Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
- ace79grpaok
- Δημοσιεύσεις: 4428
- Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
- Τοποθεσία: βεροια
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
μην ανυσυχεις ο μολλο κλεινει παοκ ,απο γαλλια λενε οτι ειναι κλεισμενοςEkatnetworkltd έγραψε:Realcon θέλω να ξεφτιλιστή ο Κόλκας!
-
paokpantou
- Δημοσιεύσεις: 2412
- Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 22:29
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
εγω νομιζω πως θα παρουμε και μολλο στεφανοβιτς φορτουνη και στοπερ τον ουρουγουανο που ακουστηκε χτες..επισης κερασακι στην τουρτα νατχο η ενοχ!!!
τι καλα θα ηταν ε......παντως του μολλο μαλλον θα χαλασει στο τελος..μακαρι να βγω ψευτης.
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Πάμε...
.... Φωτιά
... Από ονόματα
Συνεχίζονται τα δημοσιεύματα από την Ρουμανία που θέλουν τον ΠΑΟΚ να βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την απόκτηση δύο παικτών από την Ντιναμό Βουκουρεστίου.
Προ ημερών ο πρόεδρος του συλλόγου, Κονσταντίν Ανχελάντσε, αποκάλυψε σε δηλώσεις του το ενδιαφέρον του Δικεφάλου και σειρά επαφών για την απόκτηση του 22χρονου επιθετικογενή μέσου Κοσμίν Ματέι και του 26χρονου τερματοφύλακα Κριστιάν Μπαλγκρατεάν.
Συνεχίζονται τα δημοσιεύματα από την Ρουμανία που θέλουν τον ΠΑΟΚ να βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την απόκτηση δύο παικτών από την Ντιναμό Βουκουρεστίου.
Προ ημερών ο πρόεδρος του συλλόγου, Κονσταντίν Ανχελάντσε, αποκάλυψε σε δηλώσεις του το ενδιαφέρον του Δικεφάλου και σειρά επαφών για την απόκτηση του 22χρονου επιθετικογενή μέσου Κοσμίν Ματέι και του 26χρονου τερματοφύλακα Κριστιάν Μπαλγκρατεάν.
-
paokpantou
- Δημοσιεύσεις: 2412
- Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 22:29
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
αν και για μενα το πιο εμπιστο σαιτ για μεταγραφες εως τωρα ειναι το ινπαοκ....εκει λενε πως το αργοτερο μεχρι αυριο το πρωι θα ειναι στο αθλητικο κεντρο ο μολο για να δουμε.,..θα επιβεβαιωθουν για ακομα μια φορα???
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
είναι η τακτική του Κόλκα, για όλους που έχει επιβεβαιώσει η ΠΑΕ βγαίνει την άλλη μέρα και βρίσκει χίλιες δυο αιτίες που δεν κλείνει ο παίχτης, και παίρνει τα κλικ του
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31585
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Μην ανάβεις φωτιές γιατί είναι απασχολημένη η πυροσβεστική!kataramenos5 έγραψε:Ο άντρας της Βάσως ποτε έρχεται είπαμε?
- GiorgosAtha
- Δημοσιεύσεις: 3716
- Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 14:44
- Τοποθεσία: Βύρωνας, Αθήνα
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Τι εννοείς γέροντα? :ugeek:GoMaRoS έγραψε:Αυτός ο λατίνος που λένε μήπως παίζει Ελβετία;
Βάση θέσεων και τελευταίων δημοσιευμάτων λοιπόν, έχουμε και λέμε...
Lazar -> Golasa
Lino -> Rat
και ακολουθούν...
Stoch -> Mollo
Lucas -> Scepanovic ή Matei
Vukic -> Λατίνος (?)
Itanje -> Balgradean ή άλλος
μαζί με...
Insa ή Ουρουγουανάκι και Natkho ή αντί-Natkho...
Είμαστε μια χαρά!!!
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Ekatnetworkltd έγραψε:Realcon θέλω να ξεφτιλιστή ο Κόλκας!
Το έχουν σίγουρο ότι έρχεται στον ΠΑΟΚ!
- Περιπτερος
- Δημοσιεύσεις: 2105
- Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2014, 07:04
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
1. O Mollo μάλλον πηγαίνει στην Ολλανδία (εκτός εάν σταματήσει το τραίνο στο Διακοφτό για σουβλάκια, κατεβεί στον Αγ. Στέφανο και μείνει εκεί μέχρι την επόμενη αμαξοστοιχία).
