Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
paokovios1974
Δημοσιεύσεις: 7552
Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από paokovios1974 »

Εδω και 2 βδομαδες τον αποφασιζουν τα media
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Για να πω την ασπρόμαυρη αλήθεια όμως ο ace είχε πει για Φορτούνη εδώ κι ένα μήνα.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Σενάρια για Ενό

paokweb Τρίτη, 15 Ιουλίου 2014 10:13

Οι Τούρκοι επαναφέρουν την περίπτωση του Εγιόνκ Ενό για τον ΠΑΟΚ.

Όπως αναφέρει τουρκική ιστοσελίδα, ο ΠΑΟΚ φέρεται να ενδιαφέρεται για την απόκτηση του Εγιονγκ Ενό του Άγιαξ. Ο Καμερουνέζος μέσος Ο Καμερουνέζος μέσος επέστρεψε στον Άγιαξ μετά τον δανεισμό του στην τουρκική Αντάλιασπορ και παρά το γεγονός ότι φερόταν να βρίσκεται κοντά στη Λα Κορούνια, οι γείτονες βάζουν στο κόλπο και τον Δικέφαλο.

Αξίζει να σημειώσουμε πως το όνομα του Ενό είχε ακουστεί για τον ΠΑΟΚ και τον περασμένο Γενάρη.
Άβαταρ μέλους
paokovios1974
Δημοσιεύσεις: 7552
Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από paokovios1974 »

Σε αυτον θα πανε τα κρεντιτ αν γινει δεν τιθεται θεμα.Απλως η ειδηση οπως περναει οτι δηλαδη ειναι καπου σε ενα τραπεζι σκεπτικος ενας φορτουνης και μαδαει μαργαριτες ΠΑΟΚ-εξωτερικο-ΠΑΟΚ-εξωτερικο πηδαει την αισθητικη μου
Άβαταρ μέλους
paokovios1974
Δημοσιεύσεις: 7552
Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από paokovios1974 »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Σενάρια για Ενό

paokweb Τρίτη, 15 Ιουλίου 2014 10:13

Οι Τούρκοι επαναφέρουν την περίπτωση του Εγιόνκ Ενό για τον ΠΑΟΚ.

Όπως αναφέρει τουρκική ιστοσελίδα, ο ΠΑΟΚ φέρεται να ενδιαφέρεται για την απόκτηση του Εγιονγκ Ενό του Άγιαξ. Ο Καμερουνέζος μέσος Ο Καμερουνέζος μέσος επέστρεψε στον Άγιαξ μετά τον δανεισμό του στην τουρκική Αντάλιασπορ και παρά το γεγονός ότι φερόταν να βρίσκεται κοντά στη Λα Κορούνια, οι γείτονες βάζουν στο κόλπο και τον Δικέφαλο.

Αξίζει να σημειώσουμε πως το όνομα του Ενό είχε ακουστεί για τον ΠΑΟΚ και τον περασμένο Γενάρη.
Επαναφερουνε την ονοματολογια του ιανουαριου σιγα σιγα,μπορει και να πεσουνε μεσα σε καμια περιπτωση με τοσα ονοματα.Εγω παντως προτιμω την ονοματολογια του περσινου καλοκαιριου
Άβαταρ μέλους
rou
Δημοσιεύσεις: 758
Εγγραφή: Δευ 25 Φεβ 2008, 11:09
Τοποθεσία: Ελλαδα, Θεσσαλονικη

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από rou »

τα ιδια και τα ιδια.. παλι για ενοχ γραφουν , μονο και μονο για να γραψουν κατι.. τελικα το να εισαι δημοσιογραφος ειναι κατι που μπορει να κανει ο καθενας, γιατι ειμαι σιγουρος οτι ουτε καν γνωσεις εχουν οι περ-τεροι.. απλα κανουν κοπι-πειστ απο τους αλλους..
GoMaRoS
Δημοσιεύσεις: 6626
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 13:50

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από GoMaRoS »

από τα γιουβαρλάκια24.........


Έκλεισε Λατινοαμερικάνο, «ανεβαίνει» Ολλανδία

Για συμφωνία του ΠΑΟΚ με Λατινοαμερικάνο ποδοσφαιριστή, κάνουν λόγο χθεσινοβραδινές πληροφορίες.



