16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Είσαι σίγουρος ότι πρόκειται για αξιοποίηση κ όχι για προφυλακτήρα/αμορτισερ ?
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Για ποια αξιοποιηση Γκαρσια μιλαμε ρε παιδια αυτον τους τον επεβαλε ο κοσμος γιαυτο τον εφεραν πισω αλλιως θα ειχε παει και αυτος στο εξωτερο.
Με αυτα που γινονται τον βλεπω να τα μαζευει και να φευγει μονος του.
Με αυτα που γινονται τον βλεπω να τα μαζευει και να φευγει μονος του.
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
η γνωμη μου ειναι
οτι ειδικα μετα απο εκεινο το ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ που φωναξε ολο το γηπεδο πριν το τελος του αγωνα με αλκμααρ
το ελαβαν σαν θεληση επιστροφης του γκαρσια και μονο
και οχι σαν απαιτηση αποκαταστασης αδικιας ριζικη αλλαγη τροπου συμπεριφορας
η ακομα καλυτερα σαν ενα δωρεαν μαθημα ΠΑΟΚ ενα μαθημα για το πως πρεπει να λειτουργει ο ΠΑΟΚ τις αξιες μας κτλ
για αυτο και η απανωτες μαλακιες με ελληνες διεθνεις(παρεακια) και τα τωρινα λινο βουκιτς
δεν καταλαβαν η δεν θελουν να καταλαβουν τι εννουσε ο κοσμος με εκεινο το ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ
δεν αφορουσε τον παιχτη γκαρσια ουτε καν τον ιδιο τον γκαρσια
ηταν σαν να φωναζαμε θελουμε ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ
οτι ειδικα μετα απο εκεινο το ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ που φωναξε ολο το γηπεδο πριν το τελος του αγωνα με αλκμααρ
το ελαβαν σαν θεληση επιστροφης του γκαρσια και μονο
και οχι σαν απαιτηση αποκαταστασης αδικιας ριζικη αλλαγη τροπου συμπεριφορας
η ακομα καλυτερα σαν ενα δωρεαν μαθημα ΠΑΟΚ ενα μαθημα για το πως πρεπει να λειτουργει ο ΠΑΟΚ τις αξιες μας κτλ
για αυτο και η απανωτες μαλακιες με ελληνες διεθνεις(παρεακια) και τα τωρινα λινο βουκιτς
δεν καταλαβαν η δεν θελουν να καταλαβουν τι εννουσε ο κοσμος με εκεινο το ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ
δεν αφορουσε τον παιχτη γκαρσια ουτε καν τον ιδιο τον γκαρσια
ηταν σαν να φωναζαμε θελουμε ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Ο Βρύζας που ήταν και παίκτης, πως θα αντιδρούσε άραγε σε τέτοια συμπεριφορά απέναντί του;
Εκτός αν συνεννοήθηκαν ο Λίνο και ο Βούκιτς να πουν την ίδια ιστορία περί αθέτησης των συμφωνηθέντων.
Ωραία εικόνα παρουσιάζουμε. Δύο από τους καλύτερους παίκτες σου την περασμένη χρονιά να λένε ότι τους κοροϊδέψανε από την ΠΑΕ.
Εκτός αν συνεννοήθηκαν ο Λίνο και ο Βούκιτς να πουν την ίδια ιστορία περί αθέτησης των συμφωνηθέντων.
Ωραία εικόνα παρουσιάζουμε. Δύο από τους καλύτερους παίκτες σου την περασμένη χρονιά να λένε ότι τους κοροϊδέψανε από την ΠΑΕ.
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Διαβάζοντας τη συνέντευξη του Λίνο στο Libero με έπιασε μια θλίψη. Για άλλη μια φορά επιβεβαιώνεται πως όταν δεν είσαι παρτάκιας, παλιοχαρακτήρας, λαικιστής και ανακατωσούρας την πατάς. Θα προτιμούσα στη θέση του Γκαρσία να βρίσκεται ο Λίνο. Είναι χίλιες φορές πιο δίκαιο και αν θέλετε και πιο σωστό με βάση την ιδιοσυγκρασία και τα χαρακτηριστικά των παικτών - ανθρώπων. Λίνο, σε ευχαριστούμε. 100% άψογος σε όλα του και το καλύτερο αριστερό μπακ της τελευταίας εικοσαετίας. Μπράβο.
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Γιατί νομίζω ότι δεν τελείωσε τίποτα!Έχω την ελπίδα πως κάτι θα γίνει και όλα θα πάνε στην θέση τους!
- charlie_pace
- Δημοσιεύσεις: 345
- Εγγραφή: Παρ 04 Απρ 2008, 21:33
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Θα έχουμε ωραίο ιστορικό τότε στην θέση του αριστερού back με συνεχή σήριαλ (Τζαβέλας πέρσι, ρατς και λινό φέτος)Ekatnetworkltd έγραψε:Γιατί νομίζω ότι δεν τελείωσε τίποτα!Έχω την ελπίδα πως κάτι θα γίνει και όλα θα πάνε στην θέση τους!
