Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από Realcon »

Πριν στο μετροπολις είπαν ότι μάλλον ο φορτουνης κλείνει στον ΠΑΟΚ θα ξέρουμε σε λίγο είπαν.
Άβαταρ μέλους
rou
Δημοσιεύσεις: 758
Εγγραφή: Δευ 25 Φεβ 2008, 11:09
Τοποθεσία: Ελλαδα, Θεσσαλονικη

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από rou »

ο πετρωτος το πε?
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από Realcon »

κάποιος που είναι στην Ολλανδία. Μάλλον, θα σε γελάσω...
Άβαταρ μέλους
ace79grpaok
Δημοσιεύσεις: 4428
Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
Τοποθεσία: βεροια

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από ace79grpaok »

Για μολλο οτι εκλεισε ΠΑΟΚ το λέει και το εγκυρο γαλλικο περιοδικο but αρα η σφηνα της σεντ Ετιέν ειναι μονο στο μυαλο του μπουλη με το babydoll νυχτικό όσο για τον φορτουνη απαιτω μια συγνώμη απο αυτους που με εκραζαν
http://www.butfootballclub.fr/1578360-a ... our-mollo/
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ace79grpaok την Τρί 15 Ιούλ 2014, 11:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Ekatnetworkltd
Δημοσιεύσεις: 4514
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
Τοποθεσία: Ιλίσια

Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από Ekatnetworkltd »

ace79grpaok έγραψε:Για μολλο οτι εκλεισε ΠΑΟΚ το λέει και το εγκυρο γαλλικο περιοδικο but αρα η σφηνα της σεντ Ετιέν ειναι μονο στο μυαλο του μπουλη με το babydoll νυχτικό όσο για τον φορτουνη απαιτω μια συγνώμη απο αυτους που με εκραζαν
Αδελφέ δεν σε έκραξαν,αυτό που κατάλαβα ήταν να σε προςτατεύςουν αν δεν γινόταν η μεταγραφή!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Ekatnetworkltd την Τρί 15 Ιούλ 2014, 11:35, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29744
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από sourmenetes »

Ο ΠΑΟΚ απο περυσι όσες φορές επιβεβαίωσε ενδιαφέρον η μεταγραφή έκλεισε..τα ίδια λέγανε και με ρατς...
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από Realcon »

Δεν προχωράει του Φουρτούνη!!! Ο Φουρτούνης, κλείνει στην Φουλαμ κατά 99% σύμφωνα με to talksprorts
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από Realcon »

Πλάκα κάνω :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από Realcon »

Στην Ολλανδια, ο Μολό;
Άβαταρ μέλους
ace79grpaok
Δημοσιεύσεις: 4428
Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
Τοποθεσία: βεροια

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από ace79grpaok »

Realcon έγραψε:Πλάκα κάνω :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :ev :evil: :evil:
πλακα πλακα το μονο αρδ σαιτ και φυλλαδα που πεφτει μεσα σε μεταγραφες ειναι (μετα απο εμενα φυσικα γατακια που δεν ειμαι αρδ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ) τα σπορ του βορρα και το ινπαοκ ολοι οι αλλοι εκθεση ιδεων γραφουν
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ace79grpaok την Τρί 15 Ιούλ 2014, 11:43, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από Realcon »

Σήμερα το απόγευμα ή αύριο το πρωί αναμένεται να παρουσιαστεί στο Αρνεμ ο Γιοάν Μολό. Ο γάλος ποδοσφαιριστής στις τηλεφωνικές επικοινωνίες που είχε με τους επιτελείς του ΠΑΟΚ συμφώνησε προκειμένου να ταξιδέψει κατευθείαν για το αθλητικό κέντρο όπου προετοιμάζεται ο Δικέφαλος χωρίς να έρθει στην Θεσσαλονίκη. Ο Μολό θα υποβληθεί σε ιατρικές εξετάσεις και στη συνέχεια θα υπογράψει το συμβόλαιο του αφού πρώτα ρυθμιστούν κάποιες λεπτομέρειες που αφορούν κυρίως τις δικές του αποδοχές καθώς οι λεπτομέρειες που αφορούν τον δανεισμό του από τη Νανσί έχουν ρυθμιστεί μεταξύ των δυο ομάδων.
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33952
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από john4serres »

εκλεισε λενε ο λατινοαμερικανος , ξερουμε ονομα ?
Άβαταρ μέλους
Ekatnetworkltd
Δημοσιεύσεις: 4514
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
Τοποθεσία: Ιλίσια

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από Ekatnetworkltd »

Realcon έγραψε:Σήμερα το απόγευμα ή αύριο το πρωί αναμένεται να παρουσιαστεί στο Αρνεμ ο Γιοάν Μολό. Ο γάλος ποδοσφαιριστής στις τηλεφωνικές επικοινωνίες που είχε με τους επιτελείς του ΠΑΟΚ συμφώνησε προκειμένου να ταξιδέψει κατευθείαν για το αθλητικό κέντρο όπου προετοιμάζεται ο Δικέφαλος χωρίς να έρθει στην Θεσσαλονίκη. Ο Μολό θα υποβληθεί σε ιατρικές εξετάσεις και στη συνέχεια θα υπογράψει το συμβόλαιο του αφού πρώτα ρυθμιστούν κάποιες λεπτομέρειες που αφορούν κυρίως τις δικές του αποδοχές καθώς οι λεπτομέρειες που αφορούν τον δανεισμό του από τη Νανσί έχουν ρυθμιστεί μεταξύ των δυο ομάδων.
Πάρτε να δείτε τι λέει ο χοντρούλης24

Ποδόσφαιρο / Μεταγραφές
Στον αέρα του Μολό


15 Ιουλ 2014 12:23, Από PAOK24


Κατά τη διάρκεια της σημερινής ημέρας θα ξεκαθαρίσει οριστικά το αν ο Γιοάν Μολό αποτελέσει ή όχι ποδοσφαιριστή του ΠΑΟΚ.


