Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7552
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Για να πω την ασπρόμαυρη αλήθεια όμως ο ace είχε πει για Φορτούνη εδώ κι ένα μήνα.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Σενάρια για Ενό
paokweb Τρίτη, 15 Ιουλίου 2014 10:13
Οι Τούρκοι επαναφέρουν την περίπτωση του Εγιόνκ Ενό για τον ΠΑΟΚ.
Όπως αναφέρει τουρκική ιστοσελίδα, ο ΠΑΟΚ φέρεται να ενδιαφέρεται για την απόκτηση του Εγιονγκ Ενό του Άγιαξ. Ο Καμερουνέζος μέσος Ο Καμερουνέζος μέσος επέστρεψε στον Άγιαξ μετά τον δανεισμό του στην τουρκική Αντάλιασπορ και παρά το γεγονός ότι φερόταν να βρίσκεται κοντά στη Λα Κορούνια, οι γείτονες βάζουν στο κόλπο και τον Δικέφαλο.
Αξίζει να σημειώσουμε πως το όνομα του Ενό είχε ακουστεί για τον ΠΑΟΚ και τον περασμένο Γενάρη.
paokweb Τρίτη, 15 Ιουλίου 2014 10:13
Οι Τούρκοι επαναφέρουν την περίπτωση του Εγιόνκ Ενό για τον ΠΑΟΚ.
Όπως αναφέρει τουρκική ιστοσελίδα, ο ΠΑΟΚ φέρεται να ενδιαφέρεται για την απόκτηση του Εγιονγκ Ενό του Άγιαξ. Ο Καμερουνέζος μέσος Ο Καμερουνέζος μέσος επέστρεψε στον Άγιαξ μετά τον δανεισμό του στην τουρκική Αντάλιασπορ και παρά το γεγονός ότι φερόταν να βρίσκεται κοντά στη Λα Κορούνια, οι γείτονες βάζουν στο κόλπο και τον Δικέφαλο.
Αξίζει να σημειώσουμε πως το όνομα του Ενό είχε ακουστεί για τον ΠΑΟΚ και τον περασμένο Γενάρη.
- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7552
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Σε αυτον θα πανε τα κρεντιτ αν γινει δεν τιθεται θεμα.Απλως η ειδηση οπως περναει οτι δηλαδη ειναι καπου σε ενα τραπεζι σκεπτικος ενας φορτουνης και μαδαει μαργαριτες ΠΑΟΚ-εξωτερικο-ΠΑΟΚ-εξωτερικο πηδαει την αισθητικη μου
- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7552
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Επαναφερουνε την ονοματολογια του ιανουαριου σιγα σιγα,μπορει και να πεσουνε μεσα σε καμια περιπτωση με τοσα ονοματα.Εγω παντως προτιμω την ονοματολογια του περσινου καλοκαιριουΑποστόληςΑ έγραψε:Σενάρια για Ενό
paokweb Τρίτη, 15 Ιουλίου 2014 10:13
Οι Τούρκοι επαναφέρουν την περίπτωση του Εγιόνκ Ενό για τον ΠΑΟΚ.
Όπως αναφέρει τουρκική ιστοσελίδα, ο ΠΑΟΚ φέρεται να ενδιαφέρεται για την απόκτηση του Εγιονγκ Ενό του Άγιαξ. Ο Καμερουνέζος μέσος Ο Καμερουνέζος μέσος επέστρεψε στον Άγιαξ μετά τον δανεισμό του στην τουρκική Αντάλιασπορ και παρά το γεγονός ότι φερόταν να βρίσκεται κοντά στη Λα Κορούνια, οι γείτονες βάζουν στο κόλπο και τον Δικέφαλο.
Αξίζει να σημειώσουμε πως το όνομα του Ενό είχε ακουστεί για τον ΠΑΟΚ και τον περασμένο Γενάρη.
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
τα ιδια και τα ιδια.. παλι για ενοχ γραφουν , μονο και μονο για να γραψουν κατι.. τελικα το να εισαι δημοσιογραφος ειναι κατι που μπορει να κανει ο καθενας, γιατι ειμαι σιγουρος οτι ουτε καν γνωσεις εχουν οι περ-τεροι.. απλα κανουν κοπι-πειστ απο τους αλλους..
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
από τα γιουβαρλάκια24.........
Έκλεισε Λατινοαμερικάνο, «ανεβαίνει» Ολλανδία
Για συμφωνία του ΠΑΟΚ με Λατινοαμερικάνο ποδοσφαιριστή, κάνουν λόγο χθεσινοβραδινές πληροφορίες.
