείται.
Άγγελε, μην κάνεις καμιά μλκ και φορτωθείς αυτό το γαλλάκι. Γιατί εγώ θέλω να πιστεύω πως δεν τον έχεις δει. Ένα λεπτό αρκεί για να καταλάβεις πώς πρόκειται για τσίρκο.
ουστ 666... μακρια απο μας
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Άσε μας ρε φίλε, θα πιστέψω εσένα που κάνεις ένα ψάξιμο στο ίντερνετ κι επειδή μπήκες σε ένα γαλλικό σάιτ και δεν θα πιστέψω τον δημοσιογράφο του ΠΑΟΚ που τον τρώει η ζέστη και το κρύο για να κάνει την δουλειά του και να μας ενημερώνει;ace79grpaok έγραψε:Μια γύρα που εκανα στα γαλλικά σαιτς λένε οτι η σεντ εΤιεν δεν θα ενεργοποίηση την ρήτρα του μολλο και οτι παει στον ΠΑΟΚ το έχω πει εκατό φορές για σωστη ενημέρωση μονο απο ξένα σαιτς
- AlexanderAthens
- Δημοσιεύσεις: 114
- Εγγραφή: Πέμ 02 Ιαν 2014, 13:31
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
αχαχαχαχαSimewn έγραψε:Άσε μας ρε φίλε, θα πιστέψω εσένα που κάνεις ένα ψάξιμο στο ίντερνετ κι επειδή μπήκες σε ένα γαλλικό σάιτ και δεν θα πιστέψω τον δημοσιογράφο του ΠΑΟΚ που τον τρώει η ζέστη και το κρύο για να κάνει την δουλειά του και να μας ενημερώνει;ace79grpaok έγραψε:Μια γύρα που εκανα στα γαλλικά σαιτς λένε οτι η σεντ εΤιεν δεν θα ενεργοποίηση την ρήτρα του μολλο και οτι παει στον ΠΑΟΚ το έχω πει εκατό φορές για σωστη ενημέρωση μονο απο ξένα σαιτς
- ace79grpaok
- Δημοσιεύσεις: 4428
- Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
- Τοποθεσία: βεροια
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Το κάθομαι και παχαινω και στέλνει σμσ το ρουφιανος μου στην διοικηση τις μεταγραφές και όταν δεν το κανει κραζω Ιβάν .διοίκηση. προπονητη απο το πρωι έως το βράδυ είναι δημοσιογράφος του ΠΑΟΚ τα τελευταία χρονιαSimewn έγραψε:Άσε μας ρε φίλε, θα πιστέψω εσένα που κάνεις ένα ψάξιμο στο ίντερνετ κι επειδή μπήκες σε ένα γαλλικό σάιτ και δεν θα πιστέψω τον δημοσιογράφο του ΠΑΟΚ που τον τρώει η ζέστη και το κρύο για να κάνει την δουλειά του και να μας ενημερώνει;ace79grpaok έγραψε:Μια γύρα που εκανα στα γαλλικά σαιτς λένε οτι η σεντ εΤιεν δεν θα ενεργοποίηση την ρήτρα του μολλο και οτι παει στον ΠΑΟΚ το έχω πει εκατό φορές για σωστη ενημέρωση μονο απο ξένα σαιτς
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Επειδή από την απάντησή σου νομίζω κάτι δεν κατάλαβες ή δεν κατάλαβα, πλάκα έκανα! Δεν ακούω και δεν διαβάζω τίποτα και κυρίως, δεν πιστεύω τίποτα από δαύτους...ace79grpaok έγραψε:Το κάθομαι και παχαινω και στέλνει σμσ το ρουφιανος μου στην διοικηση τις μεταγραφές και όταν δεν το κανει κραζω Ιβάν .διοίκηση. προπονητη απο το πρωι έως το βράδυ είναι δημοσιογράφος του ΠΑΟΚ τα τελευταία χρονιαSimewn έγραψε:Άσε μας ρε φίλε, θα πιστέψω εσένα που κάνεις ένα ψάξιμο στο ίντερνετ κι επειδή μπήκες σε ένα γαλλικό σάιτ και δεν θα πιστέψω τον δημοσιογράφο του ΠΑΟΚ που τον τρώει η ζέστη και το κρύο για να κάνει την δουλειά του και να μας ενημερώνει;ace79grpaok έγραψε:Μια γύρα που εκανα στα γαλλικά σαιτς λένε οτι η σεντ εΤιεν δεν θα ενεργοποίηση την ρήτρα του μολλο και οτι παει στον ΠΑΟΚ το έχω πει εκατό φορές για σωστη ενημέρωση μονο απο ξένα σαιτς
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106635
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Αυτός είναι ένας πολύ σοβαρός λόγος ματαίωσης της μεταγραφής.eorptol έγραψε:Ναι αλλα ο κολκας δεν θελει:)
- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7552
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Επειδη πολλες φορες ψαχνουμε αφορμες για να μαλωσουμε ειλικρινα σημερα ΒΓΑΖΩ ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ σε ολα τα αδερφια που γραφουν σε αυτο το τοπικ η πιο υγιεις αντιδραση στις μ@λ@κιες των αρδ,ace σου το εχω ξαναπει εμπιστευομαι το ψαξιμο που κανεις και τις ειδησεις που μας δινεις σσσσσσωραιος 