Και αυτό γιατί «εμπόδιο» στην όλη υπόθεση είναι η αρνητική διάθεση του Γάλλου μεσοεπιθετικού να αγωνιστεί στο ελληνικό πρωτάθλημα, κάτι που αποτέλεσε πέρσι την αιτία να μην «μετακομίσει» στον Πειραιά για λογαριασμό του Ολυμπιακού.

Η περίπτωση Μολό δεν έχει βέβαια ακόμα «χαλάσει» 100% αλλά σίγουρα τα πράγματα δεν είναι όπως παρουσιάζονταν χθες, με τον Μολό να εμφανίζεται να θέλει την παραμονή του στην Σεντ Ετιέν όπου αγωνίστηκε πέρσι ως δανεικός από τη Νανσί.

Μάλιστα, η Σεντ Ετιέν είναι διατεθειμένη σύμφωνα με πληροφορίες από τη Γαλλία και δημοσιεύματα να «αγοράσει» τον Μολό και να υπογράψει μαζί του τριετές συμβόλαιο συνεργασίας και όχι να τον αποκτήσει δανεικό όπως ο ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
ace79grpaok
Δημοσιεύσεις: 4428
Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
Τοποθεσία: βεροια

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από ace79grpaok »

john4serres έγραψε:εκλεισε λενε ο λατινοαμερικανος , ξερουμε ονομα ?
don ντελαπιαστον και κουνα τον ωρες :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
ace79grpaok
Δημοσιεύσεις: 4428
Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
Τοποθεσία: βεροια

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από ace79grpaok »

Ekatnetworkltd έγραψε:
Realcon έγραψε:Σήμερα το απόγευμα ή αύριο το πρωί αναμένεται να παρουσιαστεί στο Αρνεμ ο Γιοάν Μολό. Ο γάλος ποδοσφαιριστής στις τηλεφωνικές επικοινωνίες που είχε με τους επιτελείς του ΠΑΟΚ συμφώνησε προκειμένου να ταξιδέψει κατευθείαν για το αθλητικό κέντρο όπου προετοιμάζεται ο Δικέφαλος χωρίς να έρθει στην Θεσσαλονίκη. Ο Μολό θα υποβληθεί σε ιατρικές εξετάσεις και στη συνέχεια θα υπογράψει το συμβόλαιο του αφού πρώτα ρυθμιστούν κάποιες λεπτομέρειες που αφορούν κυρίως τις δικές του αποδοχές καθώς οι λεπτομέρειες που αφορούν τον δανεισμό του από τη Νανσί έχουν ρυθμιστεί μεταξύ των δυο ομάδων.
Πάρτε να δείτε τι λέει ο χοντρούλης24

Ποδόσφαιρο / Μεταγραφές
Στον αέρα του Μολό


15 Ιουλ 2014 12:23, Από PAOK24

δεν προκυπτει απο πουθενα κινηση αγορας του μολλο απλα ο χοντρουλης με το μπειμπι ντολ νυχτικο θελει να το χαλασε επειδη δεν βγηκε απο αρδσυγκροτημα που δουλευει
Κατά τη διάρκεια της σημερινής ημέρας θα ξεκαθαρίσει οριστικά το αν ο Γιοάν Μολό αποτελέσει ή όχι ποδοσφαιριστή του ΠΑΟΚ.


Και αυτό γιατί «εμπόδιο» στην όλη υπόθεση είναι η αρνητική διάθεση του Γάλλου μεσοεπιθετικού να αγωνιστεί στο ελληνικό πρωτάθλημα, κάτι που αποτέλεσε πέρσι την αιτία να μην «μετακομίσει» στον Πειραιά για λογαριασμό του Ολυμπιακού.

Η περίπτωση Μολό δεν έχει βέβαια ακόμα «χαλάσει» 100% αλλά σίγουρα τα πράγματα δεν είναι όπως παρουσιάζονταν χθες, με τον Μολό να εμφανίζεται να θέλει την παραμονή του στην Σεντ Ετιέν όπου αγωνίστηκε πέρσι ως δανεικός από τη Νανσί.

Μάλιστα, η Σεντ Ετιέν είναι διατεθειμένη σύμφωνα με πληροφορίες από τη Γαλλία και δημοσιεύματα να «αγοράσει» τον Μολό και να υπογράψει μαζί του τριετές συμβόλαιο συνεργασίας και όχι να τον αποκτήσει δανεικό όπως ο ΠΑΟΚ.
δεν προκυπτει απο πουθενα οτι η σεντ ετιεν κανει προταση στον μολλο δειτε και το λινκ που εβαλα πριν ,απλα ο μπουλης και το αρδ συγκροτημα του θελουν να χαλασει η δουλεια επειδη δεν βγηκε απο αυτους
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ace79grpaok την Τρί 15 Ιούλ 2014, 11:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”