Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Πριν στο μετροπολις είπαν ότι μάλλον ο φορτουνης κλείνει στον ΠΑΟΚ θα ξέρουμε σε λίγο είπαν.
- ace79grpaok
- Δημοσιεύσεις: 4428
- Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
- Τοποθεσία: βεροια
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Για μολλο οτι εκλεισε ΠΑΟΚ το λέει και το εγκυρο γαλλικο περιοδικο but αρα η σφηνα της σεντ Ετιέν ειναι μονο στο μυαλο του μπουλη με το babydoll νυχτικό όσο για τον φορτουνη απαιτω μια συγνώμη απο αυτους που με εκραζαν
http://www.butfootballclub.fr/1578360-a ... our-mollo/
http://www.butfootballclub.fr/1578360-a ... our-mollo/
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ace79grpaok την Τρί 15 Ιούλ 2014, 11:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Αδελφέ δεν σε έκραξαν,αυτό που κατάλαβα ήταν να σε προςτατεύςουν αν δεν γινόταν η μεταγραφή!ace79grpaok έγραψε:Για μολλο οτι εκλεισε ΠΑΟΚ το λέει και το εγκυρο γαλλικο περιοδικο but αρα η σφηνα της σεντ Ετιέν ειναι μονο στο μυαλο του μπουλη με το babydoll νυχτικό όσο για τον φορτουνη απαιτω μια συγνώμη απο αυτους που με εκραζαν
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Ekatnetworkltd την Τρί 15 Ιούλ 2014, 11:35, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29744
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Ο ΠΑΟΚ απο περυσι όσες φορές επιβεβαίωσε ενδιαφέρον η μεταγραφή έκλεισε..τα ίδια λέγανε και με ρατς...
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Δεν προχωράει του Φουρτούνη!!! Ο Φουρτούνης, κλείνει στην Φουλαμ κατά 99% σύμφωνα με to talksprorts
- ace79grpaok
- Δημοσιεύσεις: 4428
- Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
- Τοποθεσία: βεροια
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Realcon έγραψε:Πλάκα κάνω![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
πλακα πλακα το μονο αρδ σαιτ και φυλλαδα που πεφτει μεσα σε μεταγραφες ειναι (μετα απο εμενα φυσικα γατακια που δεν ειμαι αρδ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ace79grpaok την Τρί 15 Ιούλ 2014, 11:43, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Σήμερα το απόγευμα ή αύριο το πρωί αναμένεται να παρουσιαστεί στο Αρνεμ ο Γιοάν Μολό. Ο γάλος ποδοσφαιριστής στις τηλεφωνικές επικοινωνίες που είχε με τους επιτελείς του ΠΑΟΚ συμφώνησε προκειμένου να ταξιδέψει κατευθείαν για το αθλητικό κέντρο όπου προετοιμάζεται ο Δικέφαλος χωρίς να έρθει στην Θεσσαλονίκη. Ο Μολό θα υποβληθεί σε ιατρικές εξετάσεις και στη συνέχεια θα υπογράψει το συμβόλαιο του αφού πρώτα ρυθμιστούν κάποιες λεπτομέρειες που αφορούν κυρίως τις δικές του αποδοχές καθώς οι λεπτομέρειες που αφορούν τον δανεισμό του από τη Νανσί έχουν ρυθμιστεί μεταξύ των δυο ομάδων.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33952
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Πάρτε να δείτε τι λέει ο χοντρούλης24Realcon έγραψε:Σήμερα το απόγευμα ή αύριο το πρωί αναμένεται να παρουσιαστεί στο Αρνεμ ο Γιοάν Μολό. Ο γάλος ποδοσφαιριστής στις τηλεφωνικές επικοινωνίες που είχε με τους επιτελείς του ΠΑΟΚ συμφώνησε προκειμένου να ταξιδέψει κατευθείαν για το αθλητικό κέντρο όπου προετοιμάζεται ο Δικέφαλος χωρίς να έρθει στην Θεσσαλονίκη. Ο Μολό θα υποβληθεί σε ιατρικές εξετάσεις και στη συνέχεια θα υπογράψει το συμβόλαιο του αφού πρώτα ρυθμιστούν κάποιες λεπτομέρειες που αφορούν κυρίως τις δικές του αποδοχές καθώς οι λεπτομέρειες που αφορούν τον δανεισμό του από τη Νανσί έχουν ρυθμιστεί μεταξύ των δυο ομάδων.
Ποδόσφαιρο / Μεταγραφές
Στον αέρα του Μολό
15 Ιουλ 2014 12:23, Από PAOK24
Κατά τη διάρκεια της σημερινής ημέρας θα ξεκαθαρίσει οριστικά το αν ο Γιοάν Μολό αποτελέσει ή όχι ποδοσφαιριστή του ΠΑΟΚ.
