16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Άβαταρ μέλους
Mapogo
Δημοσιεύσεις: 2444
Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 19:16
Τοποθεσία: Αθήνα - Θεσσαλονίκη

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Mapogo »

Είσαι σίγουρος ότι πρόκειται για αξιοποίηση κ όχι για προφυλακτήρα/αμορτισερ ?
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25988
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από obanebane »

Για ποια αξιοποιηση Γκαρσια μιλαμε ρε παιδια αυτον τους τον επεβαλε ο κοσμος γιαυτο τον εφεραν πισω αλλιως θα ειχε παει και αυτος στο εξωτερο.
Με αυτα που γινονται τον βλεπω να τα μαζευει και να φευγει μονος του.
Spiros_S
Δημοσιεύσεις: 4573
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:47
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Spiros_S »

Καθόλου σίγουρος δεν είμαι δυστυχώς Mapogo.
marley 4
Δημοσιεύσεις: 2992
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 19:17

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από marley 4 »

η γνωμη μου ειναι
οτι ειδικα μετα απο εκεινο το ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ που φωναξε ολο το γηπεδο πριν το τελος του αγωνα με αλκμααρ

το ελαβαν σαν θεληση επιστροφης του γκαρσια και μονο
και οχι σαν απαιτηση αποκαταστασης αδικιας ριζικη αλλαγη τροπου συμπεριφορας

η ακομα καλυτερα σαν ενα δωρεαν μαθημα ΠΑΟΚ ενα μαθημα για το πως πρεπει να λειτουργει ο ΠΑΟΚ τις αξιες μας κτλ

για αυτο και η απανωτες μαλακιες με ελληνες διεθνεις(παρεακια) και τα τωρινα λινο βουκιτς

δεν καταλαβαν η δεν θελουν να καταλαβουν τι εννουσε ο κοσμος με εκεινο το ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ
δεν αφορουσε τον παιχτη γκαρσια ουτε καν τον ιδιο τον γκαρσια
ηταν σαν να φωναζαμε θελουμε ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ
Spiros_S
Δημοσιεύσεις: 4573
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:47
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Spiros_S »

Ο Βρύζας που ήταν και παίκτης, πως θα αντιδρούσε άραγε σε τέτοια συμπεριφορά απέναντί του;
Εκτός αν συνεννοήθηκαν ο Λίνο και ο Βούκιτς να πουν την ίδια ιστορία περί αθέτησης των συμφωνηθέντων.

Ωραία εικόνα παρουσιάζουμε. Δύο από τους καλύτερους παίκτες σου την περασμένη χρονιά να λένε ότι τους κοροϊδέψανε από την ΠΑΕ.
Άβαταρ μέλους
cellophan
Δημοσιεύσεις: 3464
Εγγραφή: Δευ 03 Αύγ 2009, 03:24

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από cellophan »

Διαβάζοντας τη συνέντευξη του Λίνο στο Libero με έπιασε μια θλίψη. Για άλλη μια φορά επιβεβαιώνεται πως όταν δεν είσαι παρτάκιας, παλιοχαρακτήρας, λαικιστής και ανακατωσούρας την πατάς. Θα προτιμούσα στη θέση του Γκαρσία να βρίσκεται ο Λίνο. Είναι χίλιες φορές πιο δίκαιο και αν θέλετε και πιο σωστό με βάση την ιδιοσυγκρασία και τα χαρακτηριστικά των παικτών - ανθρώπων. Λίνο, σε ευχαριστούμε. 100% άψογος σε όλα του και το καλύτερο αριστερό μπακ της τελευταίας εικοσαετίας. Μπράβο.
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Realcon »

Σε ευχαριστώ Λίνο για όλα να είσαι πάντα καλά!!!
Άβαταρ μέλους
Ekatnetworkltd
Δημοσιεύσεις: 4514
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
Τοποθεσία: Ιλίσια

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Ekatnetworkltd »

Γιατί νομίζω ότι δεν τελείωσε τίποτα!Έχω την ελπίδα πως κάτι θα γίνει και όλα θα πάνε στην θέση τους!
Άβαταρ μέλους
charlie_pace
Δημοσιεύσεις: 345
Εγγραφή: Παρ 04 Απρ 2008, 21:33

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από charlie_pace »

