Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από desperando »

πολυ γουσταρω που βλεπω αυτα τα ξεμαλλιασματα μεταξυ των αρδ.
και στο τελος γουσταρω να βλεπω την γυριστρουλα την χοντρουλα να αποδεικνυεται γι αλλη μια φορα εκτος τοπου και χρονου και να προσπαθει να μας πεισει οτι εξαιτιας του επειδη πιεσε τις καταστεσεις εγιναν οι μεταγραφες :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Black&White
Δημοσιεύσεις: 640
Εγγραφή: Δευ 05 Μάιος 2014, 05:29

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από Black&White »

Είπα κι εγώ...τόσα τσαλιμάκια! Έτσι εξηγείται.

Άγγελε, μην κάνεις καμιά μλκ και φορτωθείς αυτό το γαλλάκι. Γιατί εγώ θέλω να πιστεύω πως δεν τον έχεις δει. Ένα λεπτό αρκεί για να καταλάβεις πώς πρόκειται για τσίρκο.
Άβαταρ μέλους
Περιπτερος
Δημοσιεύσεις: 2105
Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2014, 07:04

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από Περιπτερος »

Με αυτόν τον Τούρκο τον Ιμπραήμ Κολκίογλου τι γίνεται ? ξέρει κανείς ?
Άβαταρ μέλους
Kevin
Δημοσιεύσεις: 1174
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 12:48
Τοποθεσία: Βερολίνο

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από Kevin »

Πραγματικά αυτό με τις μεταγραφές και την όποια ασυνεννοησία φαίνεται να υπάρχει μεταξύ προπονητή, προέδρου (ή τεχνικού διευθυντή;) και μεγαλομετόχου κάθε χρόνο είναι επικίνδυνο. Η ομάδα εδώ και χρόνια θέλει έναν καλό και σχετικά έμπειρο στόπερ που να είναι καλός στο ψηλό παιχνίδι γιατί οι τερματάδες μας πετάνε χαρταετό... Κι εμείς ακόμα θα τον ψάχνουμε. Κι επίσης 2-3 καλά εξτρέμ κι ένα χαφ τύπου Νάτχο. Για να δούμε τι θα δούμε και φέτος...
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από eorptol »

paokpantou έγραψε:
WestBlock4 έγραψε:http://thessports.gr/%ce%bc%cf%8d%ce%bb%ce%bf%cf%82-%cue%bc%ce%b5-%ce%bc%ce%bf%ce%bb%cf%8c/
Kouventidiis... αυτος δεν ειναι απο τα σπορια??
Εδω παντως λεει οτι υπαρχουν δυσκολιες για μωλο... αντε τωρα βγαλε συμπερασμα
δυσκολα ο μολο...παντως εγω προσωπικα θεωρω τον στεφανοβιτς καλυτερο παιχτη
Ο κουβέντιδης ειναι αυτος που εφαγε φάπες στην προηγούμενη θητεία του Αγγελου απο οπαδο η συγγενή του Αγγελου του ΠΑΟΚ γιατι έλεγε πολλες παπαριες γιαυτον .....
Άβαταρ μέλους
ace79grpaok
Δημοσιεύσεις: 4428
Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
Τοποθεσία: βεροια

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από ace79grpaok »

Μια γύρα που εκανα στα γαλλικά σαιτς λένε οτι η σεντ εΤιεν δεν θα ενεργοποίηση την ρήτρα του μολλο και οτι παει στον ΠΑΟΚ το έχω πει εκατό φορές για σωστη ενημέρωση μονο απο ξένα σαιτς
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από eorptol »

Ναι αλλα ο κολκας δεν θελει :):)
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από desperando »

Black&White έγραψε:Είπα κι εγώ...τόσα τσαλιμάκια! Έτσι εξηγείται.

Άγγελε, μην κάνεις καμιά μλκ και φορτωθείς αυτό το γαλλάκι. Γιατί εγώ θέλω να πιστεύω πως δεν τον έχεις δει. Ένα λεπτό αρκεί για να καταλάβεις πώς πρόκειται για τσίρκο.
σαπακι ε?
ουστ 666... μακρια απο μας
Άβαταρ μέλους
ace79grpaok
Δημοσιεύσεις: 4428
Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
Τοποθεσία: βεροια

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από ace79grpaok »

desperando έγραψε:
Black&White έγραψε:Είπα κι εγώ...τόσα τσαλιμάκια! Έτσι εξηγείται.

Άγγελε, μην κάνεις καμιά μλκ και φορτωθείς αυτό το γαλλάκι. Γιατί εγώ θέλω να πιστεύω πως δεν τον έχεις δει. Ένα λεπτό αρκεί για να καταλάβεις πώς πρόκειται για τσίρκο.
σαπακι ε?
ουστ 666... μακρια απο μας
Είστε ανεκδιηγητοι :lol:
Άβαταρ μέλους
Simewn
Δημοσιεύσεις: 189
Εγγραφή: Κυρ 17 Φεβ 2008, 18:51
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από Simewn »

ace79grpaok έγραψε:Μια γύρα που εκανα στα γαλλικά σαιτς λένε οτι η σεντ εΤιεν δεν θα ενεργοποίηση την ρήτρα του μολλο και οτι παει στον ΠΑΟΚ το έχω πει εκατό φορές για σωστη ενημέρωση μονο απο ξένα σαιτς
Άσε μας ρε φίλε, θα πιστέψω εσένα που κάνεις ένα ψάξιμο στο ίντερνετ κι επειδή μπήκες σε ένα γαλλικό σάιτ και δεν θα πιστέψω τον δημοσιογράφο του ΠΑΟΚ που τον τρώει η ζέστη και το κρύο για να κάνει την δουλειά του και να μας ενημερώνει;
Άβαταρ μέλους
AlexanderAthens
Δημοσιεύσεις: 114
Εγγραφή: Πέμ 02 Ιαν 2014, 13:31
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από AlexanderAthens »