Και αυτό γιατί «εμπόδιο» στην όλη υπόθεση είναι η αρνητική διάθεση του Γάλλου μεσοεπιθετικού να αγωνιστεί στο ελληνικό πρωτάθλημα, κάτι που αποτέλεσε πέρσι την αιτία να μην «μετακομίσει» στον Πειραιά για λογαριασμό του Ολυμπιακού.
Η περίπτωση Μολό δεν έχει βέβαια ακόμα «χαλάσει» 100% αλλά σίγουρα τα πράγματα δεν είναι όπως παρουσιάζονταν χθες, με τον Μολό να εμφανίζεται να θέλει την παραμονή του στην Σεντ Ετιέν όπου αγωνίστηκε πέρσι ως δανεικός από τη Νανσί.
Μάλιστα, η Σεντ Ετιέν είναι διατεθειμένη σύμφωνα με πληροφορίες από τη Γαλλία και δημοσιεύματα να «αγοράσει» τον Μολό και να υπογράψει μαζί του τριετές συμβόλαιο συνεργασίας και όχι να τον αποκτήσει δανεικό όπως ο ΠΑΟΚ.
- ace79grpaok
- Δημοσιεύσεις: 4428
- Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
- Τοποθεσία: βεροια
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
don ντελαπιαστον και κουνα τον ωρεςjohn4serres έγραψε:εκλεισε λενε ο λατινοαμερικανος , ξερουμε ονομα ?
- ace79grpaok
- Δημοσιεύσεις: 4428
- Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
- Τοποθεσία: βεροια
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
δεν προκυπτει απο πουθενα οτι η σεντ ετιεν κανει προταση στον μολλο δειτε και το λινκ που εβαλα πριν ,απλα ο μπουλης και το αρδ συγκροτημα του θελουν να χαλασει η δουλεια επειδη δεν βγηκε απο αυτουςEkatnetworkltd έγραψε:Πάρτε να δείτε τι λέει ο χοντρούλης24Realcon έγραψε:Σήμερα το απόγευμα ή αύριο το πρωί αναμένεται να παρουσιαστεί στο Αρνεμ ο Γιοάν Μολό. Ο γάλος ποδοσφαιριστής στις τηλεφωνικές επικοινωνίες που είχε με τους επιτελείς του ΠΑΟΚ συμφώνησε προκειμένου να ταξιδέψει κατευθείαν για το αθλητικό κέντρο όπου προετοιμάζεται ο Δικέφαλος χωρίς να έρθει στην Θεσσαλονίκη. Ο Μολό θα υποβληθεί σε ιατρικές εξετάσεις και στη συνέχεια θα υπογράψει το συμβόλαιο του αφού πρώτα ρυθμιστούν κάποιες λεπτομέρειες που αφορούν κυρίως τις δικές του αποδοχές καθώς οι λεπτομέρειες που αφορούν τον δανεισμό του από τη Νανσί έχουν ρυθμιστεί μεταξύ των δυο ομάδων.
Ποδόσφαιρο / Μεταγραφές
Στον αέρα του Μολό
15 Ιουλ 2014 12:23, Από PAOK24
δεν προκυπτει απο πουθενα κινηση αγορας του μολλο απλα ο χοντρουλης με το μπειμπι ντολ νυχτικο θελει να το χαλασε επειδη δεν βγηκε απο αρδσυγκροτημα που δουλευει
Κατά τη διάρκεια της σημερινής ημέρας θα ξεκαθαρίσει οριστικά το αν ο Γιοάν Μολό αποτελέσει ή όχι ποδοσφαιριστή του ΠΑΟΚ.
Και αυτό γιατί «εμπόδιο» στην όλη υπόθεση είναι η αρνητική διάθεση του Γάλλου μεσοεπιθετικού να αγωνιστεί στο ελληνικό πρωτάθλημα, κάτι που αποτέλεσε πέρσι την αιτία να μην «μετακομίσει» στον Πειραιά για λογαριασμό του Ολυμπιακού.
Η περίπτωση Μολό δεν έχει βέβαια ακόμα «χαλάσει» 100% αλλά σίγουρα τα πράγματα δεν είναι όπως παρουσιάζονταν χθες, με τον Μολό να εμφανίζεται να θέλει την παραμονή του στην Σεντ Ετιέν όπου αγωνίστηκε πέρσι ως δανεικός από τη Νανσί.
Μάλιστα, η Σεντ Ετιέν είναι διατεθειμένη σύμφωνα με πληροφορίες από τη Γαλλία και δημοσιεύματα να «αγοράσει» τον Μολό και να υπογράψει μαζί του τριετές συμβόλαιο συνεργασίας και όχι να τον αποκτήσει δανεικό όπως ο ΠΑΟΚ.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ace79grpaok την Τρί 15 Ιούλ 2014, 11:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.