Πιο συγκεκριμένα, αυτές αναφέρουν πως ο Δικέφαλος τα βρήκε σε όλα με ποδοσφαιριστή από την Λατινική Αμερική, ο οποίος μπορεί να αγωνιστεί τόσο ως εξτρέμ όσο και ως επιτελικός μέσος.
Περισσότερα στοιχεία δεν έχουν διαρρεύσει, όμως σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες η συμφωνία ενδέχεται να επικυρωθεί ακόμα και κατά τη διάρκεια της σημερινής ημέρας και ο ποδοσφαιριστής να μεταβεί απευθείας στο Όστερμπεκ.
Η συγκεκριμένη υπόθεση πάντως είναι ανεξάρτητη από αυτή του Γιοάν Μολό, όποια και αν είναι η εξέλιξή της. Είτε δηλαδή ο Γάλλος «μετακομίσει» στην Τούμπα είτε όχι…
Έκλεισε Λατινοαμερικάνο, «ανεβαίνει» Ολλανδία
Για συμφωνία του ΠΑΟΚ με Λατινοαμερικάνο ποδοσφαιριστή, κάνουν λόγο χθεσινοβραδινές πληροφορίες.
Πιο συγκεκριμένα, αυτές αναφέρουν πως ο Δικέφαλος τα βρήκε σε όλα με ποδοσφαιριστή από την Λατινική Αμερική, ο οποίος μπορεί να αγωνιστεί τόσο ως εξτρέμ όσο και ως επιτελικός μέσος.
Περισσότερα στοιχεία δεν έχουν διαρρεύσει, όμως σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες η συμφωνία ενδέχεται να επικυρωθεί ακόμα και κατά τη διάρκεια της σημερινής ημέρας και ο ποδοσφαιριστής να μεταβεί απευθείας στο Όστερμπεκ.
Η συγκεκριμένη υπόθεση πάντως είναι ανεξάρτητη από αυτή του Γιοάν Μολό, όποια και αν είναι η εξέλιξή της. Είτε δηλαδή ο Γάλλος «μετακομίσει» στην Τούμπα είτε όχι…
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Αυτοί από χθες το βράδυ έχουν ¨κλείσει¨ καμιά δεκαριά μεσοεπιθετικούς.
- efthimis_paok
- Δημοσιεύσεις: 2495
- Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50
- aisiodoksos
- Δημοσιεύσεις: 1195
- Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 23:45
- Τοποθεσία: Θεσσσαλονίκη
- Περιπτερος
- Δημοσιεύσεις: 2105
- Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2014, 07:04
- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7552
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Ασχετα λενε απο το θεμα του μολο που η θα κλεισει η δεν θα κλεισει.Εμοτικον με χειροκροτημα γιατι δεν εχουμε?
- GiorgosAtha
- Δημοσιεύσεις: 3716
- Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 14:44
- Τοποθεσία: Βύρωνας, Αθήνα
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Ο "έγκυρος" Κόλκας θα έπρεπε να ξέρει ότι τώρα πια, ΟΛΑ τα σύγχρονα εξτρέμ μπορούν να παίξουν και στις 3 θέσεις πίσω από τον φορ... ο "εξτρέμ του ασβέστη" και μόνο από την πλευρά του "καλού" του ποδιού έχει σχεδόν εκλείψει.ΑποστόληςΑ έγραψε: ...αγωνίζεται και στις τρεις θέσεις πίσω από τον φορ....
Το θέμα είναι ποια είναι η "καλή" και βασική του θέση... Του Mollo λοιπόν είναι αριστερά και του Scepanovic δεξία... αυτό μπορείς να το καταλάβεις και από τα βιντεάκια... το 95% (αν όχι όλες) τις φάσεις του ο Γάλλος τις ξεκινά από αριστερά ενώ ο Σέρβος από δεξιά...
Πιστεύω από τα έως τώρα παραδείγματα των Rat, Golasa και την σιγή ιχθύος που κρατά η ΠΑΕ στα μεταγραφικά ότι αν δεν ήταν πραγματικά κοντά και δεν είχε συμφωνήσει έστω σε πρώτο στάδιο με Γάλους και Mollo δεν θα έλεγε επίσημα "ναι τον εξετάζουμε, μας ενδιαφέρει, είμαστε κοντά"... άρα -γνώμη μου- αν κολλήσει, θα κολλήσει κατά πάσα πιθανότητα στην ρήτρα και στις τελευταίες διαπραγματέυσεις.Περιπτερος έγραψε: Παίζουν και οι δύο λοιπόν για απόκτηση ... .
Για να δούμε.
Δεν μου λες του Mollo στην ρήτρα έχει κολλήσει - κατά την γνώμη σου πάντα - ή ήταν πυροτέχνημα ... ?