Simewn έγραψε:
ace79grpaok έγραψε:Μια γύρα που εκανα στα γαλλικά σαιτς λένε οτι η σεντ εΤιεν δεν θα ενεργοποίηση την ρήτρα του μολλο και οτι παει στον ΠΑΟΚ το έχω πει εκατό φορές για σωστη ενημέρωση μονο απο ξένα σαιτς
Άσε μας ρε φίλε, θα πιστέψω εσένα που κάνεις ένα ψάξιμο στο ίντερνετ κι επειδή μπήκες σε ένα γαλλικό σάιτ και δεν θα πιστέψω τον δημοσιογράφο του ΠΑΟΚ που τον τρώει η ζέστη και το κρύο για να κάνει την δουλειά του και να μας ενημερώνει;
αχαχαχαχα
Άβαταρ μέλους
ace79grpaok
Δημοσιεύσεις: 4428
Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
Τοποθεσία: βεροια

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από ace79grpaok »

Simewn έγραψε:
ace79grpaok έγραψε:Μια γύρα που εκανα στα γαλλικά σαιτς λένε οτι η σεντ εΤιεν δεν θα ενεργοποίηση την ρήτρα του μολλο και οτι παει στον ΠΑΟΚ το έχω πει εκατό φορές για σωστη ενημέρωση μονο απο ξένα σαιτς
Άσε μας ρε φίλε, θα πιστέψω εσένα που κάνεις ένα ψάξιμο στο ίντερνετ κι επειδή μπήκες σε ένα γαλλικό σάιτ και δεν θα πιστέψω τον δημοσιογράφο του ΠΑΟΚ που τον τρώει η ζέστη και το κρύο για να κάνει την δουλειά του και να μας ενημερώνει;
Το κάθομαι και παχαινω και στέλνει σμσ το ρουφιανος μου στην διοικηση τις μεταγραφές και όταν δεν το κανει κραζω Ιβάν .διοίκηση. προπονητη απο το πρωι έως το βράδυ είναι δημοσιογράφος του ΠΑΟΚ τα τελευταία χρονια
Άβαταρ μέλους
Simewn
Δημοσιεύσεις: 189
Εγγραφή: Κυρ 17 Φεβ 2008, 18:51
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από Simewn »

ace79grpaok έγραψε:
Simewn έγραψε:
ace79grpaok έγραψε:Μια γύρα που εκανα στα γαλλικά σαιτς λένε οτι η σεντ εΤιεν δεν θα ενεργοποίηση την ρήτρα του μολλο και οτι παει στον ΠΑΟΚ το έχω πει εκατό φορές για σωστη ενημέρωση μονο απο ξένα σαιτς
Άσε μας ρε φίλε, θα πιστέψω εσένα που κάνεις ένα ψάξιμο στο ίντερνετ κι επειδή μπήκες σε ένα γαλλικό σάιτ και δεν θα πιστέψω τον δημοσιογράφο του ΠΑΟΚ που τον τρώει η ζέστη και το κρύο για να κάνει την δουλειά του και να μας ενημερώνει;
Το κάθομαι και παχαινω και στέλνει σμσ το ρουφιανος μου στην διοικηση τις μεταγραφές και όταν δεν το κανει κραζω Ιβάν .διοίκηση. προπονητη απο το πρωι έως το βράδυ είναι δημοσιογράφος του ΠΑΟΚ τα τελευταία χρονια
Επειδή από την απάντησή σου νομίζω κάτι δεν κατάλαβες ή δεν κατάλαβα, πλάκα έκανα! Δεν ακούω και δεν διαβάζω τίποτα και κυρίως, δεν πιστεύω τίποτα από δαύτους...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106635
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

eorptol έγραψε:Ναι αλλα ο κολκας δεν θελει :):)
Αυτός είναι ένας πολύ σοβαρός λόγος ματαίωσης της μεταγραφής.
Άβαταρ μέλους
paokovios1974
Δημοσιεύσεις: 7552
Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από paokovios1974 »

Επειδη πολλες φορες ψαχνουμε αφορμες για να μαλωσουμε ειλικρινα σημερα ΒΓΑΖΩ ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ σε ολα τα αδερφια που γραφουν σε αυτο το τοπικ η πιο υγιεις αντιδραση στις μ@λ@κιες των αρδ,ace σου το εχω ξαναπει εμπιστευομαι το ψαξιμο που κανεις και τις ειδησεις που μας δινεις σσσσσσωραιος ;)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”