Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από Realcon »

@Ekatnetworkltd
Σε λίγο, σήμερα, το πολύ αύριο θα ξέρουμε
Άβαταρ μέλους
Ekatnetworkltd
Δημοσιεύσεις: 4514
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
Τοποθεσία: Ιλίσια

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από Ekatnetworkltd »

Realcon θέλω να ξεφτιλιστή ο Κόλκας!
Άβαταρ μέλους
ace79grpaok
Δημοσιεύσεις: 4428
Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
Τοποθεσία: βεροια

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από ace79grpaok »

Ekatnetworkltd έγραψε:Realcon θέλω να ξεφτιλιστή ο Κόλκας!
μην ανυσυχεις ο μολλο κλεινει παοκ ,απο γαλλια λενε οτι ειναι κλεισμενος
paokpantou
Δημοσιεύσεις: 2412
Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 22:29

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από paokpantou »

εγω νομιζω πως θα παρουμε και μολλο στεφανοβιτς φορτουνη και στοπερ τον ουρουγουανο που ακουστηκε χτες..επισης κερασακι στην τουρτα νατχο η ενοχ!!! :opaokara: :opaokara: τι καλα θα ηταν ε......παντως του μολλο μαλλον θα χαλασει στο τελος..μακαρι να βγω ψευτης.
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από Realcon »

Πάμε... :opaokara: :opaokara: :opaokara: .... Φωτιά :lol: :lol: :lol: ... Από ονόματα :opaokara: :opaokara:

Συνεχίζονται τα δημοσιεύματα από την Ρουμανία που θέλουν τον ΠΑΟΚ να βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την απόκτηση δύο παικτών από την Ντιναμό Βουκουρεστίου.

Προ ημερών ο πρόεδρος του συλλόγου, Κονσταντίν Ανχελάντσε, αποκάλυψε σε δηλώσεις του το ενδιαφέρον του Δικεφάλου και σειρά επαφών για την απόκτηση του 22χρονου επιθετικογενή μέσου Κοσμίν Ματέι και του 26χρονου τερματοφύλακα Κριστιάν Μπαλγκρατεάν.
paokpantou
Δημοσιεύσεις: 2412
Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 22:29

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από paokpantou »

αν και για μενα το πιο εμπιστο σαιτ για μεταγραφες εως τωρα ειναι το ινπαοκ....εκει λενε πως το αργοτερο μεχρι αυριο το πρωι θα ειναι στο αθλητικο κεντρο ο μολο για να δουμε.,..θα επιβεβαιωθουν για ακομα μια φορα???
GoMaRoS
Δημοσιεύσεις: 6626
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 13:50

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από GoMaRoS »

είναι η τακτική του Κόλκα, για όλους που έχει επιβεβαιώσει η ΠΑΕ βγαίνει την άλλη μέρα και βρίσκει χίλιες δυο αιτίες που δεν κλείνει ο παίχτης, και παίρνει τα κλικ του
GoMaRoS
Δημοσιεύσεις: 6626
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 13:50

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από GoMaRoS »

Αυτός ο λατίνος που λένε μήπως παίζει Ελβετία;
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31585
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Ο άντρας της Βάσως ποτε έρχεται είπαμε?
Άβαταρ μέλους
Ekatnetworkltd
Δημοσιεύσεις: 4514
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
Τοποθεσία: Ιλίσια

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από Ekatnetworkltd »

kataramenos5 έγραψε:Ο άντρας της Βάσως ποτε έρχεται είπαμε?
Μην ανάβεις φωτιές γιατί είναι απασχολημένη η πυροσβεστική!
Spiros_S
Δημοσιεύσεις: 4572
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:47
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από Spiros_S »

Τόσο νερό τράβηξε, κάπου πρέπει να πάει.
Άβαταρ μέλους
GiorgosAtha
Δημοσιεύσεις: 3716
Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 14:44
Τοποθεσία: Βύρωνας, Αθήνα

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από GiorgosAtha »