Ekatnetworkltd έγραψε:Γιατί νομίζω ότι δεν τελείωσε τίποτα!Έχω την ελπίδα πως κάτι θα γίνει και όλα θα πάνε στην θέση τους!
Θα έχουμε ωραίο ιστορικό τότε στην θέση του αριστερού back με συνεχή σήριαλ (Τζαβέλας πέρσι, ρατς και λινό φέτος)
Από τις δηλώσεις βγάζει μεγάλη πικρία πάντως. Δεν τον ξέρω σαν χαρακτήρα, προσωπικά νομίζω δεν θα γύριζα, αν αισθανόμουν όπως φαίνεται ότι αισθάνεται..
Από εκεί και πέρα βρίσκει άνετα ομάδα super league, δεν ξερω αν θα βρει 200k όμως, λόγω ηλικίας και κατάστασης των ομάδων..
τσιριγώτης
Δημοσιεύσεις: 2769
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 19:54
Τοποθεσία: Κύθηρα

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από τσιριγώτης »

Αφού πάει ο Σπυρόπουλος Ολλανδία, μην νομίζεις τίποτα φίλε μου
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33919
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από john4serres »

Καλη συνέχεια παικταρα. Βοηθησες αρκετά και σε ευχαριστούμε.

Sent from my Xperia Neo using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από guardian4 »

marley 4 έγραψε:η γνωμη μου ειναι
οτι ειδικα μετα απο εκεινο το ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ που φωναξε ολο το γηπεδο πριν το τελος του αγωνα με αλκμααρ

το ελαβαν σαν θεληση επιστροφης του γκαρσια και μονο
και οχι σαν απαιτηση αποκαταστασης αδικιας ριζικη αλλαγη τροπου συμπεριφορας

η ακομα καλυτερα σαν ενα δωρεαν μαθημα ΠΑΟΚ ενα μαθημα για το πως πρεπει να λειτουργει ο ΠΑΟΚ τις αξιες μας κτλ

για αυτο και η απανωτες μαλακιες με ελληνες διεθνεις(παρεακια) και τα τωρινα λινο βουκιτς

δεν καταλαβαν η δεν θελουν να καταλαβουν τι εννουσε ο κοσμος με εκεινο το ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ
δεν αφορουσε τον παιχτη γκαρσια ουτε καν τον ιδιο τον γκαρσια
ηταν σαν να φωναζαμε θελουμε ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ

Aπορω πραγματικα πως γινεται να μην καταλαμβαινουν τιποτα .. Δηλαδη αυτο το πραγμα που λες δεν το καταλαμβαινουν δηλαδη, θελουν μεταφραστη? Δεν νοιωθουν καθολου? Δεν ζουν στον οργανισμο του ΠΑΟΚ καθε μερα εκει μεσα?
Ποσο δυσκολο ειναι να ερμηνευτουν τελοσπαντων τα τεκτενομενα στην σωστη τους διασταση και διευθυνση και πρεπει να γινεται καθε φορα τοσο μπερδεμα και υπεραναλυση για να φτασουν να καταλαβουν ή και να πραξουν αναλογως μετα απο παρα πολυ καιρο.

Απορω δηλαδη ο Ζησης που ειναι τοσο καιρο μεσ τον ΠΑΟΚ δεν καταλαμβαινει πως το εννοουμε, τοσο δηλαδη εξω απο το κλιμα ειναι ποια? Ξενο σωμα τελικα?

Τι συμβαινει? Γιατι τοση ταλαιπωρια για να καταληγουμε μετα απο μπερδεματα και κοντρα μπερδεματα κια προστρυβες στο ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ, αλλα μετα απο τοσο καιρο.

ΑΠΟΡΩ
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Απ: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από pgetsos »

Είσαι απίστευτος παίχτης... Σε ευχαριστώ για όλα
Sick Bastard έγραψε:Εγώ σκέφτομαι το αντίθετο. Να πάρω 2 διαρκείας. Το ένα στην 5 και το άλλο στη 2.
Κι ανα ημίχρονο να αλλάζω θέση.
Και κάθε φορά που θα ακουμπάει μπάλα ο Σπυρόπουλος, να φωνάζω μόνος μου: Λιιιινοοοο Λιιιινοοο
Ντάξει, πέθανα
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από kataramenos5 »

RESPECT για οσα μας έδωσες-διδαξες τοσα χρόνια.

ΛΙΝΟΟΟ! ΛΙΝΟΟΟ!
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54428
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Δίδαξες ποδόσφαιρο, δίδαξες επαγγελματισμό και ταυτόχρονα συναισθηματισμό.
Έδινες το 100% για την ομάδα σε κάθε σου αγώνα. Βοήθησες στο καλό κλίμα των αποδυτηρίων.

Αντίο και εις το επανιδείν. Πιστεύω ότι θα σε προσεγγίσουν στο μέλλον, για άλλη θέση στην ομάδα. Άλλος θα γύριζε τη πλάτη, εσύ όχι...


Σ'αγαπάμε!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”