2. Σκέφτομαι τώρα τριπλέτα : Mollo, Luna, Stevanovic και τρελαίνομαι. Αυτά είναι τα παοκτσίδικα φευγάτα όνειρα.
Ολοι αυτοί όμως θέλουν και ένα παλιό να τους βάζει να παίζουν σαν ΠΑΟΚ και για τον ΠΑΟΚ.
3. Παρακαλώ να σταματήσει η γκρίνια.
Στην αρχή υπήρχε ηρεμία. Μετά, ήλθαν αυτοί που γκρίνιαζαν. Μετά, ήλθαν αυτοί που γκρίνιαζαν με αυτούς που γκρίνιαζαν. Μετά, ήλθαν αυτοί που γκρίνιαζαν με όσους γκρίνιαζαν με αυτούς που από την αρχή γκρίνιαζαν ... .
4. Δεν ξέρω τι θα γίνει με την ανδρική ομάδα, πάντως με όσα τους δείχνει ο Αναστασιάδης του χρόνου η Κ20 θα είναι πρωταθλήτρια από τον 1ο γύρο.
5. Η ημέρα με τη νύχτα είναι η δουλειά του Αναστασιάδη με αυτή του "μεγάλου προπονητή". Μακάρι να τον είχαμε πολλά χρόνια τώρα.
6. Νέα μεταγραφή. Στην Τουρκία γράφουν ότι ο Ιμπραήμ Κολκιόγλου, 22 ετών, χαφ που παίζει σε όλες τις θέσεις του κέντρου και θεωρείται ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα της Τουρκίας (διεθνής με τη Νέων) έρχεται στον ΠΑΟΚ !!!.
Υπάρχει και βίντεο για τον παίκτη http://youtu.be/rfXgRkRd8fw
2. Σκέφτομαι τώρα τριπλέτα : Mollo, Luna, Stevanovic και τρελαίνομαι. Αυτά είναι τα παοκτσίδικα φευγάτα όνειρα.
Ολοι αυτοί όμως θέλουν και ένα παλιό να τους βάζει να παίζουν σαν ΠΑΟΚ και για τον ΠΑΟΚ.
3. Παρακαλώ να σταματήσει η γκρίνια.
Στην αρχή υπήρχε ηρεμία. Μετά, ήλθαν αυτοί που γκρίνιαζαν. Μετά, ήλθαν αυτοί που γκρίνιαζαν με αυτούς που γκρίνιαζαν. Μετά, ήλθαν αυτοί που γκρίνιαζαν με όσους γκρίνιαζαν με αυτούς που από την αρχή γκρίνιαζαν ... .
4. Δεν ξέρω τι θα γίνει με την ανδρική ομάδα, πάντως με όσα τους δείχνει ο Αναστασιάδης του χρόνου η Κ20 θα είναι πρωταθλήτρια από τον 1ο γύρο.
5. Η ημέρα με τη νύχτα είναι η δουλειά του Αναστασιάδη με αυτή του "μεγάλου προπονητή". Μακάρι να τον είχαμε πολλά χρόνια τώρα.
6. Νέα μεταγραφή. Στην Τουρκία γράφουν ότι ο Ιμπραήμ Κολκιόγλου, 22 ετών, χαφ που παίζει σε όλες τις θέσεις του κέντρου και θεωρείται ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα της Τουρκίας (διεθνής με τη Νέων) έρχεται στον ΠΑΟΚ !!!.
Υπάρχει και βίντεο για τον παίκτη http://youtu.be/rfXgRkRd8fw
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
GiorgosAtha έγραψε:Τι εννοείς γέροντα? :ugeek:GoMaRoS έγραψε:Αυτός ο λατίνος που λένε μήπως παίζει Ελβετία;
Βάση θέσεων και τελευταίων δημοσιευμάτων λοιπόν, έχουμε και λέμε...
Lazar -> Golasa
Lino -> Rat
και ακολουθούν...
Stoch -> Mollo
Lucas -> Scepanovic ή Matei
Vukic -> Λατίνος (?)
Itanje -> Balgradean ή άλλος
μαζί με...
Insa ή Ουρουγουανάκι και Natkho ή αντί-Natkho...
Είμαστε μια χαρά!!!
http://www.transfermarkt.co.uk/caio/pro ... eler/27410