Από τις δηλώσεις βγάζει μεγάλη πικρία πάντως. Δεν τον ξέρω σαν χαρακτήρα, προσωπικά νομίζω δεν θα γύριζα, αν αισθανόμουν όπως φαίνεται ότι αισθάνεται..
Από εκεί και πέρα βρίσκει άνετα ομάδα super league, δεν ξερω αν θα βρει 200k όμως, λόγω ηλικίας και κατάστασης των ομάδων..
-
τσιριγώτης
- Δημοσιεύσεις: 2769
- Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 19:54
- Τοποθεσία: Κύθηρα
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33919
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Καλη συνέχεια παικταρα. Βοηθησες αρκετά και σε ευχαριστούμε.
Sent from my Xperia Neo using Tapatalk
Sent from my Xperia Neo using Tapatalk
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
marley 4 έγραψε:η γνωμη μου ειναι
οτι ειδικα μετα απο εκεινο το ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ που φωναξε ολο το γηπεδο πριν το τελος του αγωνα με αλκμααρ
το ελαβαν σαν θεληση επιστροφης του γκαρσια και μονο
και οχι σαν απαιτηση αποκαταστασης αδικιας ριζικη αλλαγη τροπου συμπεριφορας
η ακομα καλυτερα σαν ενα δωρεαν μαθημα ΠΑΟΚ ενα μαθημα για το πως πρεπει να λειτουργει ο ΠΑΟΚ τις αξιες μας κτλ
για αυτο και η απανωτες μαλακιες με ελληνες διεθνεις(παρεακια) και τα τωρινα λινο βουκιτς
δεν καταλαβαν η δεν θελουν να καταλαβουν τι εννουσε ο κοσμος με εκεινο το ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ
δεν αφορουσε τον παιχτη γκαρσια ουτε καν τον ιδιο τον γκαρσια
ηταν σαν να φωναζαμε θελουμε ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ
Aπορω πραγματικα πως γινεται να μην καταλαμβαινουν τιποτα .. Δηλαδη αυτο το πραγμα που λες δεν το καταλαμβαινουν δηλαδη, θελουν μεταφραστη? Δεν νοιωθουν καθολου? Δεν ζουν στον οργανισμο του ΠΑΟΚ καθε μερα εκει μεσα?
Ποσο δυσκολο ειναι να ερμηνευτουν τελοσπαντων τα τεκτενομενα στην σωστη τους διασταση και διευθυνση και πρεπει να γινεται καθε φορα τοσο μπερδεμα και υπεραναλυση για να φτασουν να καταλαβουν ή και να πραξουν αναλογως μετα απο παρα πολυ καιρο.
Απορω δηλαδη ο Ζησης που ειναι τοσο καιρο μεσ τον ΠΑΟΚ δεν καταλαμβαινει πως το εννοουμε, τοσο δηλαδη εξω απο το κλιμα ειναι ποια? Ξενο σωμα τελικα?
Τι συμβαινει? Γιατι τοση ταλαιπωρια για να καταληγουμε μετα απο μπερδεματα και κοντρα μπερδεματα κια προστρυβες στο ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ, αλλα μετα απο τοσο καιρο.
ΑΠΟΡΩ
Re: Απ: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Είσαι απίστευτος παίχτης... Σε ευχαριστώ για όλα
Ντάξει, πέθαναSick Bastard έγραψε:Εγώ σκέφτομαι το αντίθετο. Να πάρω 2 διαρκείας. Το ένα στην 5 και το άλλο στη 2.
Κι ανα ημίχρονο να αλλάζω θέση.
Και κάθε φορά που θα ακουμπάει μπάλα ο Σπυρόπουλος, να φωνάζω μόνος μου: Λιιιινοοοο Λιιιινοοο
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
RESPECT για οσα μας έδωσες-διδαξες τοσα χρόνια.
ΛΙΝΟΟΟ! ΛΙΝΟΟΟ!
ΛΙΝΟΟΟ! ΛΙΝΟΟΟ!
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Δίδαξες ποδόσφαιρο, δίδαξες επαγγελματισμό και ταυτόχρονα συναισθηματισμό.
Έδινες το 100% για την ομάδα σε κάθε σου αγώνα. Βοήθησες στο καλό κλίμα των αποδυτηρίων.
Αντίο και εις το επανιδείν. Πιστεύω ότι θα σε προσεγγίσουν στο μέλλον, για άλλη θέση στην ομάδα. Άλλος θα γύριζε τη πλάτη, εσύ όχι...
Σ'αγαπάμε!
Έδινες το 100% για την ομάδα σε κάθε σου αγώνα. Βοήθησες στο καλό κλίμα των αποδυτηρίων.
Αντίο και εις το επανιδείν. Πιστεύω ότι θα σε προσεγγίσουν στο μέλλον, για άλλη θέση στην ομάδα. Άλλος θα γύριζε τη πλάτη, εσύ όχι...
Σ'αγαπάμε!