Πιο συγκεκριμένα, αυτές αναφέρουν πως ο Δικέφαλος τα βρήκε σε όλα με ποδοσφαιριστή από την Λατινική Αμερική, ο οποίος μπορεί να αγωνιστεί τόσο ως εξτρέμ όσο και ως επιτελικός μέσος.

Περισσότερα στοιχεία δεν έχουν διαρρεύσει, όμως σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες η συμφωνία ενδέχεται να επικυρωθεί ακόμα και κατά τη διάρκεια της σημερινής ημέρας και ο ποδοσφαιριστής να μεταβεί απευθείας στο Όστερμπεκ.

Η συγκεκριμένη υπόθεση πάντως είναι ανεξάρτητη από αυτή του Γιοάν Μολό, όποια και αν είναι η εξέλιξή της. Είτε δηλαδή ο Γάλλος «μετακομίσει» στην Τούμπα είτε όχι…
Spiros_S
Δημοσιεύσεις: 4572
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:47
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από Spiros_S »

Αυτοί από χθες το βράδυ έχουν ¨κλείσει¨ καμιά δεκαριά μεσοεπιθετικούς.
Άβαταρ μέλους
efthimis_paok
Δημοσιεύσεις: 2495
Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από efthimis_paok »

Κλείσαμε Λατινοαμερικάνο και παει Ολλανδία λέει το 24...
Άβαταρ μέλους
aisiodoksos
Δημοσιεύσεις: 1195
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 23:45
Τοποθεσία: Θεσσσαλονίκη

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από aisiodoksos »

valdivia!!!! τι καλα που θα ηταν! :D
nikos123
Δημοσιεύσεις: 1013
Εγγραφή: Σάβ 05 Ιαν 2008, 00:37
Τοποθεσία: ptolemaida

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από nikos123 »

Λουνα?
Άβαταρ μέλους
Περιπτερος
Δημοσιεύσεις: 2105
Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2014, 07:04

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από Περιπτερος »

Εγω ρε συντρόφια φοβάμαι μην κλείσουμε γενικώς ...
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από teod1980 »

Λούνα.................. πάρκ η ειδησεογραφία των ρεπόρτερ του ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
paokovios1974
Δημοσιεύσεις: 7552
Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από paokovios1974 »

Ασχετα λενε απο το θεμα του μολο που η θα κλεισει η δεν θα κλεισει.Εμοτικον με χειροκροτημα γιατι δεν εχουμε?
Άβαταρ μέλους
GiorgosAtha
Δημοσιεύσεις: 3716
Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 14:44
Τοποθεσία: Βύρωνας, Αθήνα

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από GiorgosAtha »

ΑποστόληςΑ έγραψε: ...αγωνίζεται και στις τρεις θέσεις πίσω από τον φορ....
Ο "έγκυρος" Κόλκας θα έπρεπε να ξέρει ότι τώρα πια, ΟΛΑ τα σύγχρονα εξτρέμ μπορούν να παίξουν και στις 3 θέσεις πίσω από τον φορ... ο "εξτρέμ του ασβέστη" και μόνο από την πλευρά του "καλού" του ποδιού έχει σχεδόν εκλείψει.
Το θέμα είναι ποια είναι η "καλή" και βασική του θέση... Του Mollo λοιπόν είναι αριστερά και του Scepanovic δεξία... αυτό μπορείς να το καταλάβεις και από τα βιντεάκια... το 95% (αν όχι όλες) τις φάσεις του ο Γάλλος τις ξεκινά από αριστερά ενώ ο Σέρβος από δεξιά...
Περιπτερος έγραψε: Παίζουν και οι δύο λοιπόν για απόκτηση ... .
Για να δούμε.

Δεν μου λες του Mollo στην ρήτρα έχει κολλήσει - κατά την γνώμη σου πάντα - ή ήταν πυροτέχνημα ... ?
Πιστεύω από τα έως τώρα παραδείγματα των Rat, Golasa και την σιγή ιχθύος που κρατά η ΠΑΕ στα μεταγραφικά ότι αν δεν ήταν πραγματικά κοντά και δεν είχε συμφωνήσει έστω σε πρώτο στάδιο με Γάλους και Mollo δεν θα έλεγε επίσημα "ναι τον εξετάζουμε, μας ενδιαφέρει, είμαστε κοντά"... άρα -γνώμη μου- αν κολλήσει, θα κολλήσει κατά πάσα πιθανότητα στην ρήτρα και στις τελευταίες διαπραγματέυσεις.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”