GoMaRoS έγραψε:Αυτός ο λατίνος που λένε μήπως παίζει Ελβετία;
Τι εννοείς γέροντα? :ugeek:

Βάση θέσεων και τελευταίων δημοσιευμάτων λοιπόν, έχουμε και λέμε...
Lazar -> Golasa
Lino -> Rat

και ακολουθούν...
Stoch -> Mollo
Lucas -> Scepanovic ή Matei
Vukic -> Λατίνος (?)
Itanje -> Balgradean ή άλλος

μαζί με...
Insa ή Ουρουγουανάκι και Natkho ή αντί-Natkho...

Είμαστε μια χαρά!!! :D
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από Realcon »

Ekatnetworkltd έγραψε:Realcon θέλω να ξεφτιλιστή ο Κόλκας!

Το έχουν σίγουρο ότι έρχεται στον ΠΑΟΚ!
Άβαταρ μέλους
Περιπτερος
Δημοσιεύσεις: 2105
Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2014, 07:04

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από Περιπτερος »

1. O Mollo μάλλον πηγαίνει στην Ολλανδία (εκτός εάν σταματήσει το τραίνο στο Διακοφτό για σουβλάκια, κατεβεί στον Αγ. Στέφανο και μείνει εκεί μέχρι την επόμενη αμαξοστοιχία).

2. Σκέφτομαι τώρα τριπλέτα : Mollo, Luna, Stevanovic και τρελαίνομαι. Αυτά είναι τα παοκτσίδικα φευγάτα όνειρα.
Ολοι αυτοί όμως θέλουν και ένα παλιό να τους βάζει να παίζουν σαν ΠΑΟΚ και για τον ΠΑΟΚ.

3. Παρακαλώ να σταματήσει η γκρίνια.
Στην αρχή υπήρχε ηρεμία. Μετά, ήλθαν αυτοί που γκρίνιαζαν. Μετά, ήλθαν αυτοί που γκρίνιαζαν με αυτούς που γκρίνιαζαν. Μετά, ήλθαν αυτοί που γκρίνιαζαν με όσους γκρίνιαζαν με αυτούς που από την αρχή γκρίνιαζαν ... .

4. Δεν ξέρω τι θα γίνει με την ανδρική ομάδα, πάντως με όσα τους δείχνει ο Αναστασιάδης του χρόνου η Κ20 θα είναι πρωταθλήτρια από τον 1ο γύρο.

5. Η ημέρα με τη νύχτα είναι η δουλειά του Αναστασιάδη με αυτή του "μεγάλου προπονητή". Μακάρι να τον είχαμε πολλά χρόνια τώρα.

6. Νέα μεταγραφή. Στην Τουρκία γράφουν ότι ο Ιμπραήμ Κολκιόγλου, 22 ετών, χαφ που παίζει σε όλες τις θέσεις του κέντρου και θεωρείται ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα της Τουρκίας (διεθνής με τη Νέων) έρχεται στον ΠΑΟΚ !!!.
Υπάρχει και βίντεο για τον παίκτη http://youtu.be/rfXgRkRd8fw
GoMaRoS
Δημοσιεύσεις: 6626
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 13:50

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από GoMaRoS »

GiorgosAtha έγραψε:
GoMaRoS έγραψε:Αυτός ο λατίνος που λένε μήπως παίζει Ελβετία;
Τι εννοείς γέροντα? :ugeek:

Βάση θέσεων και τελευταίων δημοσιευμάτων λοιπόν, έχουμε και λέμε...
Lazar -> Golasa
Lino -> Rat

και ακολουθούν...
Stoch -> Mollo
Lucas -> Scepanovic ή Matei
Vukic -> Λατίνος (?)
Itanje -> Balgradean ή άλλος

μαζί με...
Insa ή Ουρουγουανάκι και Natkho ή αντί-Natkho...

Είμαστε μια χαρά!!! :D

http://www.transfermarkt.co.uk/caio/pro ... eler/27410
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”